Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kzal der ook wel één naar sturen, hoe meer klachten ze erover krijgen des te groter gaat hun moeite zijn om dit probleem te gaan oplossen. Mij lijkt het een kwestie te zijn van een software update van de versterker ofzo. Ik had al geprobeerd om "het geluid af te vlakken" bij al mijn MP3, want ik dacht eerst dat het daar aan lag. Maar dit mocht niet baten. Maar hij heeft het zelfs bij officiele cd's dus aan de muziek zal het dan niet liggen. Als ik gewone radio luister dan heeft hij het wel niet (of valt het gewoon niet op)
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vd-opel Bekijk Berichten
      Gaat het hier over een sports tourer?
      ook hier gaat het om een astra sports tourer met sport uitvoering.
      Enkele opties zoals infinity en parkeerhulp voor en achter. En het adv pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
        Kzal der ook wel één naar sturen, hoe meer klachten ze erover krijgen des te groter gaat hun moeite zijn om dit probleem te gaan oplossen. Mij lijkt het een kwestie te zijn van een software update van de versterker ofzo. Ik had al geprobeerd om "het geluid af te vlakken" bij al mijn MP3, want ik dacht eerst dat het daar aan lag. Maar dit mocht niet baten. Maar hij heeft het zelfs bij officiele cd's dus aan de muziek zal het dan niet liggen. Als ik gewone radio luister dan heeft hij het wel niet (of valt het gewoon niet op)
        Hangt echt af van de muziek denk ik, ik heb housemixen van een uur en langer en die spelen perfect af en soms bij 1 aparte mp3 continu schommelingen tussen volume... heeeeel raar...
        Trouwens tot wa volume kun de gij gaan voor m "doorslaat" ? Ikke tot 50... MP3's zijn allemaal op 96db ingesteld met mp3gain

Comment

• ik zet de mijne max tot 40 en den bass sta op +8 midden op -2 en treble ook op -2. Ik heb wel allemaal hoge kwaliteits MP'3. En idd, ik had ook al door dat hem bij House, dance, trance zo nogal eens durft gaan schommelen.
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Gaat het hier over een sports tourer?

Comment

ik zet de mijne max tot 40 en den bass sta op +8 midden op -2 en treble ook op -2. Ik heb wel allemaal hoge kwaliteits MP'3. En idd, ik had ook al door dat hem bij House, dance, trance zo nogal eens durft gaan schommelen.
              Bas + 8 ? !!!!!!!
              Bij mij alles op +2...

Comment

• Hahaha idd +8 den otto davert en daarmee dak et ook ni al te luid zet :p

Comment

Hahaha idd +8 den otto davert en daarmee dak et ook ni al te luid zet :p
                  Net ies geprobeerd met uw instellingen maar das idd alleen maar bas dan hé
                  Aangezien ik verschillende soorten muziek speel zet ik alles op +2 en das ideaal... Ik zet de fader ook op +4, want achteraan slaan de boxen ietske sneller door...
                  ( gebuur keek wel raar toen m muziek hoorde en niemand in mijn auto zag zitten tot ik ies zwaaide vanop de achterbank

Comment

• Hahahaha, ik heb net uw instellingen geprobeerd en die vond ik voor mij persoonlijk een beetje plat , kvind het allemaal een beetje scherp klinken. Maar tis ne mens ze goesting eh , kheb mijne fader op -2 staan :p. Khad dan precies het gevoel dat ge het dan ni zo erg hoorde da hij harder en stiller ging spelen, maar dat zit tussen men 2 oren denk ik.

Ik heb trouwens de mijne juist volledig gesimoniseerd en gekuist vanbinnen als vanbuiten. Heb ineens ook korte metten gemaakt met de rammelende binnen verlichting want dat was blijkbaar nog niet verholpen met die veren aan te trekken. Heb er een tape rond gedaan met mouche, en weg is het rammeltje en ge ziet er totaal niks van!
                    Last edited by Volvo_Bjorn; 12/03/2011, 16:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                      Ik ook naar hier een mail gestuurd : opel.customercare@be.gm.com

Ben benieuwd maar 'k verwacht er nie veel van
                      ik hoop toch dat er iets aan gedaan word.
                      tenslotte heb jij of je baas er een hele boterham voor moeten bijbetalen.

Comment

• Ik heb net telefoon gekregen van Opel, blijkbaar zou ik langst de garage moeten gaan voor een update van het systeem. Of er één beschikbaar ga zijn daar twijfel ik sterk aan. Ik ga sebiet eens rijden naar de dealer om te horen wat ze zeggen. Ze gingen het hele zaakje opvolgen zeiden ze tegen mij.

Comment

• Ben langst de dealer geweest, en deze kwam echt uit de lucht gevallen over eventuele "update's" (wat ik dus ook verwacht had). Heb dit terug gemeld aan de Opel costumer service. Volgende week donderdag moet ik hem binnen doen en dan gingen ze het zaakje eens van naderbij bekijken. Ik hoop dat het verholpen gaat worden, en anders ga ik toch een andere versterker eisen, mss dat het dan opgelost is.

