Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dacht juist dat je bij tesla je gazet kan lezen tijdens het rijden
    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
    current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
      Dacht juist dat je bij tesla je gazet kan lezen tijdens het rijden
      Yep. Dan staat ge den dag erna wel zelf in de gazet.

Comment

• Gisteren even meegereden met een 90D. Wow ,wat een acceleratie! Bijna letterlijk adembenemend Ik had in ieder geval nog nooit zo'n acceleratie meegemaakt.
        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• is gewoon mega kicken in launch

Comment

• Ik ben echt zwaar onder de indruk. Die P90D moet wel helemaal zot zijn
            '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
              Ik ben echt zwaar onder de indruk. Die P90D moet wel helemaal zot zijn
              En dan heb je nog een P100d ook!
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Ik zie de laatste tijd toch wel meer tesla's rijden.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Ik zie de laatste tijd toch wel meer tesla's rijden.
                  Veel zelfstandigen en fleet managers hebben de weg naar Tesla gevonden. Particulieren ook, maar voor hen blijft dat een serieus dure bak in vergelijking.
                  VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• 0-100 IN 2,5 sec
                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Zalig dat die zo snel zijn. Compenseert een beetje al de rest die je moet missen (motorgeluid, schakelwegen).
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                        Zalig dat die zo snel zijn. Compenseert een beetje al de rest die je moet missen (motorgeluid, schakelwegen, betrouwbaarheid, rijbeleving/plezier, lichtvoetigheid, bouwkwaliteit, afwerking, tanken in 5 min, goeie zetels; technologische snufjes zoals HUD, surround view; bij een ongeval laat de brandweer u roosteren op een bed van ontploffende lithium batterijen).
                        Beetje aangevuld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                          Beetje aangevuld.

Comment

• Haha
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik moet ééns dringend een testrit aanvragen met de p100d . Niets leuker dan sportwagens op hun doos geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                Ik moet ééns dringend een testrit aanvragen met de p100d . Niets leuker dan sportwagens op hun doos geven.
                                Ok, als dat uw definitie van rijplezier is, dan zit je goed. Alhoewel, 't enige wat kan tegenvallen is dat je lang zal moeten rondrijden (als uw range maar lang genoeg is) voor zo'n opportuniteit. Heb 1 keer een Tesla aan de lichten zien wachten, ik ben er gewoon gaan achterstaan tot ergernis van de Tesla rijder.
                                Last edited by ; 23/09/2016, 20:03.

Comment

• Ik zou er ook niet gaan langs staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                                    Ik zou er ook niet gaan langs staan
                                    Hij kan nog altijd op zijn doos krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                                      Ik zou er ook niet gaan langs staan
                                      Waarom niet?
                                      Het is toch niet omdat ge er naast gaat gaan staan, dat ge persé een wedstrijdje moet doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                        Beetje aangevuld.
                                        Je kan veel vooroordelen hebben, maar die van technologische snufjes vind ik toch je meest zwakke argument.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                          Je kan veel vooroordelen hebben, maar die van technologische snufjes vind ik toch je meest zwakke argument.
                                          Uw volste recht, maar eens je eraan gewend bent zal je de opties toch missen.
                                          Ik vind dat één van de betere of toegegeven meest ludieke argumenten net omwille van de ironie die schuilt achter het feit dat het technologisch wonder van een Tesla deze simpele comfort functies ontbeert. Met de facelift is nog maar pas LED verlichting geïntroduceerd, anders had ik dat nog vermeld.

Verder mag je 't niet catalogeren als vooroordelen vind ik, ik volg Tesla al sinds z'n ontstaan maar ze zijn nog steeds niet op het niveau waarin ik mij kan vinden. Iedereen beweerde dat MY2015 het omslagpunt qua bouwkwaliteit ging zijn, maar in de praktijk gaat er nog teveel mis vind ik. Elektrisch rijden zal er zeker van komen, maar op deze manier zal het nooit een Tesla worden. Het service paradepaardje kan niet volgen met de praktijk, moeilijke diagnoses en lange wachttijden op wisselstukken zijn geen vooroordelen. Ik vind dat jammer hé, maar het is niet anders.

Comment

Working...
                                          X