Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model S
Collapse
X
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenTesla het nieuwe BMW?
Links blijven rijden met als bedoeling iemand te dwingen rechts voorbij te steken en dan zelf gaan versnellen om het te verhinderen ?
How low can you go?
om maar de zwijgen over de nummerplaten "shhhhhhtt" "be quiet" "no noise" dan kan ik het niet laten om even tot 8000 rmp te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenEn met die i3 haal je in de winter als het echt koud is nog geen 150 km. Vele gebruikers zitten bij echt koud weer eerder aan 100 km. Dus niet te vergelijken. Het is uiteindelijk een stadswagen,meer niet. Dan lijkt op dat punt de veel duurdere Tesla heel wat meer geslaagd. Niet dat de i3 echt goedkoop is trouwens, toen ik na mijn testrit even overwoog een i3 te kopen,zat ik aan 55 000 EUR voor een goed uitgerust exemplaar (Rex included) en BMW geeft zo goed als geen korting op de i3. Na het enkele weken volgen van een internationaal i3-gebruikersforum was mijn interesse helemaal weg (toch ook redelijk wat problemen)
die I3 heeft dik geluk dat er een BMW logo ophangt, anders kocht niemand dat.
Design, range, het trekt al op geen kl*ten.Last edited by arbe; 19/05/2015, 22:37.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
Toch vreemd dat mensen zo beweringen blijven maken. Ik vind die i3 ronduit knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenToch vreemd dat mensen zo beweringen blijven maken. Ik vind die i3 ronduit knap.
Knap?, elk zijn goesting zeker.
ik haat buskes look, voor mij is dat voor konijnenp**pers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichtenvoor mij is dat voor konijnenp**pers.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenToch vreemd dat mensen zo beweringen blijven maken. Ik vind die i3 ronduit knap.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenIk ook. Maar ik heb het wel voor 'buskes'... ook al hebben we hier maar 1 dochtertje...
Elke zijn smaak en goesting , dat was maar mijn gedacht😊
Comment
-
Misschien is 't hier al gepasseerd, dus even voor de zekerheid: https://jtlm.be/tesla.php
En voor wie minder vertrouwd is met het genre (je hebt er altijd wel een paar): ja, het is satire.
Comment
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
straf dat die dan toch nog blijft werken, ook al is het maar gedeeltelijk. Gebeurt dat met een andere moderne auto en de BSI (of computer van het can-bus systeem) is gefrituurd en doet niets meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenIdioten...
Sent from over-priced mobile device
Comment
-
Profiteer ervan nu het nog kan...
Nederland beperkt het belastingvoordeel op elektrische wagens, enkel de eerste 50K van de aankoop is fiscaal interessant.
Dit zijn ze dan. De autobelastingen voor de periode 2017 tot en met 2020. Zoals verwacht gaat de hakbijl in het complete stelsel. 4 en 22 procent De coalitiepartijen VVD en PvdA zijn eruit. Het voorstel dat de autobranche onlangs naar staatssecretaris Wiebes van Financiën stuurde wordt bijna in zijn volledigheid uitgevoerd. Kort gezegd betekent […]
Comment
-
En vanaf 01/07 , 6% > 21% voor vele producten en diensten.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Tesla blijft z'n paradepaardje - de Model S - van updates voorzien. De elektrische Amerikaan weet de 100 km/h nu nóg sneller aan te tikken.
Tesla blijft de Model S doorontwikkelen, zo blijkt maar weer. Wie momenteel een Model S aanschaft, kan kiezen voor versies met een 70 kWh of 85 kWh krachtig accupakket. Die laatste is dan ook nog eens als P85D leverbaar met een waanzinnige 700 elektro-pk's. Hier komen kleine veranderingen in.
Wie namelijk kiest voor de 85 kWh-versie, kan z'n Model S laten opwaarderen met een 90 kWh groot pakket. Daarmee komt de Tesla 24,1 (15 miles) verder dan voorheen, wat betekent dat de actieradius wordt vergroot tot 482 kilometer "[...]op de snelweg bij een snelheid van 105 km/h." Wie al een 85 kWh-Tesla heeft, kan ook voor de upgrade kiezen, al raadt Tesla dat momenteel af omdat het verschil nog te klein is. Tesla adviseert te wachten tot de verschillen tussen de pakketten groter worden, iets dat aangeeft dat dat zeker gaat gebeuren. Het 90 kWh-pakket heeft in de Verenigde Staten een meerprijs van 3.000 dollar, zo'n 2.770 euro.
Totale gekte
Dan is er de nieuwe Ludicrous Mode, mogelijk gemaakt door een nieuwe zekering waardoor de ampèrage verhoogd kan worden van 1.300 tot 1.500 Amps. Het resultaat is een tien procent snellere acceleratie naar de 96 km/h (60 mph). Voorheen stond de 96 km/h in 3,1 seconden op de klok. In 3,3 tellen wees de teller de 100 km/h aan. Volgens Tesla weet de P85D in Ludicrous Mode de 60 mph in 2,8 seconden te bereiken. Mik op zo'n 3 tellen rond voor de 100 km/h. De 250 km/h staat volgens Tesla zelfs 20 procent eerder op de klok. Wie al een P85D heeft, moet in de Verenigde Staten 5.000 dollar (4.616 euro) exclusief installatiekosten betalen. Nieuwe klanten moeten 10.000 dollar (9.232 euro) bijbetalen.
Nieuwe Roadster in 2019
Verder doet Tesla nog een aantal interessante uitspraken. Zo zou er nog een snelheidsniveau boven Ludicrous bestaan, al is dat niveau voorbehouden aan 'de nieuwe Roadster die over 4 jaar verschijnt'. We kunnen in 2019 dus een nieuwe Roadster verwachten! Verder bevestigt Tesla dat de eerste exemplaren van de Model X over twee maanden worden geleverd en over 'iets meer dan twee jaar' - eind 2017/begin 2018 - krijgen we de Model 3 op de markt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment