Oorspronkelijk geplaatst door brammelo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model S
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIk denk in de eerste plaats ook veel IT-ers of tech geeks.
"Think different" was ooit een slogan van Apple die evengoed van toepassing is op Tesla.
Ja die was ik nog vergeten.... Ik heb er ook allemaal niets mee... Enkele weken geleden was ik op een Frans circuit om te rijden en Jaguar had daar 3 boxen afgehuurd en een leger ingenieurs waren daar aan de slag met laptops aan zo een formule-E auto waarmee ze wereldwijd gaan racen. Moest dat nu een of ander prototype of nieuwe formule auto met verbrandingsmotor geweest zijn hadden ze me daar buiten moeten dragen maa nu deed het me helemaal niets... Dit is misschien de toekomst maar voor mij persoonlijk ook het eindpunt. Hier haak ik af.
Dit is voor mij niet meer rijden maar mezelf verplaatsen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenBetaal 120k voor een basis 718 en ik denk dat het bespreekbaar zal zijn!
Vooraler frack langskomt - ik doe dat wel helemaal niet .
Comment
-
Zich verplaatsen is dan ook de toekomst. Ik woon nu in Zaventem en kan de files iedere dag net vermijden, maar wat is rijplezier nog? Vooral de geur van zwartrokende diesels op de autostrade?! Nee echt, ik zou het niet meer weten. Nu kom ik er op dat Tesla een hepa filter heeft om deze geur van andere weggebruikers te neutraliseren...
Ik heb een cabrio gehad, een eco audi, een Passat familiewagen en mijn vader steeds Amerikanen met dikke V6 of V8 motoren en nu heeft hij een Bentley continental fs w12. Toch is het gelukzalig autorijden mij vreemd geworden. Dat is iets van de beginjaren 2000 voor mij persoonlijk. Alles is veel te gejaagd geworden. Zelfs een ritje laatst in een oldtimer met een straatwaarde van 1,5 miljoen euro deed me weinig. Er zat niet eens airco in ????
De stilte in een wagen, daar kan ik nu is gelukkig van worden. Vandaar ook het elektrisch rijden.
Een beroemd professor ingenieur in de mechanica zei me dit nog. Het zit bij ons ingebakken dat snelle voertuigen luid moeten brullen. Anders vinden mensen het niet angstaanjagend. Dit terwijl elektromotoren net beter hun vermogen onmiddellijk afgeven met een zacht zoemend geluid.
Ik maak me sterk dat we binnen 15 jaar deze discussie niet meer voeren, maar ik respecteer ieder zijn keuze. Tenminste als je er zelf ook al mee testgereden hebt.
Dan mag je me misschien geen autoliefhebber noemen, ik ben nochtans een autogek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenmaar die prijzen hé... gelijk da bij elke update de prijzen 10K de lucht in gaan.. nog 5 jaarkes en ge kunt geen Model S meer kopen onder de 150.000 euro, dan moogt ge nog gratis tanken....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenZich verplaatsen is dan ook de toekomst.
Zo. Ik verplaats mij toch vandaag ook al hoor.
En in het verleden ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenJe hebt ook al een model S van €78000... .2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenJe hebt ook al een model S van €78000... .
En die wil je inderdaad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenEn die wil je inderdaad.
da's fisherprice met een platte batterie2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Iedereen wilt ook een M5, maar de meeste kopen ook maar een 520d... Dus beetje krom dat een Model S persé als 100D besteld moet worden.
Als ik zo een auto koop is het toch als daily met daarnaast nog een leuke weekendkar, dus mij boeit het niet veel of het nu 6 sec of 3 sec is. Alleen leuk voor het wedstrijdje ver pissen.
Het geld dat je bespaard om voor een 60D te gaan, daar koop je dan een leuke Maserati, Porsche, AM, oldtimer, .. voor.
Ik zou het wel weten..Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenEn plastieken stoelen, niks autopilot, glazen dak, te weinig range.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Die 60D ok maar die koop je dan sowieso niet voor 78K. Daar moet't premium interieur op, anders is't echt heel weinig en dat wil je niet in zo'n voiture. En de 60D gaat me niet over de acceleratie, die range is ook heel beperkt.
edite 60D is trouwens al 83+K. Dus al gene dual.Last edited by arbe; 27/09/2016, 16:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenDie 60D ok maar die koop je dan sowieso niet voor 78K. Daar moet't premium interieur op, anders is't echt heel weinig en dat wil je niet in zo'n voiture. En de 60D gaat me niet over de acceleratie, die range is ook heel beperkt.
edite 60D is trouwens al 83+K. Dus al gene dual.
Ik heb net even geconfigureerd en quasi full option is een 60 95.000 euro, nog steeds een 60.000 euro goedkoper dan de 100D.
Persoonlijk zou ik ook eerder de 75 nemen met z'n 490 range.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIdd, 6 seconden naar 100, da's geen Tesla model S hé
da's fisherprice met een platte batterie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenDat zit dan in dezelfde prestatie dan een 535i, sinds wanneer is dat traag ?
Da's het enige da je hoort als je "Tesla" durft uitspreken... zot spel hé... azo trekken... ni normaal.. raket!2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten400km valt toch mee..
Ik heb net even geconfigureerd en quasi full option is een 60 95.000 euro, nog steeds een 60.000 euro goedkoper dan de 100D.
Persoonlijk zou ik ook eerder de 75 nemen met z'n 490 range.
Dit terzijde had ik echt voor de 90D gegaan als mijn account mgr bij de bank het niet had afgeraden. Qua restwaarde een groot risico, weinig banken die mee wilden.
Comment
Comment