Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Doel van Tesla is in ieder geval gehaald, ook hier:
    2 berichtjes in het Taycan topic, 2 bladzijden in het Model S topic

    Comment


    • En het is nog niet gedaan -> volgende maand komen ze terug voor de 7m05 te halen
      Das Porsche GT3 RS terrein, die zijn gewoon uit om Porsche te vernederen op eigen turf

      Tesla has confirmed that the new Model S Plaid prototype is making the previously reported ~7:20 time at the Nürburgring...

      Comment


      • Wat is tegenwoordig eigenlijk de leveringstermijn voor zo een Model S?
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

        Comment


        • 2 - 3 maanden.
          OO 00 OO

          Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

          Comment


          • Tesla Model S Returns To The Nurburgring With Some Wild Aero

            As promised, Tesla has returned to the Nurburgring to continue development of its upcoming Model S Plaid while in the pursuit of a new electric sedan lap record.

            Last month, Tesla triggered headlines around the world when it brought a pair of Model S Plaid prototypes to the German circuit in an effort to snatch away the electric sedan lap record from the Porsche Taycan. Additionally, it was a brilliant PR move from Tesla in order to ensure the Taycan didn’t dominate discussions in the world of electric vehicles.

            The two Model S prototypes snapped by our spy photographers at the track earlier this week benefit from a host of significant upgrades over all current production examples. Starting with the dark blue we can see that its nose is slightly different than the road-going Model S while there are also a set of flared wheel arches and a set of massive wheels and tires. Alterations continue at the sides where there are new air extracting vents behind the front wheel arches. Rounding out the modifications is a crazy rear diffuser and an enlarged trunklid spoiler.

            The red prototype pictured is complete with the same modifications except for the diffuser.

            It’s quite clear that Tesla is taking its Nurburgring testing very seriously and it seems inevitable that it will set some extremely fast laps. Last month, Tesla indicated a time of 7:05 could be in reach, approximately 15 seconds faster than the best lap reportedly recorded by a Model S Plaid prototype last month. With all the new aero, we wouldn’t be shocked to see the EV achieve that 7:05 lap, making it faster than supercars like the Nissan GT-R Nismo, Lexus LFA Nurburgring Package, and McLaren 600LT.
            Last edited by Jocar; 17/02/2020, 19:14.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • EN NIEUWE WIELEN

              TESLA'S MODEL S EN X KRIJGEN GROTERE ACTIERADIUS

              De Amerikaanse configurator van Tesla laat zien dat de fabrikant wederom aan de actieradius van meerdere modellen heeft gewerkt. We verwelkomen de ‘Long Range Plus’.

              Tesla heeft in Amerika een nieuwe instapversie voor de Models S en X. De bekende Long Range wordt vervangen door de Long Range Plus. Deze versie zorgt ervoor dat beide topmodellen een stuk verder komen. Let wel: het gaat om de Amerikaanse EPA-cijfers, maar de actieradius van de Model S neemt toe van omgerekend 595 km tot 628 km. De Model X komt voortaan minimaal 565 km ver, dat was eerder 528 km. De WLTP-cijfers vallen altijd iets hoger uit. Zo is de 'oude' Model S Long Range in ons land goed voor een actieradius van 610 km.

              Daarnaast biedt Tesla voortaan nieuwe 19-inch wielen bij de Model S aan. De SUV moet het met zijn huidige 20-inch wielen blijven doen. De Performance-versies blijven in ongewijzigde vorm beschikbaar. Wij moeten dus nog even wachten op de Long Range Plus-versies.





              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • Dacht ff dat er nen deftige facelift aan kwam

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                  Dacht ff dat er nen deftige facelift aan kwam
                  Die heeft geen facelift nodig, net zoals de meeste auto's dat niet nodig hebben. De merken zouden veel kunnen besparen met die comedie, vaak wordt een model lelijker erdoor. Jaarlijkse onderhuidse aanpassingen volstaan ruimschoots.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

                    Die heeft geen facelift nodig, net zoals de meeste auto's dat niet nodig hebben. De merken zouden veel kunnen besparen met die comedie, vaak wordt een model lelijker erdoor. Jaarlijkse onderhuidse aanpassingen volstaan ruimschoots.
                    Er zijn toch merken bij die snel gedateerd uitzien. Vooral de merken die om de 4 jaar een compleet nieuw model brengen. De Tesla S kan zeker nog wel mee, maar mag toch ook wel eens een facelift krijgen. Maar van de andere kant zorgt het niet snel veranderen ook voor hogere restwaardes.

                    De C5 break die ik had, vind ik nog steeds een tijdloos model. Moesten ze dat laatste moment nu nog uitbrengen, zou die nog perfect mee kunnen met de rest.

                    Comment


                    • De Tesla heeft al een facelift gehad in 2016. Het is dus tijd voor een compleet nieuw model, maar daar hoor je bij Tesla niks van...
                      OO 00 OO

                      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        De Tesla heeft al een facelift gehad in 2016. Het is dus tijd voor een compleet nieuw model, maar daar hoor je bij Tesla niks van...
                        Inderdaad, is al sinds 2012 op de markt, blijft nog wel relatief frisse verschijning, maar de rimpels beginnen te komen

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          De Tesla heeft al een facelift gehad in 2016. Het is dus tijd voor een compleet nieuw model, maar daar hoor je bij Tesla niks van...
                          Als het model nog mee kan en het verkoopt goed, dus why change a winning team. De restwaarde blijft ook hoog en ze hebben geen extra R&D kosten die ze nog daaraan moeten besteden. Echter is her op elke wagen een houdbaarheidsdatum.

                          Comment


                          • een auto hoeft toch pas een aanpassing als de concurrentie heeft bijgebeend
                            en de porsche is zoveel duurder, dus er is in feite geen alternatief

                            Comment


                            • Waarom niet een nog grotere voorsprong nemen als het kan. Stel dat Tesla binnenkort een actieradius zou hebben van 800km. Dan hebben ze toch een uniek concurrentievoordeel.

                              Comment


                              • Tja, nieuw model om de 4 jaar, en facelift om de 2 jaar. Dat was zowat de trend in autoland. Maar die facelift betekende minder en minder.
                                Gele pinkers vervangen door witte, en 2 chroombieskes er bij. Voeg er nog 2 nieuwe kleuren en een andere velg bij, en hopla we spreken over een "nieuw" model.

                                Of zoals bij Porsche, de ene speciale serie na de andere. Speciaal labelke opzij, andere kleur en dan een paar speciale foto's in een folder en we hebben een Anniversary of J. Ickx model.
                                Prijs van dat J. Ickx model is gewoon 50k meer voor ....

                                Mijn grootvader zei altijd: mensen willen bedrogen worden, en hij had gelijk.

                                Comment


                                • Zoals een goede Duitse kennis altijd zegt : Jeden Tag wird ein Idiot geboren.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                    Tja, nieuw model om de 4 jaar, en facelift om de 2 jaar. Dat was zowat de trend in autoland. Maar die facelift betekende minder en minder.
                                    Gele pinkers vervangen door witte, en 2 chroombieskes er bij. Voeg er nog 2 nieuwe kleuren en een andere velg bij, en hopla we spreken over een "nieuw" model.

                                    Of zoals bij Porsche, de ene speciale serie na de andere. Speciaal labelke opzij, andere kleur en dan een paar speciale foto's in een folder en we hebben een Anniversary of J. Ickx model.
                                    Prijs van dat J. Ickx model is gewoon 50k meer voor ....

                                    Mijn grootvader zei altijd: mensen willen bedrogen worden, en hij had gelijk.
                                    Ik snap waar ge naartoe wilt, maar ge neemt wel een slecht voorbeeld met die Porsche's Hier speelt natuurlijk wel nog het verzamelaars-issue. Die J. Ickx kost dan bv wel wat meer, maar binnen 50 jaar bv. is dat weer een specialleke dat de auto in prijs verdubbeld, bij wijze van spreken. En dat terwijl de gewone (en zo goed als identieke) versie dat niet is.
                                    Zo moest ik ook geregeld fronsen als ik naar Wayne Carini op tv keek en zag dat een auto 4 x de nieuwprijs had omdat 50 jaar voorheen ne bekende garagist nen andere kleppendeksel op dat model had gezet bij wijze van spreken.

                                    Comment


                                    • Geld moet rollen, want dat houdt onze economie draaiend. Als iedereen enkel rationele aankopen zou doen, dan hadden de allemaal armoede.

                                      Bij Duitse wagens, zoals bijvoorbeeld BMW, blijft een model 7 jaar, met een herstyling halverweg deze periode. De Model S is inderdaad nog zeer knap, en een rechtstreekse concurrent is er nog niet.

                                      Ik heb een leasing van Tesla genomen over 4 jaar, en we zijn nu halverweg. Als er over 2 jaar geen deftig alternatief is, wat je overal kan snelladen zoals een Tesla, dan koop ik ‘m over van de leasing. Volgens mij wordt dit een future classic. :-)
                                      OO 00 OO

                                      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

                                        Ik snap waar ge naartoe wilt, maar ge neemt wel een slecht voorbeeld met die Porsche's Hier speelt natuurlijk wel nog het verzamelaars-issue. Die J. Ickx kost dan bv wel wat meer, maar binnen 50 jaar bv. is dat weer een specialleke dat de auto in prijs verdubbeld, bij wijze van spreken. En dat terwijl de gewone (en zo goed als identieke) versie dat niet is.
                                        Zo moest ik ook geregeld fronsen als ik naar Wayne Carini op tv keek en zag dat een auto 4 x de nieuwprijs had omdat 50 jaar voorheen ne bekende garagist nen andere kleppendeksel op dat model had gezet bij wijze van spreken.
                                        Dat systeem van Porsche blijft maar werken als ze niet elke maand met zo'n reeks komen. Ze overdrijven gewoon, en de prijsverschillen zijn puur verantwoord door de zogezegde toekomstige meerwaarde...

                                        Comment


                                        • Geloven jullie echt dat een ICE binnen 50 jaar nog iets waard is? Ik vrees ervoor
                                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                                          Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X