Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
    Hoeveel units verkoopt VAG meer per jaar dan Tesla? 't Verschil zal meer zijn dan 99,9 %. Je kon geen slechtere vergelijking maken... .


    Sent from over-priced mobile device
    Bwa nee, alle cijfers kunnen relatief bekeken worden met percentages. Ik zie niet in waarom een bedrijf dat 2000x meer wagens maakt een even grote of grotere foutenmarge zou mogen hebben dan een bedrijf dat minder wagens produceert. Kwaliteitscontrole? Enige waar ze tegenwoordig nog naar kijken is of alle 4 deuren recht hangen en het dashboard aan de juiste kant zit. (ik weet het redelijk kort door de bocht )

    Comment


    • Tesla Model S

      Zucht...



      En dan nog de arrogantie om te beweren dat de duizenden quality ingenieurs in de VAG groep hun Job niet serieus nemen.

      Sent from over-priced mobile device
      Last edited by Alfa-Beemer; 02/05/2015, 09:07.
      U hoeft dit niet te lezen.

      Comment


      • Zolang tesla de eventuele problemen goed oplost, zie ik geen probleem.Er zijn merken genoeg die hun kop in het zand steken, en dan zijn discuties over cijfers zinloos.


        bij het kopen van een wagen moet je nog minstens evenveel kunnen uitgeven aan herstellingen en onderhoud. Zeker de eerste van... En dat is extra pijnlijk bij een duurdere auto.
        Last edited by ; 02/05/2015, 09:18.

        Comment


        • Tesla Model S

          Akkoord maar 't schept geen vertrouwen en wie blijft dat betalen. 't Zou niet de eerste zijn die daardoor het loodje legt.

          Cijfers zijn zinloos?

          Onderhoud! Herstellingen daarvoor heb je garantie, verzekering en contracten.

          Sent from over-priced mobile device
          Last edited by Alfa-Beemer; 02/05/2015, 09:25.
          U hoeft dit niet te lezen.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
            Zolang tesla de eventuele problemen goed oplost, zie ik geen probleem.Er zijn merken genoeg die hun kop in het zand steken, en dan zijn discuties over cijfers zinloos.


            bij het kopen van een wagen moet je nog minstens evenveel kunnen uitgeven aan herstellingen en onderhoud. Zeker de eerste van... En dat is extra pijnlijk bij een duurdere auto.
            minstens evenveel ?
            Holy crap

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
              minstens evenveel ?
              Holy crap
              Zucht, zucht, zucht....


              Sent from over-priced mobile device
              U hoeft dit niet te lezen.

              Comment


              • Ik koop mij nog liever een F430 van 8 jaar oud. 't Zal goedkoper en plezanter zijn dan een P85D.


                Sent from over-priced mobile device
                U hoeft dit niet te lezen.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                  Fora zijn hoe dan ook altijd plaatsen waar mensen zullen klagen. Ik raad jullie aan om eens VAG producten op te zoeken op fora.. staat er ook vol mee. Wil dat zeggen dat auto's van de VAG groep per definitie slecht zijn? Neen, is voor Tesla hetzelfde. Al heb ik soms ook mijn bedenkingen bij de kwaliteit dat klopt. Zo zie ik regelmatig vrij recente model S'en rijden waarvan de grote ledstrip die als 3de remlicht fungeert al last heeft van LED-diodes die het begeven hebben.
                  als 1% van de autos problemen heeft, dan zal een bedrijf die VEEEEL verkoopt (bv VW) veel klanten hebben die problemen hebben (bv op 100 000wagens zullen er al 1000 op internet hun ongenoegen uiten).
                  bij een bedrijf als tesla, die misschien 1000autos verkocht in belgie, zullen er misschien 10 problemen hebben. is VW daarom slechter dan tesla of omgekeerd??

                  er was 15jaar geleden hetzelfde met de nokia 3310. ik heb er continue 2 gehad en buiten wat gebroken schermen door eigen schuld, amper problemen mee gehad. nogthans volgens de winkelverkoper het slechtse toestel ooit. want ze kregen er met hopen binnen voor reparatie...

                  tesla is een beginnend speler op de automarkt en zal wel wat kinderziektes hebben. bijkomend zit die auto VOL electronica en computers. 2 dingen dat ik haat bij een auto . (3zaken zijn dodelijk bij electronica. temperatuurschommelingen, trillingen en vocht. wat heeft een auto net veeel...)
                  Last edited by ; 02/05/2015, 09:59.

                  Comment


                  • Probleem bij Tesla is dat bijna 20% van de klanten problemen heeft.


                    Sent from over-priced mobile device
                    U hoeft dit niet te lezen.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                      Zucht...



                      En dan nog de arrogantie om te beweren dat de duizenden quality ingenieurs in de VAG groep hun Job niet serieus nemen.

                      Sent from over-priced mobile device

                      Lees de eerste gebruikerservaringen van mensen met een e-tron of een golf GTE eens. Die zijn minstens even erg dan wat je leest over de Tesla. Ik was van plan een e-tron te kopen, maar na de eerste echte gebruikerservaringen te lezen ben ik daar wijselijk van afgestapt. Van de 10 Golf GTE gebruikers die een review schreven op autoweek, hebben er 7 problemen gehad binnen de eerste 2500 km. 3 ervan stonden echt stil. En de meeste hebben binnen de 10 000 km die problemen nog zien terugkomen. En dan hebben we nog niet gesproken over de elektrische range, de batterijen blijken zich niet op volledig te laden, ...
                      BMW 420dA : >>>

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                        als 1% van de autos problemen heeft, dan zal een bedrijf die VEEEEL verkoopt (bv VW) veel klanten hebben die problemen hebben (bv op 100 000wagens zullen er al 1000 op internet hun ongenoegen uiten).
                        bij een bedrijf als tesla, die misschien 1000autos verkocht in belgie, zullen er misschien 10 problemen hebben. is VW daarom slechter dan tesla of omgekeerd??
                        Ik ben benieuwd of Jef dit leest en gaat reageren.


                        Sent from somewhere, using Tapatalk.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                          Ik koop mij nog liever een F430 van 8 jaar oud. 't Zal goedkoper en plezanter zijn dan een P85D.


                          Sent from over-priced mobile device
                          alsjeblieft :
                          http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...626?asrc=st|as

                          ik heb de verkoper al gevraagd om 'm opzij te zetten voor je.
                          Lukt het om 'm de komende dagen op te halen ?

                          Of ben ik (opnieuw) ironisch, hmm ?

                          Comment


                          • Tesla Model S

                            Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                            Lees de eerste gebruikerservaringen van mensen met een e-tron of een golf GTE eens. Die zijn minstens even erg dan wat je leest over de Tesla. Ik was van plan een e-tron te kopen, maar na de eerste echte gebruikerservaringen te lezen ben ik daar wijselijk van afgestapt. Van de 10 Golf GTE gebruikers die een review schreven op autoweek, hebben er 7 problemen gehad binnen de eerste 2500 km. 3 ervan stonden echt stil. En de meeste hebben binnen de 10 000 km die problemen nog zien terugkomen. En dan hebben we nog niet gesproken over de elektrische range, de batterijen blijken zich niet op volledig te laden, ...
                            Sinds wanneer produceert VAG enkel nog elektrische voertuigen. Uw enig punt is dat idd die markt nog niet volwassen is. Ik heb ook nergens vermeld dat er enkel problemen zijn met Tesla. Niet beginnen met zaken uit zijn context te trekken.

                            Ivm de F430, eerst zien dat de garage er staat en madam haar 911 heeft.


                            Sent from over-priced mobile device
                            Last edited by Alfa-Beemer; 02/05/2015, 11:59.
                            U hoeft dit niet te lezen.

