NO-CO2 kan niet bestaan, tussen een letter en een cijfer staat altijd een streepje.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model S
Collapse
X
-
Als die Model S NO-CO-2 is dan kan die Model X misschien NO-C-02 zijn, maar dan gefoefeld met de voorste plaatOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
En ipv de 2 een Z?
Of is dat te ver gezocht?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenZowel NOC02 als N0C02 als N0CO2 bestaan niet. Namaz, los dit raadsel op en ga die auto spotten :-)
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenRaar dat er nog niemand iets gepost heeft over die ontplofte Tesla in China :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenRaar dat er nog niemand iets gepost heeft over die ontplofte Tesla in China :-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenDat is inderdaad een wreed verontrustwekkende brand: onvoorzien en zeer snel.
Er zit natuurlijk veel energie in die batterij wat toch niet zo stabiel lijkt/is als benzine of diesel.
Het beeld is in elk geval zeer schrikwekkend.
Geen idee of die binnenin al wat rookte of er een waarschuwing was, anders vrees ik dat een inzittende echt geen kans had om dat te overleven, laat staan als er kinderen aanwezig zijn.
Tesla zal dit wel deftig onderzoeken, en ze zullen wel gedwongen worden om dat bekend te maken.
Een benzine auto die brandt kan ook bijzonder hevig zijn, maar daar lees je niks van omdat het gewoon gebeurt.
In de laatste maand heb ik 2 brandende auto's langs de autostrade gezien. Stond niet in de pers. Meestal heeft de chauffeur toch een kans om daar nog uit te raken...
Comment
-
Ik heb in een rapportage er over gelezen dat de eigenaar zei dat ze voorheen problemen had dat ze opgesloten zat in haar wagen.
Stel je voor dat dit dan gebeurd!
Nu, in het geval van Tesla zou ik kwaad opzet ook niet uitsluiten hoor.
Er zijn zelfs shorters die naar het schijnt op Tesla terrein een personeelslid aangereden hebben en moedwillig op een Tesla afreden op de snelweg:
According to a legal filing by Tesla in Alameda county courthouse yesterday, the individual behind the short-seller’s twitter account has engaged in a pattern of harassment and stalking of Tesla property and employees and Tesla has officially sought and been granted a temporary restraining order against him.
The relevant twitter account is allegedly run by a man who lives in Fremont, whose brother works for VW’s advanced technology research center in Palo Alto according to LinkedIn. The brother is apparently also associated with the Tesla short-seller community and twitter accounts related to the alleged harasser.
Comment
-
Trouwens, soms moet je je ook de vraag stellen of je het zou posten als het een andere auto was geweest.
Comment
-
Er is nog tijd om uit te stappen hoor
Wat is er aan de hand? Terwijl een filmpje van een exploderende Tesla Model S in een parkeergarage in China momenteel viral gaat, vond er gister op lokale schaal een incident plaats met een Tesla. Op de N320 ter hoogte van Culemborg ging omstreeks 20:25 een Model S in vlammen op. De bestuurder van de […]
Comment
-
Zo’n batterijen kunnen toch wel echt zwaar fikken, wil ik toch niet meemaken eigenlijk... https://youtu.be/WdDi1haA71Q
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenok ,de anti's hebben weer wat gevonden om ev af te kraken.
wordt dit het volgende topic dat gesloten wordt door het gezever van tegenstanders?
en nu ben ik weer ne groene freak die tesla verdedigd zeker?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Dat is niet afkraken hoor dreten dat is gewoon hoe het is. Ik heb een vriend die brandweerman is, die zegt dat die dingen niet veilig te blussen zijn, behalve enkele dagen onderdompelen in een container vol met water
precies of elke smartfone ontploft?
ik ken ook ne brandweerman,die is ook tegen alles wat nieuw of vernieuwend is(ik blus niets waar zonnepanelen opliggen bv.)
trouwens je moet maar eens kijken wat sommige kettingbotsingen teweeg brengen,ook jaren terug,toen was er van ev geen sprake en zag men ook ne smeulende schroothoop.
als ze elk voertuig dat in de fik staat moeten posten daar kunnen ze een 24 u show van maken.
sensatiezucht,meer niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenen nu ben ik weer ne groene freak die tesla verdedigd zeker?
Comment
Comment