Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanaf maandag prijsstijging met zo een 4000 euro.

Comment

• De facelift vind ik nu spannender dan de Model 3 update zie...
      Eindelijk LED verlichting, eindelijk goeie zetels, ik ben echt curieus in hoeverre ze dat interieur naar een hoger niveau getild krijgen.

Comment

• Middenconsole doortrekken tussen de zetels, eventueel met koeling en uiteraard de geventileerde zetels uit de X. Dan is de S af
        Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
        Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
        (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Die middenconsole zegt mij eigenlijk weinig. Ik vind dat net aangenaam om een gevoel van ruimte te hebben. Afstandsbedieningen zitten geïntegreerd in de homelink. En je hebt wel een handschoenvak. Maar bon... Ondertussen nog geen prijsstijging... Zou voor deze week zijn...

Comment

• Facelift is live!
            Dat zal de prijsstijging meteen verklaren.

Comment

• 4000 en een Klets duurder geworden. Ik heb deze updates gratis erbij gekregen omdat mijn levering pas in december vooreien is. Moest ik hem vandaag moeten bestellen, zit hij al een stuk boven de 120.000. Ze moeten dat maar verkocht krijgen aan nieuwe klanten... Ben benieuwd wat ze het volgende kwartaal gaan uitvinden.

Comment

• mercedes deed dat tot de 210, en audi heeft het ook bont gemaakt vanaf de ronde 80...nu is het de beurt aan tesla die het gedaan krijgt

Comment

• @Debomma, dat is wel fijn nieuws.

Ik heb een pdf teruggevonden van mijn configuratie vorig jaar, 126.000 euro.
                  Als ik dezelfde configuratie nu neem, komt de wagen op 148.400 euro uit.

Ik zou vandaag de dag dus wederom de Model S links laten liggen (ene AMG GT S vind ik momenteel toffer)

Comment

• Dank je!

Aan al degene die er zelf één hebben, welke type 2 laadstation hebben jullie thuis en door welke firma werd het geïnstalleerd? Tips zijn altijd welkom!

Comment

• Wij hebben een Nexxtender van Powerdale/Electrabel. Niets op aan te merken. Voorbeeldige service!

Comment

• Dank je wel Swa! Morgen komt er een elektricien thuis kijken. ik ben er wel gerust in want heb 3-fasig en 2x 400V. Iedereen heeft het altijd over KEBA op het T forum.

Comment

• Let wel een beetje op volgende aandachtspunten:

- Straalt mijn installateur voldoende continuïteit uit? Denk aan het recente horrorverhaal rond (het faillissement van) Electric Fuel!
                          - Biedt mijn installateur een 24/7 interventieservice? Je wilt 's avonds niet thuiskomen met 's anderendaags een belangrijke verplaatsing voor de boeg, en vaststellen dat je lader het niet doet!
                          - Kan ik mijn verbruik makkelijk boekhoudkundig opvolgen? (voor het geval je je laadkosten fiscaal wenst in te brengen)
                          - Is mijn installatie voldoende geautomatiseerd? (krijg ik bijvoorbeeld een sms als de laadpaal niet langer on-line is?)

Met Electrabel (en Suez GDF Cofely Services als onderaannemer) kon/kan ik met gerust gemoed naast elk van deze punten een kruisje plaatsen!

Comment

• De Tesla is nog wat interessanter met de 60 versie. Zeker voor het VAA met de upgrades. Je besteld de basis versie en je betaald VAA op de catalogus waarde. Daarna upgrade je de auto naar de 75KW versie + autopilot, interne lader en de velgen. Dan betaal je een stuk minder VAA terwijl de wagen wel zo een €20000 meer waard is. Ik ga toch nog eens een testrit aanvragen.

Comment

• Deze middag een testrit kunnen maken met een tesla model S p90d, zeer vriendelijke verkoper te sint martens latem trouwens.
                              Een paar keer van 0-100 kunnen sprinten en hij is echt waanzinnig snel!

Comment

• eerste dode gevallen met de autopilot....

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Lawsuit incoming.

Comment

• En hoeveel zonder autopilot ?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Dat speelt toch geen rol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                        Dat speelt toch geen rol
                                        ter vergelijk, ik was benieuwd, 1 dode in een tesla op 2.9 miljoen km...het gemiddelde in us 1.08 per 100 million vehicle miles

A summary of fatality statistics about state by state compiled by IIHS from 2022 Fatality Analysis Reporting System (FARS) data.

Comment

Working...
                                        X