Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Van 0-100 in 2.5sec. leuk maar compleet nutteloos...

1*In België kan je dit niet testen, want op snelwegen mag je niet trager dan 70 en op alle andere wegen niet sneller.
    2*Ge moet volledig stil staan voor ge die sprint kunt doen..

Ik ben iemand die niet zonder zwaardere motoren meer kan (heb 3 autos: 275pk, 345pk en 405pk) maar voor mij moeten ze brullen anders val ik in slaap bij het optrekken.

Comment

• Ze gaan er nog iets van af pitsen:

As expected, the new Tesla "Easter Egg" teased last week by CEO Elon Musk will boost the performance of the company's cars notably -- purely through software optimization delivered by an over-the-air update.

Comment

• overlaatst eens in een tesla gezeten en ik was redelijk teleurgesteld. had veel meer verwacht van de binnenkant en dat centraal scherm was ook alles behalve. boeide wel de volle 5min om snel op te trekken maar zonder geluid is er toch weinig beleving aan
        lets have some more member berries

Comment

• Heb mijn 90d sinds drie weken en ben super tevreden. Rijsensatie en bochtenligging zijn fantastisch. Stilte in interieur is heerlijk en autopilot is ook een genot op de autostrade. Dan rij ik meestal rechts of op middenvak aan 120km en hij sluit vanzelf mee aan met het verkeer. Vandaar denk ik ook het idee dat wij traag rijden.

Qua afwerking of foutjes heb ik nog niks opgemerkt tot nog toe. Servicecenter doet ook zijn best om klant te verwennen.

Supercharger duurt trouwens gemiddeld 40 minuten en geen twee uur. Snachts laat je hem aan de stekker zoals je smartphone.

Het blijft wel duur in aankoop zo 120.000 euro neertellen, maar ben overtuigd dat elektrisch rijden een voorsprong heeft op de klassieke verbrandingsmotor. En binnen vijf jaar worden we nog is verwend met een heel aantal nieuwe merken die ook elektromotoren gaan aanbieden.

Toch rij ik ook nog is graag in mijn vader zijn Bentley w12 met 550pk. Maar voor alle dagen gebruik heeft de Tesla een ruime voorsprong. Ook Spotify in de auto is heerlijk. Kan niet meer zonder.

Comment

• Je gebruikt twee keer het woord voorsprong. Wat bedoel je daar mee ? Voorsprong met wat, op wat ?

Comment

• Je gebruikt twee keer het woord voorsprong. Wat bedoel je daar mee ? Voorsprong met wat, op wat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                Heb mijn 90d sinds drie weken en ben super tevreden. Rijsensatie en bochtenligging zijn fantastisch. Stilte in interieur is heerlijk en autopilot is ook een genot op de autostrade. Dan rij ik meestal rechts of op middenvak aan 120km en hij sluit vanzelf mee aan met het verkeer. Vandaar denk ik ook het idee dat wij traag rijden.
                Lol, zo had ik het nog niet bezien.

Qua afwerking of foutjes heb ik nog niks opgemerkt tot nog toe. Servicecenter doet ook zijn best om klant te verwennen.

Supercharger duurt trouwens gemiddeld 40 minuten en geen twee uur. Snachts laat je hem aan de stekker zoals je smartphone.

Het blijft wel duur in aankoop zo 120.000 euro neertellen, maar ben overtuigd dat elektrisch rijden een voorsprong heeft op de klassieke verbrandingsmotor. En binnen vijf jaar worden we nog EENS verwend met een heel aantal nieuwe merken die ook elektromotoren gaan aanbieden.

Toch rij ik ook nog EENS graag in mijn vader zijn Bentley w12 met 550pk. Maar voor alle dagen gebruik heeft de Tesla een ruime voorsprong. Ook Spotify in de auto is heerlijk. Kan niet meer zonder.
                Wel straf... dat je op een auto van 120.000 euro geen afwerk of foutjes vindt na 3 weken... had je verwacht van wel dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
                  niemand wil een electrische wagen, want ge geraakt er niet mee tot in spanje...
                  O, jawel hoor. Via het steeds maar uitgebreider netwerk van Tesla's superchargers geraak je
                  zorgenloos tot in Spanje. Ja, je zal enkele keren meer moeten opladen dan dat je zou moeten
                  tanken, maar het kost je geen cent (voor de Tesla's geleverd voor 01/04/2017... daarna wordt dat
                  een ander verhaal). En aangezien je vaker moet "rusten", en een beroep kan doen op de Autopilot,
                  kom je veel frisser op je bestemming aan .

Ja, alles heeft zo zijn voor- en nadelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
                    niemand wil een electrische wagen, want ge geraakt er niet mee tot in spanje...
                    O, jawel hoor. Via het steeds maar uitgebreider netwerk van Tesla's superchargers geraak je
                    zorgenloos tot in Spanje. Ja, je zal enkele keren meer moeten opladen dan dat je zou moeten
                    tanken, maar het kost je geen cent (voor de Tesla's geleverd voor 01/04/2017... daarna wordt dat
                    een ander verhaal). En aangezien je vaker moet "rusten", en een beroep kan doen op de Autopilot,
                    kom je veel frisser op je bestemming aan .

Ja, alles heeft zo zijn voor- en nadelen...

Comment

• De hype blijft te minderen in België... geen groei niet meer in verkoopcijfers, het blijft steken bij de 8/900 stuks jaarlijks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                        De hype blijft te minderen in België... geen groei niet meer in verkoopcijfers, het blijft steken bij de 8/900 stuks jaarlijks.
                        Welke merk doet beter in deze prijsklasse ?

Comment

De hype blijft te minderen in België... geen groei niet meer in verkoopcijfers, het blijft steken bij de 8/900 stuks jaarlijks.
                          Welke merk doet beter in deze prijsklasse ?

Comment

• De hype moet nog beginnen, eind 2018 zullen er een pak M3's bijkomen :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimD Bekijk Berichten
                              De hype moet nog beginnen, eind 2018 zullen er een pak M3's bijkomen :-)
                              BMW verkoopt ze vlotjes inderdaad.

Comment

• 900 per jaar in België ?

Comment

• 900 per jaar in België ?

Comment

• 859 in 2016, zijnde 39 meer dan in 2015 (bron de Tijd/auto 4/1/17)

Comment

859 in 2016, zijnde 39 meer dan in 2015 (bron de Tijd/auto 4/1/17)
                                      link aub

Comment

• Comment

• Maar toch, zowel bij Ferrari, Lotus, Aston Martin als Lamborghini zijn er in 2016 minder sportwagens verkocht. Allemaal klanten die overstapten in een Bentley Bentayga? - See more at: http://www.autowereld.be/autonieuws/....BPoxsCeK.dpuf

Comment

Working...
                                          X