Dit zou wel een leuke Custom Error Message zijn:
nog een kleine quote...
"Hmmm. Gisteren en eergisteren had ik ook n 'hangende' Tesla. Grote scherm erg stroperig met bedienen en liep zelfs vast. Kleine scherm achter stuur liep wat later ook vast. Radio ging stotteren en uit. Nog voordat ik kon resetten deed systeem dat al uit zichzelf. Ik hou t nog even op n incident voordat ik ga bellen met Tesla."
Neen no way, ik heb een bedrijf, ik heb klanten mijn auto moet rijden wanneer ik wil. Dit zou ik niet met de mantel der liefde bedekken... .
Maandag auto brengen voor een nieuwe aandrijflijn. de brom is in 3000 km enorm toegenomen
Was eigenlijk gepland voor Juni maar kan niet meer uitgesteld worden......
Ook voor de tweede keer nieuwe ramen bij de bestuurder en bijrijder ivm krasjes.
Dat hoor je toch vaak.. Nieuwe aandrijflijn..
Ik zat gisteren in een P85D (testwagen) het dashboard hing los, het stuur vertoonde al scheurtjes in het leer. Hier en daar kraakte wat..
Dat zou toch beter moeten voor een auto van ver boven de 100k??
Alleszins geeft het weinig vertrouwen om effectief tot aankoop over te gaan
Onderweg naar Emsburen, normaal gezien geen avontuurlijke reis, helaas net niet gehaald ��. 12v issue, op naar de 4e batterij ben ik bang. Kreeg gisteravond 2 keer kort : 'auto heeeft onderhoud nodig'. Tesla kon gister echter niks ontdekken, dus vrolijk op weg gegaan vandaag. Tuurlijk, Tesla regelt het allemaal weer (berging, vervangend vervoer) maar ik had toch hoop dat ik dit niet meer mee zou maken.
Het blijft wel een mooi plaatje, zelfs als je gestrand bent ��
Ik heb gemerkt dat de Tesla's van iig na september 2014 talloze fouten bevatten, zoals:
- Scheve motorkappen;
- Scheve portieren;
- Defecte deurhendels;
- Loszittende dashboard;
- Deur rechtsachter die spontaan open gaat;
- Vocht in de achterlicht-units;
- Haperende scherm;
enz.
Het ergste van allemaal is dat ik stil kwam te staan met een defecte DU, later bleek deze lek te zijn en er water erin is gekomen. Een tesla medewerker vertelde dat dit een gevaarlijke mankement is! Nu nog niet eens 20000 km verder begint de DU het weer te begeven.
Ondervinden jullie hier ook last van, en zo ja zijn er problemen die terugkeren?
Kleine samenvatting van een eigenaar...
* tocht aan deur bestuurderskant
* stuur staat niet helemaal in centerpositie bij 0-positie.
* wagen lijkt licht naar rechts af te wijken
* vocht in achterlicht
* dakbekleding die aan de bestuurderskant komt soms uit de afdichtingsrubber schiet
* enorm ambetant gerammel/getril dat uit de buurt van het handschoenkastje komt & verdwijnt
* piepend geluid/gerammel aan de deur& kofferstijlen (waar de riem naar binnengaat)
* getril/gepiep aan de bestuurderskant
* vanuit stop -> vertrek (bv vertrekken uit parkeerpositie) soms een vreemd geluid aan de voorste ophanging, net of je over iets groot rijdt (dacht eerst dat ik iets geraakt had)
* enorm veel interferentie van GSM op het geluidsysteem
* trilling in stuur bij stilstand (precies dat de airco-compressor trilt tegen de stuurstang)
* koffer die soms weigert naar beneden te komen bij de eerst druk op de knop
* klimaatregeling is soms het noorden kwijt; soms veel te warm in de wagen, en soms veel te koud .. (een constante temperatuur kiezen lost het probleem niet echt op)
* bluetooth gsm verkeer is onverstaanbaar aan de andere kant van de lijn (dropouts tijdens gesprek)
* 3G/GPRS/EDGE verbinding valt soms weg, waardoor de navigatie -net op het moment dat je het nodig hebt- even in "incognito" mode gaat.
* bundel van de ruitensproeiers is bijna niet af te stellen, lijkt of ze goed werken aan snelheid < 60km/h; op de autostrade lijken ze een veel te kleine hoek te sproeien
* ruitenwissers/motor maken soms een vreemd geluid
* de fitting van de passagiersdeur is niet goed, het verspringt tov rest van het interieur
* de fitting van de motorkap is niet goed, staat niet proper tov de rest van neus (hangt precies een beetje over)
* de knopjes aan het stuur hebben nogal veel speling
* de stappenregeling van het volume via het draaiwieltje is niet goed, soms draai ik er 5 keer aan en doet hij niks, en soms doet hij het prima
* de fitting van het linkse paneel aan touchscreen licht niet achter de alu trim
* vreemde krassen in de chromeachterplaat op de koffer
* kleine krasjes op de achterklep
* vreemd gezoem bij acceleren (hvt1958 verwijst er al naar "Piepen wat je hoort is de drive, fluit licht en gaat soms zoemen.")
nog een kleine quote...