                            Comment


                            • man die zijn prioriteiten kent

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                Sinds wanneer produceert VAG enkel nog elektrische voertuigen. Uw enig punt is dat idd die markt nog niet volwassen is. Ik heb ook nergens vermeld dat er enkel problemen zijn met Tesla. Niet beginnen met zaken uit zijn context te trekken.

                                Ivm de F430, eerst zien dat de garage er staat en madam haar 911 heeft.


                                Sent from over-priced mobile device
                                Ik vraag me af waar die duurbetaalde kwaliteitsingenieurs van VAG waren die hun job serieus nemen...
                                BMW 420dA : >>>

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                  Ik vraag me af waar die duurbetaalde kwaliteitsingenieurs van VAG waren die hun job serieus nemen...
                                  Ik vraag me af waar uw punt is... ?


                                  Sent from over-priced mobile device
                                  U hoeft dit niet te lezen.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                    Zolang tesla de eventuele problemen goed oplost, zie ik geen probleem.
                                    Tja, we hebben nu eenmaal te maken met een pioniermerk. Dan heb je early adopters nodig, en die krijgen de kinderziektes te verwerken. Zolang je die proactief, snel, moeiteloos, vlekkeloos en gratis oplost (met systematisch en zonder vragen of voorwaarden te stellen een snelle sleepdienst overal in Europa, een Tesla vervangwagen e.d.), heb ik er geen moeite mee om early adopter te spelen. En ik hoor van collega-Teslarijders (want ik heb ze zelf nog niet nodig gehad) dat dit momenteel het geval is. Dus wat is het probleem? En bij welk ander merk ondervind je een zelfde serviceniveau? Voorbeelden, iemand?

                                    Comment


                                    • Het is gewoon een feit dat elektrische wagens nog lang niet op punt staan, mijn verre buurman heeft een i3 , ik had hem de laatste maanden al nu en dan met een andere wagen gezien, gisteren was ik vooraan de tuin wat aan het werk en hij kwam een praatje slaan, blijkt na 8 maanden dat die al 14 keer in de garage heeft gestaan en al ettelijke keren hem heeft mogen laten op de kamion zetten wegens totaal dood... maar ze lossen het telkens wel op ( de laatste keer zelfs vrij drastisch naar zijn zeggen, een heleboel zaken gewoon vervangen ) en dat kan ik alleen maar toejuichen. In de vorige eeuw hebben verbrandingsmotoren ook lang hun problemen gehad, gelukkig dat de mensen toen ook deze periode van problemen hebben doorlopen anders gingen we nog steeds te voet... Binnen 10 jaar gaat er niemand nog kraaien naar de problemen van vandaag. Hopelijk overleven pioniers zoals Tesla deze periode want financieel zal dit behoorlijk zwaar gaan wegen, zaak zal zijn om blijven voldoende mensen te overtuigen dat dit echt wel de toekomst zal zijn.

                                      Comment


                                      • Niet vergeten dat de meeste Tesla's nog onder waarborg zijn én in leasing. Dan kan je op de fouten gemakkelijk kijken, het kost je maar de moeite om naar de garage te rijden en met een vervangwagen voor de nodige tijd verder te rijden.
                                        Ben geen kandidaat om een dergelijke wagen over te nemen.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                          Niet vergeten dat de meeste Tesla's nog onder waarborg zijn én in leasing. Dan kan je op de fouten gemakkelijk kijken, het kost je maar de moeite om naar de garage te rijden en met een vervangwagen voor de nodige tijd verder te rijden.
                                          Ben geen kandidaat om een dergelijke wagen over te nemen.
                                          Ik heb niet de tijd om dikwijls naar de garage/dealer te gaan of dergelijke. Tijd is kostbaar en die proberen wij hier maximaal in te vullen. Stilvallen en bij de dealer staan voor het zoveelste issue kunnen we missen als kiespijn. Ook al is de service goed die tijd ben je kwijt.


                                          Sent from over-priced mobile device
                                          U hoeft dit niet te lezen.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X