Vandaag het nieuwe exemplaar van een goede vriend kunnen bewonderen, toch een imposante auto. Kwaliteit lijkt ook wel ok imo, maar die prijs
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model S
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtengeef mij maar een echt dashbord,dit lijkt meer op een computerspelleke
Moet zeggen, ik vond het irl eigenlijk nogal meevallen dat dashboard, het is wennen maar de toekomst veronderstel ik, beetje science fictionEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Op die standaard velgen, vind ik hem nog niet eens zo imposant eigenlijk.
Voor die prijs hadden ze het design toch nog wel net iets frivoler kunnen maken met wat accenten, vind ik persoonlijk.
Hij heeft sowieso grote velgen nodig, vind ik...en die kleuren zijn voor mijn smaak toch te Amerikaans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvind dat net positief ergens, dat het niet zo in u'r face is
+ verbruikt minder (elke km telt) en rijdt beter
hoeveel verbruikt hij?
Hij mag een half jaar gratis de snelladers gebruiken dacht ik en dat heeft hij nog maar 1 keer gebruikt. Hij laadt 's nachts thuis op.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten...hoever geraakt hij dan?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVandaag het nieuwe exemplaar van een goede vriend kunnen bewonderen, toch een imposante auto. Kwaliteit lijkt ook wel ok imo, maar die prijs
Ik word er niet echt warm van met dit soort van interieuren.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Ik weet niet nu maar de kwaliteit van een 3-tal jaar geleden was ééntje die ze nu gebruiken in een Q2 bvb voor de onderkant van de deuren bij Audi. Trok op niets.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
duitsers (fransen en iatlo's mogen er ook bij) zouden samen handen in elkaar moeten slaan voor een - veel - groter supercharger netwerk
al zal het ni simpel zijn om op veel plekken zo'n groot vermogen in de bekabeling te vinden
...draad is al van 2009, das ook al fameus oud voor een nog hedendaags modelLast edited by bobo; 07/02/2019, 14:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenduitsers (fransen en iatlo's mogen er ook bij) zouden samen handen in elkaar moeten slaan voor een - veel - groter supercharger netwerk
al zal het ni simpel zijn om op veel plekken zo'n groot vermogen in de bekabeling te vinden
...draad is al van 2009, das ook al fameus oud voor een nog hedendaags model
Dat is.
nadeel van de E-tron. Geen supercharge netwerk zoals Tesla dat wel heeft.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten...hoever geraakt hij dan?
In de zomer kon ik vlot 450km halen met een volle batterij, en bij deze koude temperaturen is dat inderdaad 350km. Gisteren was de temperatuur alweer wat hoger en dan was de actieradius alweer 400km. Eigenlijk moet jet zo tellen, elke graden dat de temperatuur daalt onder de 20°C, moet je 1% actieradius aftrekken. Dus bij 0°C is het 20% minder actieradius, en dan klopt dus, 450km - 20% = 360km.
Waar 'm ook veel last van heeft is hevige regen en wind, dan zie je ook snel de actieradius met 10% dalen.
Gisteren heb ik 580km gereden, met een volle batterij vertrokken, en 1x onderweg gaan superchargen. 20 Minuten was voldoende geweest om terug thuis te geraken, maar had tijd, dus heb ik 40min. geladen tot weer 80% batterij.
En was het gisteren druk bij de superchargers? Heb ik moeten wachten tot er een plaats vrij was?
Ziehier de foto, en oordeel zelf.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Ik weet niet nu maar de kwaliteit van een 3-tal jaar geleden was ééntje die ze nu gebruiken in een Q2 bvb voor de onderkant van de deuren bij Audi. Trok op niets.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En hij heeft idd grote wielen nodig om 'af' te zijn.
Blauw/beige/carbon/antraciet 21'ers vind ik veel knapper dan zwart/zwart/hout en zilveren 19'ers.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Dat heb ik niet gevraagd, weet 'm zelf niet denk ik
Hij mag een half jaar gratis de snelladers gebruiken dacht ik en dat heeft hij nog maar 1 keer gebruikt. Hij laadt 's nachts thuis op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenKnap interieur en goede materialen in het interieur is wel een verschil natuurlijk..Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenKnap interieur en goede materialen in het interieur is wel een verschil natuurlijk..
Last edited by BMWMB; 07/02/2019, 15:26.OO 00 OO
Comment
Comment