Comment

Ben langst de dealer geweest, en deze kwam echt uit de lucht gevallen over eventuele "update's" (wat ik dus ook verwacht had). Heb dit terug gemeld aan de Opel costumer service. Volgende week donderdag moet ik hem binnen doen en dan gingen ze het zaakje eens van naderbij bekijken. Ik hoop dat het verholpen gaat worden, en anders ga ik toch een andere versterker eisen, mss dat het dan opgelost is.
                            Ik heb ne mail gehad waarin ze verdere gegevens vragen, vanavond eens opzoeken en doorsturen... moet ook eerst langs de garage passeren...
                            Positief is al dat ze antwoorden op de mail, das al iets hé

Comment

• dat is inderdaad al positief dat ze antwoorden.
                              ik zal ook wel in dat straatje eindigen waar jullie nu zitten

Comment

• Ze hebben me weer gecontacteerd om te zeggen dat ze de werken in het oog gaan houden als de wagen volgende week donderdag binnen moet. Dit is wat ze gemailt hebben:

Geachte heer Goossens,
                                Hartelijk dank voor de informatie. U heeft een afspraak op 24 maart.
                                Wij zullen de Opel vestiging contacteren en vragen naar de stand van zaken. Hopelijk kan snel een oplossing voor de storing gevonden worden. Wij houden u op de hoogte.
                                Met vriendelijke groet,
                                GENERAL MOTORS BELGIUM NV
                                Carine De Ridder
                                Opel Customer Care
                                Tel: +32 03/450.63.29
                                Fax: +32 03/450.63.21
                                opel.customercare@be.gm.com

Met het oog op het beantwoorden van uw vraag, worden uw persoonsgegevens en communicatie opgenomen in een bestand van General Motors Belgium N.V. U hebt recht op inzage en eventuele correctie van de op u betrekking hebbende gegevens.
                                Les informations à caractère personnel, ainsi que la correspondance vous concernant sont enregistrées par General Motors Belgium ; vous disposez d'un droit d'accès, de rectification et de radiation de ces données, que vous pouvez exercer auprès de la société General Motors Belgium.
                                Dit bericht werd verstuurd door General Motors Belgium NV
                                RPR Antwerpen 0404 957 875
                                Noorderlaan 401- Haven 500, 2030 Antwerpen
                                BTW Nr BE 0404 957 875

Confidentiality note: this message is intended only for the person or entity to which it is addressed. It may contain confidential and/or privileged material. Any review, transmission, dissemination or other use, or taking of any action in reliance upon this message by persons or entities other than the intended recipient is prohibited and may be unlawful. If you received this message in error, please contact the sender and delete it from your computer.

------ Previous Message ------

From:
                                To: opel.customercare@be.gm.com;
                                Sent: 14/03/2011 14:58
                                Subject: klt heeft afspraak op 24/03

Beste,

Nadat jullie contact hebben opgenomen met mij, ben ik meteen naar mijn Opel dealer gereden (Opel Barto, Hoogstraten). Hierbij met de vraag of ze eventuele update's of andere oplossingen hadden voor het Infinity Sound System. Helaas was dit negatief en wisten zij niks meer af van het systeem. Nu laat ik volgende week donderdag het Infinity Sound System van naderbij bekijken door de dealer. Dus hoop ik dat het probleem zo snel mogelijk kan verholpen worden. Ik hoop ook dat jullie een inspanning gaan doen om dit probleem te gaan verhelpen.

mvg

Goossens Bjorn

From: opel.customercare@be.gm.com
                                To:
                                Subject: :Infinity Sound systeem
                                Date: Mon, 14 Mar 2011 06:20:13 -0400

Geachte heer Goossens,
                                Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail van 11 maart jongstleden. U heeft een vraag over het Infinity Sound system van uw Opel Astra Sports Tourer.
                                Uw e-mail wordt op dit moment in behandeling genomen. Om een beter beeld te krijgen van de situatie zullen wij uw zaak verder onderzoeken. Het kan nodig zijn dat wij hiervoor contact op moeten nemen met bijvoorbeeld uw Opel dealer en/of afdelingen binnen General Motors. Doordat de juiste personen niet altijd aanwezig zijn, kan het zijn dat een antwoord op uw e-mail langer dan gebruikelijk op zich laat wachten. Wij vragen hiervoor uw begrip.
                                Met vriendelijke groet,
                                GENERAL MOTORS BELGIUM NV
                                Carine De Ridder
                                Opel Customer Care
                                Tel: +32 03/450.63.29
                                Fax: +32 03/450.63.21
                                opel.customercare@be.gm.com

