Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vind de acceleratie van een Tesla fantastisch maar denk ook wel dat je die acceleratie niet gaat blijven doen of waauw vinden. Dan toch liever een RS6 waar je voor 140k al wel wat opties kan bijnemen en veel beter stuurt, veel mooier is afgewerkt binnenin, heeeeerlijke sound heeft. Op de koop toe ook minder angst (range anxiety) moet hebben als je op vakantie bent. Want een jerrycan elektriciteit kan je nog altijd niet gaan halen ergens. Zo van die dingen.

We zullen zien naar de Model 3 en hoe die gaat verkopen.
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
      Dat is zo maar de echte ambitie van Tesla ligt wellicht elders dan bij supercars. In 2017 komt er waarschijnlijk een kleinere Tesla van +- 35 - 40 k EUR, dat boort weer een veel ruimer potentieel publiek aan, maar ook die gaan heel bruikbaar koppel hebben vanaf 0.

De benzinegeur zal of we het graag hebben of niet op termijn enkel nog enkel in de marge overblijven in de recreatieve en liefhebberssfeer.
      Bruikbaar? Er is op dit moment geen enkele elektrische personenwagen op de markt waarmee je iets kan trekken. Daar sta je dan met je koppel... Met mijn 330D kan ik op papier 2.4 ton trekken en in de praktijk zal die met 3,5 ton geen problemen hebben. De trekhaak kan er in ieder geval tegen.
      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
        Vind de acceleratie van een Tesla fantastisch maar denk ook wel dat je die acceleratie niet gaat blijven doen of waauw vinden. Dan toch liever een RS6 waar je voor 140k al wel wat opties kan bijnemen en veel beter stuurt, veel mooier is afgewerkt binnenin, heeeeerlijke sound heeft. Op de koop toe ook minder angst (range anxiety) moet hebben als je op vakantie bent. Want een jerrycan elektriciteit kan je nog altijd niet gaan halen ergens. Zo van die dingen.

We zullen zien naar de Model 3 en hoe die gaat verkopen.

in een woord waarom de rs6 minder gaat verkopen dan de tesla " fiscaliteit"

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
        Bruikbaar? Er is op dit moment geen enkele elektrische personenwagen op de markt waarmee je iets kan trekken. Daar sta je dan met je koppel... Met mijn 330D kan ik op papier 2.4 ton trekken en in de praktijk zal die met 3,5 ton geen problemen hebben. De trekhaak kan er in ieder geval tegen.

Hoeveel % van de mensen trekken iets met hun wagen? Ik ken er toch bitter weinig met een trekhaak
        en zoals hierboven reeds eerder aangehaald taxen en vaa spelen bij de meeste tesla kopers een doorslaggevende rol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
          Je kan een trekhaak laten plaatsen op de Tesla S (Torklift Ecohitch S) . In de states wordt die in de servicecenters van Tesla zelf geplaatst. Maar vraag me toch af hoeveel mensen een RS6 hebben met trekhaak.

Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
          i
          Hoeveel % van de mensen trekken iets met hun wagen? Ik ken er toch bitter weinig met een trekhaak
          en zoals hierboven reeds eerder aangehaald taxen en vaa spelen bij de meeste tesla kopers een doorslaggevende rol.
          De twee mensen die ik ken hebben de wagen alleen uit ecologische overwegingen gekocht.
          BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Maw, we moeten profiteren van de geneugten des levens, nu het nog kan.
            Dat doe ik elke dag en ik zal het blijven doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
              Je kan een trekhaak laten plaatsen op de Tesla S (Torklift Ecohitch S) . In de states wordt die in de servicecenters van Tesla zelf geplaatst. Maar vraag me toch af hoeveel mensen een RS6 hebben met trekhaak.

De twee mensen die ik ken hebben de wagen alleen uit ecologische overwegingen gekocht.

oke, jij hebt duidelijk een andere kennissenkring dan ik , degene die ik ken die er een hebben of overwegen er een te kopen waaronder ikzelf doen dat uit hoofdzaak voor fiscale redenen, ecologische overwegingen interesseren mij eigenlijk niks (ik denk dat er velen zo zijn als ze eerlijk zijn) .

Comment

Ik heb geen sleurhut dus hoef ook geen trekhaak En als je een berg kiezel of wat dan ook wil bestellen dan leveren ze dat wel. Voor een garage opkuis kun je voor die 1X om de paar jaar voor minder dan 100 euro even een kleine camionette huren

Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                oke, jij hebt duidelijk een andere kennissenkring dan ik , degene die ik ken die er een hebben of overwegen er een te kopen waaronder ikzelf doen dat uit hoofdzaak voor fiscale redenen, ecologische overwegingen interesseren mij eigenlijk niks (ik denk dat er velen zo zijn als ze eerlijk zijn) .
                Fiscale redenen zijn inderdaad de grootste reden van aankoop. Aan het milieu denkt niemand. Wat maakt een tesla super aantrekkelijk : geen VAA, 120% fiscaal aftrekbaar, het milieuvriendelijk aspect waardoor het mag om met een wagen van +100.000 euro bij je klanten te komen en het goedkoop opladen (overdag aan de stekker van het bedrijf waar de elektriciteit ook nog eens 100% boekhoudkundig wordt verwerkt). Geef morgen een Porsche 991 turbo dezelfde voordelen als een tesla en je zal de verkoop bij Porsche spectaculair zien stijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                  Jawel, hoor: Hollanders! Die hebben zo goed als allemaal een trekhaak aan hun wagen om in de zomer met een kerreven naar Zuid-Frankrijk of Spanje te trekken, waar ze hun vakantie doorbrengen op een kemping uitgebaat door een Hollander, in het gezelschap van Heineken en andere van huis meegebrachte kattepis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
                    Jawel, hoor: Hollanders! Die hebben zo goed als allemaal een trekhaak aan hun wagen om in de zomer met een kerreven naar Zuid-Frankrijk of Spanje te trekken, waar ze hun vakantie doorbrengen op een kemping uitgebaat door een Hollander, in het gezelschap van Heineken en andere van huis meegebrachte kattepis.

Ik ken geen holanders met een caravan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
                      Ik heb geen sleurhut dus hoef ook geen trekhaak En als je een berg kiezel of wat dan ook wil bestellen dan leveren ze dat wel. Voor een garage opkuis kun je voor die 1X om de paar jaar voor minder dan 100 euro even een kleine camionette huren

Fiscale redenen zijn inderdaad de grootste reden van aankoop. Aan het milieu denkt niemand. Wat maakt een tesla super aantrekkelijk : geen VAA, 120% fiscaal aftrekbaar, het milieuvriendelijk aspect waardoor het mag om met een wagen van +100.000 euro bij je klanten te komen en het goedkoop opladen (overdag aan de stekker van het bedrijf waar de elektriciteit ook nog eens 100% boekhoudkundig wordt verwerkt). Geef morgen een Porsche 991 turbo dezelfde voordelen als een tesla en je zal de verkoop bij Porsche spectaculair zien stijgen
                      120% fiscaal aftrekbaar, ...

Precies nog niet van de grap met de wachtrekening gehoord... .

Comment

Ik heb, ben een eenmanszaak, ook 120 procent aftrekbaar?

Comment

ok je krijgt het niet direct, maar of je het nu of binnen enkele jaren krijgt zou mij niet zoveel uitmaken.
                          je bent het vooral niet definitief kwijt

Comment

ok je krijgt het niet direct, maar of je het nu of binnen enkele jaren krijgt zou mij niet zoveel uitmaken.
                            je bent het vooral niet definitief kwijt
                            Ja, maar op het moment dat je je het laat uitbetalen (bij de liquidatie van de vennootschap, namelijk) gaat er nog eens roerende voorheffing van af. En die varieert nogal de laatste tijd: tussen 10 en 25% nu. En wie weet wat die tarief gaat geworden zijn in het jaar van de liquidatie?
                            Het is dus in ieder geval NIET zo dat je een zuivere 120% in kosten kunt brengen over de hele levensduur van je bedrijfsactiviteit.

Comment

• Draaien of keren, als er geen duidelijk fiskaal voordeel zou zijn, dan zouden de "groene" wagens gewoonweg geen koper vinden. Ecologisch denken is er voorwendsel, zonder meer... Wij zijn in België, neen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                Draaien of keren, als er geen duidelijk fiskaal voordeel zou zijn, dan zouden de "groene" wagens gewoonweg geen koper vinden. Ecologisch denken is er voorwendsel, zonder meer... Wij zijn in België, neen ?
                                Groene wagens hebben ook geen goud, kobalt of uranium gevonden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                  700pk... zou het erin zitten?
                                  Het ding vertrekt razendsnel vanuit stilstand & over het koppel twijfel ik niet, maar 700pk?
                                  Naar het schijnt kan de batterij niet genoeg piek vermogen leveren om te voldoen aan de vraag van de 2 motoren.
                                  En volgens eigenaars neemt die "insane" acceleratie ook af, zodra de batterij onder de 50% lading duikt.
                                  Krijg zowaar een flashback van m'n elektrische Tamiya R/C.
                                  Staat toch op de site, en niet 2, maar 4 motoren, P 85 S !

Comment

Ja, maar op het moment dat je je het laat uitbetalen (bij de liquidatie van de vennootschap, namelijk) gaat er nog eens roerende voorheffing van af. En die varieert nogal de laatste tijd: tussen 10 en 25% nu. En wie weet wat die tarief gaat geworden zijn in het jaar van de liquidatie?
                                    Het is dus in ieder geval NIET zo dat je een zuivere 120% in kosten kunt brengen over de hele levensduur van je bedrijfsactiviteit.

ja dat is waar, maar als je nu een 70% aftrekbare wagen koopt, heb je nog veel minder over.

Comment

ja dat is waar, maar als je nu een 70% aftrekbare wagen koopt, heb je nog veel minder over.
                                      Klopt, maar in alle eerlijkheid: je koopt echt geen Model S om er aan over te houden, hoor.

Comment

Versta die 120% ga je niet krijgen!

Sent from over-priced mobile device

Comment

• Tesla Model S

Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
                                          Ik heb, ben een eenmanszaak, ook 120 procent aftrekbaar?
                                          Neen want u bent een eenmanszaak.

75% als ik niet mis ben.

Sent from over-priced mobile device

Comment

Working...
                                          X