"Hmmm. Gisteren en eergisteren had ik ook n 'hangende' Tesla. Grote scherm erg stroperig met bedienen en liep zelfs vast. Kleine scherm achter stuur liep wat later ook vast. Radio ging stotteren en uit. Nog voordat ik kon resetten deed systeem dat al uit zichzelf. Ik hou t nog even op n incident voordat ik ga bellen met Tesla."
Neen no way, ik heb een bedrijf, ik heb klanten mijn auto moet rijden wanneer ik wil. Dit zou ik niet met de mantel der liefde bedekken... .
Maandag auto brengen voor een nieuwe aandrijflijn. de brom is in 3000 km enorm toegenomen
Was eigenlijk gepland voor Juni maar kan niet meer uitgesteld worden......
Ook voor de tweede keer nieuwe ramen bij de bestuurder en bijrijder ivm krasjes.
Dat hoor je toch vaak.. Nieuwe aandrijflijn..
Ik zat gisteren in een P85D (testwagen) het dashboard hing los, het stuur vertoonde al scheurtjes in het leer. Hier en daar kraakte wat..
Dat zou toch beter moeten voor een auto van ver boven de 100k??
Alleszins geeft het weinig vertrouwen om effectief tot aankoop over te gaan
Onderweg naar Emsburen, normaal gezien geen avontuurlijke reis, helaas net niet gehaald ��. 12v issue, op naar de 4e batterij ben ik bang. Kreeg gisteravond 2 keer kort : 'auto heeeft onderhoud nodig'. Tesla kon gister echter niks ontdekken, dus vrolijk op weg gegaan vandaag. Tuurlijk, Tesla regelt het allemaal weer (berging, vervangend vervoer) maar ik had toch hoop dat ik dit niet meer mee zou maken.
Het blijft wel een mooi plaatje, zelfs als je gestrand bent ��
Ik heb gemerkt dat de Tesla's van iig na september 2014 talloze fouten bevatten, zoals:
- Scheve motorkappen;
- Scheve portieren;
- Defecte deurhendels;
- Loszittende dashboard;
- Deur rechtsachter die spontaan open gaat;
- Vocht in de achterlicht-units;
- Haperende scherm;
enz.
Het ergste van allemaal is dat ik stil kwam te staan met een defecte DU, later bleek deze lek te zijn en er water erin is gekomen. Een tesla medewerker vertelde dat dit een gevaarlijke mankement is! Nu nog niet eens 20000 km verder begint de DU het weer te begeven.
Ondervinden jullie hier ook last van, en zo ja zijn er problemen die terugkeren?
Kleine samenvatting van een eigenaar...
* tocht aan deur bestuurderskant
* stuur staat niet helemaal in centerpositie bij 0-positie.
* wagen lijkt licht naar rechts af te wijken
* vocht in achterlicht
* dakbekleding die aan de bestuurderskant komt soms uit de afdichtingsrubber schiet
* enorm ambetant gerammel/getril dat uit de buurt van het handschoenkastje komt & verdwijnt
* piepend geluid/gerammel aan de deur& kofferstijlen (waar de riem naar binnengaat)
* getril/gepiep aan de bestuurderskant
* vanuit stop -> vertrek (bv vertrekken uit parkeerpositie) soms een vreemd geluid aan de voorste ophanging, net of je over iets groot rijdt (dacht eerst dat ik iets geraakt had)
* enorm veel interferentie van GSM op het geluidsysteem
* trilling in stuur bij stilstand (precies dat de airco-compressor trilt tegen de stuurstang)
* koffer die soms weigert naar beneden te komen bij de eerst druk op de knop
* klimaatregeling is soms het noorden kwijt; soms veel te warm in de wagen, en soms veel te koud .. (een constante temperatuur kiezen lost het probleem niet echt op)
* bluetooth gsm verkeer is onverstaanbaar aan de andere kant van de lijn (dropouts tijdens gesprek)
* 3G/GPRS/EDGE verbinding valt soms weg, waardoor de navigatie -net op het moment dat je het nodig hebt- even in "incognito" mode gaat.
* bundel van de ruitensproeiers is bijna niet af te stellen, lijkt of ze goed werken aan snelheid < 60km/h; op de autostrade lijken ze een veel te kleine hoek te sproeien
* ruitenwissers/motor maken soms een vreemd geluid
* de fitting van de passagiersdeur is niet goed, het verspringt tov rest van het interieur
* de fitting van de motorkap is niet goed, staat niet proper tov de rest van neus (hangt precies een beetje over)
* de knopjes aan het stuur hebben nogal veel speling
* de stappenregeling van het volume via het draaiwieltje is niet goed, soms draai ik er 5 keer aan en doet hij niks, en soms doet hij het prima
* de fitting van het linkse paneel aan touchscreen licht niet achter de alu trim
* vreemde krassen in de chromeachterplaat op de koffer
* kleine krasjes op de achterklep
* vreemd gezoem bij acceleren (hvt1958 verwijst er al naar "Piepen wat je hoort is de drive, fluit licht en gaat soms zoemen.")
Comment