Met het oog op het beantwoorden van uw vraag, worden uw persoonsgegevens en communicatie opgenomen in een bestand van General Motors Belgium N.V. U hebt recht op inzage en eventuele correctie van de op u betrekking hebbende gegevens.
                                Les informations à caractère personnel, ainsi que la correspondance vous concernant sont enregistrées par General Motors Belgium ; vous disposez d'un droit d'accès, de rectification et de radiation de ces données, que vous pouvez exercer auprès de la société General Motors Belgium.
                                Dit bericht werd verstuurd door General Motors Belgium NV
                                RPR Antwerpen 0404 957 875
                                Noorderlaan 401- Haven 500, 2030 Antwerpen
                                BTW Nr BE 0404 957 875

Confidentiality note: this message is intended only for the person or entity to which it is addressed. It may contain confidential and/or privileged material. Any review, transmission, dissemination or other use, or taking of any action in reliance upon this message by persons or entities other than the intended recipient is prohibited and may be unlawful. If you received this message in error, please contact the sender and delete it from your computer.

------ Previous Message ------

From:
                                To: customer.services@be.opel.com;
                                Sent: 11/03/2011 21:42
                                Subject: Infinity Sount systeem

Opel
                                Opel.be Feedback - 03/11/11 21:40:40

Geslacht/Sexe : M
                                Voornaam/prénom :
                                Naam/Nom :
                                Adres/adresse

E-mail :
                                Telefoon/téléphone :
                                Nummerplaat/immatriculation :
                                Verdeler/distributeur: Barto (BE0065)
                                Opmerkingen/remarques :

" Beste, Sinds 2 weken ben ik de trotse eigenaar van een Opel Astra Sports Tourer. Deze heb ik optioneel laten uitrusten met een dvd800 en Infinity Sound System. Echter klinkt het Infinity Sound System niet altijd zoals het hoort. Deze gaat vanzelf harder en zachter spelen, Dit bij officiele cd's als bij van Itunes gedownloade mp3 nummers die ik via de USB afspeel. Ik hoor van andere gebruikers dat dit een algemeen gekent probleem is (Insignia, Astra 5D, Sports Tourer,...) Voor een systeem dat 600? extra kost vind ik (en ook andere gebruikers) dit niet bepaald kunnen. Zijn ze bij Opel hiervan op de hoogte? En zijn er in de toekomst eventuele 'update's' die dit probleem gaan kunnen verhelpen? Ik hoor het graag van jullie. mvg Goossens Bjorn "
                                Last edited by Volvo_Bjorn; 14/03/2011, 18:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                                  Heeft u de wagen besteld met of zonder chroom? Mijn wagen blijft achter wegens een leveringsprobleem met de chroom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astradriver Bekijk Berichten
                                    Yep.
                                    Voor mij dus 9 weken en 6 dagen tussen besteldatum en geschatte leverdatum (5feb-15april), die normaal niet meer vertraagd kan worden aangezien al ingepland is wanneer hij in productie gaat. Eens op status 33 ligt leverdatum normaal vast, het is op status 25 dat het nog onduidelijk is wanneer hij naar 33 gaat als ik het goed heb.

Configuratie:
                                    Astra Sports Tourer - 1.4t 140pk Sport - Flexride - AFL - Parkeersensoren voor-achter - ergnomische zetels - elektrische spiegels - ruimtebesparend reservewiel.

Best wel veel opties dus, maar toch geen van deze opties levert vertraging op blijkbaar.
                                    Heeft u de wagen met of zonder chroom besteld? Mijn wagen blijft achter wegens een leveringsprobleem met de chroom.

Comment

Heeft u de wagen met of zonder chroom besteld? Mijn wagen blijft achter wegens een leveringsprobleem met de chroom.
                                      Heb met chroom besteld. Zal eind maart nog eens horen in m'n garage hoe de situatie vordert, maar volgens wat ze me vorige week wisten te zeggen was de levering dus in minder dan 10 weken na besteldatum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astradriver Bekijk Berichten
                                        Heb met chroom besteld. Zal eind maart nog eens horen in m'n garage hoe de situatie vordert, maar volgens wat ze me vorige week wisten te zeggen was de levering dus in minder dan 10 weken na besteldatum.
                                        waar heeft u besteld?

Comment

Heeft u de wagen besteld met of zonder chroom? Mijn wagen blijft achter wegens een leveringsprobleem met de chroom.
                                          ook ik heb de wagen gewoon besteld zoals hij hoort.
                                          en dit is met chroom.
                                          ik ben net thuis van het werk en ben onderweg richting genk nog een camion met 4 astra sports tourer tegen gekomen.
                                          2 daarvan hadden ook deze chroom omlijsting
                                          in mijn gedacht wilt dit zeggen dat ze er toch aan het produceren zijn met chroom.
                                          foto volgt later op de dag
                                          http://img121.imageshack.us/i/transportp.jpg/
                                          Last edited by ; 16/03/2011, 16:19.

Comment

Working...
                                          X