ge weet niet wat er is gebeurd. Allemaal speculaties. Wat is er tijdens het opladen van de batterijen misschien gebeurd? Hopelijk vindt men het uit en kan men er lessen uit trekken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model S
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenHoge snelheid + boom = vuur, ja oke, maar parking + stilstand = vuur ? :-D
En om dat de pareren: zie de problemen met Kia/Hyundai met hun recall van 2.3milj auto's. => Daar zijn meer dan 1 van uitgebrand toen ze geparkeerd stonden.
Dus nogmaals, zoals de rapporten ook zeggen: een EV is niet onveiliger en schiet ook niet sneller in brand. Ook al willen de tegenstanders dit graag vertellen.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtengisteren op tv,een brandende e golf
iedereen gezien???????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????
GOED VOOR DE VOLGENDE 50 POST.............................................. ............................
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtengisteren op tv,een brandende e golf
iedereen gezien???????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????
GOED VOOR DE VOLGENDE 50 POST.............................................. ............................
Trollmodus uit“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Een EV interesseert mij wel, maar momenteel zou ik er nog geen kopen.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichteninderdaad,maar wat ik niet snap is wat al die kakkers in een topic over ev komen zoeken,
ik ga heus niet kijken wat er bv over een hummer gepost wordt omdat het mij geen reet intresseert
Jullie vinden jullie ev's zo veel beter en als er dan ene ontploft op een parking, dan willen wij daar eens mee lachen :-)
Omdat jullie echt fanboys zijn.
Ik rij met Mazda, mijn 4e momenteel, en hou van dat merk, maar ga dat niet uitbazuinen of over preken. Ik heb na de aankoop van mijn MX-5 ook een topic hier aangemaakt, maar ben daar altijd neutraal in geweest. Nooit gezegd hoe super of fantastisch die Mazda's wel zijn.
Comment
-
Om het vuurtje in dit topic wat brandend te houden
https://www.gva.be/cnt/dmf20190424_0...grondse-garage“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Leedvermaak misschien :-)
Jullie vinden jullie ev's zo veel beter en als er dan ene ontploft op een parking, dan willen wij daar eens mee lachen :-)
Omdat jullie echt fanboys zijn.
Ik rij met Mazda, mijn 4e momenteel, en hou van dat merk, maar ga dat niet uitbazuinen of over preken. Ik heb na de aankoop van mijn MX-5 ook een topic hier aangemaakt, maar ben daar altijd neutraal in geweest. Nooit gezegd hoe super of fantastisch die Mazda's wel zijn.
dat je met mazda reed had ik allang door ,je naam zegt genoeg,
maar daar ga ik niet op KAKKEN.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenOm het vuurtje in dit topic wat brandend te houden
https://www.gva.be/cnt/dmf20190424_0...grondse-garage
ieder heeft zijn eigen vrije mening,gelukkig,maar die scheldpartijen hoeven wat mij betreft niet.
dat is mijn mening,en niet persoonlijk bedoeld.
Comment
-
je neemt het allemaal te persoonlijk op denk ik zo.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenEen EV interesseert mij wel, maar momenteel zou ik er nog geen kopen.
Een Model S is wel zeer indrukwekkend als je er mee optrekt, maar dat is het.
Voor de rest, mooie wagen, knappe technologie (die nu nog beter is), maar aan het interieur kan ik moeilijk wennen.
Een E-tron vind ik dan mooier, maar de technologie die daar inzit is gewoon niet op het niveau van de Model S. De nieuwe Model S haalt 600km op één lading, dat is gewoon indrukwekkend.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichtenje neemt het allemaal te persoonlijk op denk ik zo.
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
Bij mij hebben ze ook nog niet de 'sweet spot' bereikt.
Een Model S is wel zeer indrukwekkend als je er mee optrekt, maar dat is het.
Voor de rest, mooie wagen, knappe technologie (die nu nog beter is), maar aan het interieur kan ik moeilijk wennen.
Een E-tron vind ik dan mooier, maar de technologie die daar inzit is gewoon niet op het niveau van de Model S. De nieuwe Model S haalt 600km op één lading, dat is gewoon indrukwekkend.
Comment
Comment