Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag het nieuwe exemplaar van een goede vriend kunnen bewonderen, toch een imposante auto. Kwaliteit lijkt ook wel ok imo, maar die prijs

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• geef mij maar een echt dashbord,dit lijkt meer op een computerspelleke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
        geef mij maar een echt dashbord,dit lijkt meer op een computerspelleke
        Hahaha, die zitten er ook in, zie voorlaatste foto

Moet zeggen, ik vond het irl eigenlijk nogal meevallen dat dashboard, het is wennen maar de toekomst veronderstel ik, beetje science fiction
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Op die standaard velgen, vind ik hem nog niet eens zo imposant eigenlijk.
          Voor die prijs hadden ze het design toch nog wel net iets frivoler kunnen maken met wat accenten, vind ik persoonlijk.
          Hij heeft sowieso grote velgen nodig, vind ik...en die kleuren zijn voor mijn smaak toch te Amerikaans.

Comment

• vind dat net positief ergens, dat het niet zo in u'r face is
            + verbruikt minder (elke km telt) en rijdt beter

hoeveel verbruikt hij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              vind dat net positief ergens, dat het niet zo in u'r face is
              + verbruikt minder (elke km telt) en rijdt beter

hoeveel verbruikt hij?
              Dat heb ik niet gevraagd, weet 'm zelf niet denk ik

Hij mag een half jaar gratis de snelladers gebruiken dacht ik en dat heeft hij nog maar 1 keer gebruikt. Hij laadt 's nachts thuis op.

Comment

• ...hoever geraakt hij dan?

Comment

...hoever geraakt hij dan?
                  350 km zei hij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Vandaag het nieuwe exemplaar van een goede vriend kunnen bewonderen, toch een imposante auto. Kwaliteit lijkt ook wel ok imo, maar die prijs
                    Ik weet niet nu maar de kwaliteit van een 3-tal jaar geleden was ééntje die ze nu gebruiken in een Q2 bvb voor de onderkant van de deuren bij Audi. Trok op niets.
                    Ik word er niet echt warm van met dit soort van interieuren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Ik weet niet nu maar de kwaliteit van een 3-tal jaar geleden was ééntje die ze nu gebruiken in een Q2 bvb voor de onderkant van de deuren bij Audi. Trok op niets.
                      Ik ook niet maar vond het irl nu best meevallen, onderkant van de deuren heb ik niet bekeken want het is geen spek voor mijn bek Natuurlijk mag ook wel voor zo'n van de pot gerukte prijs. Nuja, als je zo'n ding kunt afschrijven tot daar aan toe maar vooralsnog niks om privé aan te kopen.

Comment

• duitsers (fransen en iatlo's mogen er ook bij) zouden samen handen in elkaar moeten slaan voor een - veel - groter supercharger netwerk

al zal het ni simpel zijn om op veel plekken zo'n groot vermogen in de bekabeling te vinden

...draad is al van 2009, das ook al fameus oud voor een nog hedendaags model
                        Last edited by bobo; 07/02/2019, 14:58.

Comment

• De model S zou nog wel lukken om dagelijks mee rond te rijden.

de model X is precies een kruising van een X6 en een monovolumewagen.

Het interieur van de model 3 vind ik dan weer serieus tegenslagen met zo 1 grote tablet.

BMW X5 45e

Comment

duitsers (fransen en iatlo's mogen er ook bij) zouden samen handen in elkaar moeten slaan voor een - veel - groter supercharger netwerk

al zal het ni simpel zijn om op veel plekken zo'n groot vermogen in de bekabeling te vinden

...draad is al van 2009, das ook al fameus oud voor een nog hedendaags model

Dat is.

nadeel van de E-tron. Geen supercharge netwerk zoals Tesla dat wel heeft.
                            BMW X5 45e

Comment

...hoever geraakt hij dan?
                              Ik heb ondertussen van mei vorig jaar mijn Model S 100d, en heb nu 25k km op de teller.
                              In de zomer kon ik vlot 450km halen met een volle batterij, en bij deze koude temperaturen is dat inderdaad 350km. Gisteren was de temperatuur alweer wat hoger en dan was de actieradius alweer 400km. Eigenlijk moet jet zo tellen, elke graden dat de temperatuur daalt onder de 20°C, moet je 1% actieradius aftrekken. Dus bij 0°C is het 20% minder actieradius, en dan klopt dus, 450km - 20% = 360km.
                              Waar 'm ook veel last van heeft is hevige regen en wind, dan zie je ook snel de actieradius met 10% dalen.

Gisteren heb ik 580km gereden, met een volle batterij vertrokken, en 1x onderweg gaan superchargen. 20 Minuten was voldoende geweest om terug thuis te geraken, maar had tijd, dus heb ik 40min. geladen tot weer 80% batterij.

En was het gisteren druk bij de superchargers? Heb ik moeten wachten tot er een plaats vrij was?
                              Ziehier de foto, en oordeel zelf.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                Ik vind mijn interieur wel knap, zo in 't beige en met die carbon lijsten.

En hij heeft idd grote wielen nodig om 'af' te zijn.

Blauw/beige/carbon/antraciet 21'ers vind ik veel knapper dan zwart/zwart/hout en zilveren 19'ers.
                                OO 00 OO

Comment

• Oh, die S heeft nog een dashboard. Praise the lord

Comment

• Knap interieur en goede materialen in het interieur is wel een verschil natuurlijk..
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dat heb ik niet gevraagd, weet 'm zelf niet denk ik

Hij mag een half jaar gratis de snelladers gebruiken dacht ik en dat heeft hij nog maar 1 keer gebruikt. Hij laadt 's nachts thuis op.
                                      Half jaar? Ik dacht zo lang de wagen leefde. Niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Knap interieur en goede materialen in het interieur is wel een verschil natuurlijk..
                                        Uiteraard, en die foto's van mijn vriend de zijne zijn ook geen referentie, die zijn getrokken zonder flits in een donkere parkeergarage. Zag er mij toch allemaal heel degelijk uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Knap interieur en goede materialen in het interieur is wel een verschil natuurlijk..
                                          Ik vind dat mijn Tesla met goede en mooie materialen is afgewerkt. Ook rammelt 'm niet, wat een opluchting is na de vreselijk rammelende Mercedes C450.

Last edited by BMWMB; 07/02/2019, 15:26.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X