Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    nee, volgt de auto
    Bij die van mij niet.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• ligt dat aan 2018?
      2017 (model 201 was vlg mij het laatste jaar

Comment

• of zeg jij dat het niet overdraagbaar is, ja dan vind ik het toch ook geen interessante piste meer

Comment

• Het is idd niet overdraagbaar.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• https://www.2dehands.be/autos/tesla/...482399832.html

https://www.2dehands.be/autos/tesla/...493864353.html

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...1f5d?cldtidx=3

wordt volop mee geadverteerd nochthans, heb er nu maar een paar uitgekozen

Comment

• straks eens bellen se

wrs denken ze bij tesla dan...lap de boeren beginnen 2dehands te kopen, oh boy

Comment

• free chargen is wagengebonden en overdraagbaar op 2dehandskoper

...en ik was niet de eerste die om die reden aan de telefoon hing

Comment

• Elke auto kan het voorhebben, maar toch ff slikken bij dees artikel: https://www.hln.be/nieuws/buitenland...rand~a29f321c/

Comment

• Er staat wel een lijn onzin in dat artikel.
                    Een Batterij bevat niet meer energie dan bv een gevulde benzinetank van 80l. Probleem is als de cellen in kortsluiting geraken, dat het na het koelen en blussen terug warm kan worden en opnieuw ontsteken. Dat is bij dit ongeval mooi bewezen.

De uiteindelijke vraag hier is: had de chauffeur meer kans op overleven gehad als hij dit ongeval had meegemaakt met een klassieke auto. Die vraag beantwoorden is aartsmoeilijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                      Er staat wel een lijn onzin in dat artikel.
                      Een Batterij bevat niet meer energie dan bv een gevulde benzinetank van 80l. Probleem is als de cellen in kortsluiting geraken, dat het na het koelen en blussen terug warm kan worden en opnieuw ontsteken. Dat is bij dit ongeval mooi bewezen.

De uiteindelijke vraag hier is: had de chauffeur meer kans op overleven gehad als hij dit ongeval had meegemaakt met een klassieke auto. Die vraag beantwoorden is aartsmoeilijk.
                      Dat is idd moeilijk te beantwoorden. Zo zijn er ook mensen die een helse schrik hebben om met LPG te rijden.

Comment

• hoge snelheid en tegen een boom, kans is zelfs dat hij de brand niet heeft meegemaakt

en brandweer moet de kans krijgen om met zijn tijd mee te gaan, metaalbranden is d-poeder mee in de truck zoals in de chemie waar zulke branden kunnen

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• moest het filmpje niet zien om de uitkomst te kennen (vooral na de test van besired, de auto zuipt te veel stroom), de tesla is gewoon benchmark met een oude model s

stubru op de radio
                            Last edited by bobo; 13/03/2019, 20:21.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Die zie ik regelmatig in Hasselt. Heb 'm ook gefotografeerd voor Vanityplates.
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  Die zie ik regelmatig in Hasselt. Heb 'm ook gefotografeerd voor Vanityplates.
                                  NO-CO2 staat bij ons, een X

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    NO-CO2 staat bij ons, een X
                                    Ik dacht dat nummerplaten die zo op elkaar lijken niet mochten. Je kan die toch ook niet opzoeken want op de meeste sites (oa FOD Mobiliteit) mag je de streepjes toch niet gebruiken en bekom je dus hetzelfde resultaat.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ik dacht dat nummerplaten die zo op elkaar lijken niet mochten. Je kan die toch ook niet opzoeken want op de meeste sites (oa FOD Mobiliteit) mag je de streepjes toch niet gebruiken en bekom je dus hetzelfde resultaat.
                                      Heb ze van de week nog zien staan op de Gentsesteenweg in Zele.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Heb ze van de week nog zien staan op de Gentsesteenweg in Zele.
                                        Dan zal ze binnenkort wel op Vanityplates gepost worden. Als ik het nu opzoek bij mijn bronnen komt de model S eruit als resultaat, ook zonder de streepjes.

Comment

• Vreemd is dat, is een blauwe X.

Comment

Working...
                                          X