Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model S
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Dat is gewijzigd, ze zijn slimmer geworden blijkbaar, het werden er teveel denk ik
Comment
-
Ik heb inderdaad wel nog gratis supercharging worldwide, zolang ik deze auto heb. Ook moet ik geen BIV en rijtax betalen, is de wagen 120% fiscaal aftrekbaar, en is het VAA slechts 4%. Ook heb ik een renting genomen over 4 jaar, met een hoge restwaarde, waardoor mijn maandelijke aflossingen niet hoger zijn dan bij mijn C450 destijds. Als je al deze voordelen optelt, is deze Model S allesbehalve een dure wagen, als je 'm gaat vergelijken met even grote, even luxueuze, even comfortabele, en even snelle andere wagens.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Dat is.
nadeel van de E-tron. Geen supercharge netwerk zoals Tesla dat wel heeft.
ik heb ze op 2 jaar nog nooit nodig gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Ik vind mijn interieur wel knap, zo in 't beige en met die carbon lijsten.
Blauw/beige/carbon/antraciet 21'ers vind ik veel knapper dan zwart/zwart/hout en zilveren 19'ers.
Mooiste buitenkleur alvast en heeft inderdaad grote wielen nodig.
Ik zou hem toch niet kiezen nu ze bij Audi een E-tron hebben. Vind ik een stuk mooier. Of ze bijna even ver staan, technisch/elektronisch gezien dan Tesla, is een andere vraag natuurlijk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik vind dat mijn Tesla met goede en mooie materialen is afgewerkt. Ook rammelt 'm niet, wat een opluchting is na de vreselijk rammelende Mercedes C450.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb inderdaad wel nog gratis supercharging worldwide, zolang ik deze auto heb. Ook moet ik geen BIV en rijtax betalen, is de wagen 120% fiscaal aftrekbaar, en is het VAA slechts 4%. Ook heb ik een renting genomen over 4 jaar, met een hoge restwaarde, waardoor mijn maandelijke aflossingen niet hoger zijn dan bij mijn C450 destijds. Als je al deze voordelen optelt, is deze Model S allesbehalve een dure wagen, als je 'm gaat vergelijken met even grote, even luxueuze, even comfortabele, en even snelle andere wagens.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Benieuwd nu naar je maandelijkse afbetaling...
Dat laat tesla makkelijk op hun website zien.
Een 100d voor 48m 30k km/jaar is +- 1.300€/pm ex btw.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Dat laat tesla makkelijk op hun website zien.
Een 100d voor 48m 30k km/jaar is +- 1.300€/pm ex btw.
En wat nadien...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Denk het niet want je weet zijn restwaarde niet. Niet geheel onbelangrijk om een juist inzicht te krijgen wat je die echt gaat kosten op 4jaar.
En wat nadien...
Wat de toekomst brengt is natuurlijk altijd afwachten in ons apenland.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDe model S zou nog wel lukken om dagelijks mee rond te rijden.
de model X is precies een kruising van een X6 en een monovolumewagen.
Het interieur van de model 3 vind ik dan weer serieus tegenslagen met zo 1 grote tablet.
De Model X is precies een mislukte botsauto.
En die Model 3, wat een kleine Model S had moeten worden ziet er uit als een stuk speelgoed.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten.. het is wennen ..
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje 7 was nu niet bepaald je favoriete auto, je vond het agiele van de 5 prettiger, maar als je die met de tesla vergelijkt, in welke mate zijn die verschillend of gelijkend kwa comfort en rust?OO 00 OO
Comment
-
Op foto moeilijk te bepalen natuurlijk maar op bovenstaande foto vind ik het interieur te wit, alles behalve beige feitelijk.
Mooiste buitenkleur alvast en heeft inderdaad grote wielen nodig.
Ik zou hem toch niet kiezen nu ze bij Audi een E-tron hebben. Vind ik een stuk mooier. Of ze bijna even ver staan, technisch/elektronisch gezien dan Tesla, is een andere vraag natuurlijk.OO 00 OO
Comment
-
Hoe is die lage platte middenconsole afgewerkt heden ten dagen? 3, 4 jaar geleden was dat een stuk harde plastiek wat je echt niet in een wagen van €120k+ zou verwachten.OO 00 OO
Comment
-
Benieuwd nu naar je maandelijkse afbetaling...OO 00 OO
Comment
-
€ 1.420 ex BTW
Wie betaald de restwaarde van het voertuig einde renting of wanneer je definitief wil uitstappen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment