Dacht juist dat je bij tesla je gazet kan lezen tijdens het rijden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model S
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenDacht juist dat je bij tesla je gazet kan lezen tijdens het rijden
Comment
-
Gisteren even meegereden met een 90D. Wow ,wat een acceleratie! Bijna letterlijk adembenemend Ik had in ieder geval nog nooit zo'n acceleratie meegemaakt.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Ik ben echt zwaar onder de indruk. Die P90D moet wel helemaal zot zijn'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenIk ben echt zwaar onder de indruk. Die P90D moet wel helemaal zot zijnKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Ik zie de laatste tijd toch wel meer tesla's rijden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk zie de laatste tijd toch wel meer tesla's rijden.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenZalig dat die zo snel zijn. Compenseert een beetje al de rest die je moet missen (motorgeluid, schakelwegen, betrouwbaarheid, rijbeleving/plezier, lichtvoetigheid, bouwkwaliteit, afwerking, tanken in 5 min, goeie zetels; technologische snufjes zoals HUD, surround view; bij een ongeval laat de brandweer u roosteren op een bed van ontploffende lithium batterijen).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIk moet ééns dringend een testrit aanvragen met de p100d . Niets leuker dan sportwagens op hun doos geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenIk zou er ook niet gaan langs staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenIk zou er ook niet gaan langs staan
Het is toch niet omdat ge er naast gaat gaan staan, dat ge persé een wedstrijdje moet doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenBeetje aangevuld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenJe kan veel vooroordelen hebben, maar die van technologische snufjes vind ik toch je meest zwakke argument.
Ik vind dat één van de betere of toegegeven meest ludieke argumenten net omwille van de ironie die schuilt achter het feit dat het technologisch wonder van een Tesla deze simpele comfort functies ontbeert. Met de facelift is nog maar pas LED verlichting geïntroduceerd, anders had ik dat nog vermeld.
Verder mag je 't niet catalogeren als vooroordelen vind ik, ik volg Tesla al sinds z'n ontstaan maar ze zijn nog steeds niet op het niveau waarin ik mij kan vinden. Iedereen beweerde dat MY2015 het omslagpunt qua bouwkwaliteit ging zijn, maar in de praktijk gaat er nog teveel mis vind ik. Elektrisch rijden zal er zeker van komen, maar op deze manier zal het nooit een Tesla worden. Het service paradepaardje kan niet volgen met de praktijk, moeilijke diagnoses en lange wachttijden op wisselstukken zijn geen vooroordelen. Ik vind dat jammer hé, maar het is niet anders.
Comment
Comment