Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
    Morgen eens navragen, i'll let you know
    Dank u, maar ik moet morgen in de garage zijn om het nog maar eens te laten nakijken.

Comment

Tiens... ik geef nochtans nog 2.99 tot einde van de maand.
      Allee, wa moet je hier nu weer van maken
      Enig idee wat hier de reden voor kan zijn?
      Ik kan het toch maar vragen aan de baas van de garage zelf en die zegt me dat de 2,99% voorbij is?

Comment

• Lange wachttijden voor een Astra. Daarvoor moet je Nick Reilly bedanken. Vroeger was er een Astra uit Antwerpen na +/- 6 weken.
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
          Allee, wa moet je hier nu weer van maken
          Enig idee wat hier de reden voor kan zijn?
          Ik kan het toch maar vragen aan de baas van de garage zelf en die zegt me dat de 2,99% voorbij is?
          De reden? Hij moet zijn mails beter lezen.

Comment

• hallo,

weet je toevallig ook waarom astra ST enjoy vertraging van 1maand heeft was voorzien om op 15/04
            geleverd te worden maar is naar 9/05 verschoven.
            gaat over 1.3 met gold pack.

Comment

• ja das vreemd want de enjoy heeft toch geen lijstjes

Comment

Wat ik graag eens wou weten: Moet er op een financiering bij Opel (aan die 2,99%) een voorschot gegeven worden?

Comment

• zonder voorschot gaat ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                    ja das vreemd want de enjoy heeft toch geen lijstjes
                    idd geen chrome lijsten
                    in de garage zeiden ze dat het kwam door de motor.
                    start/stop zou de reden zijn.

hoop dat hem toch sneller zal geleverd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BPE Bekijk Berichten
                      idd geen chrome lijsten
                      in de garage zeiden ze dat het kwam door de motor.
                      start/stop zou de reden zijn.

hoop dat hem toch sneller zal geleverd worden.
                      blijkbaar beginnen ze bij elke uitvoering iets aan de hand te hebben

Comment

blijkbaar beginnen ze bij elke uitvoering iets aan de hand te hebben
                        blijkbaar

ze hebben wa veel bestellingen binnen gekregen denk ik.

Comment

blijkbaar

ze hebben wa veel bestellingen binnen gekregen denk ik.
                          hadden ze dan geen bestellingen verwacht

Comment

Inderdaad, hij moet zich beter informeren.
                            Hier op deze website zie je het zelfs duidelijk vermeld staan: http://frankyvoet.opeldealer.be/home

Comment

hadden ze dan geen bestellingen verwacht
                              hoe lang moet jij nog wachten?
                              welke versie heb jij besteld?

Comment

hoe lang moet jij nog wachten?
                                welke versie heb jij besteld?
                                ik heb mijn besteld op 18/1
                                en het is de 1.7 diesel 110pk sports tourer sport uitvoering
                                met nog wat extra opties zoals het adv pack en parkeersenoren en nog wat toetertjes en bellen.
                                en ik heb de eer nog te mogen wachten tot week 19.
                                voorlopig week19 welliswaar want het verandert maar steeds

Comment

• Weet er iemand of er verschil zou zitten op de vloermatten die in de 'kit voor ingebruikname' zitten en die van de accessoires 'vloermatten Velours'? Volgens mij zit er daar verschil op, denk dat bij die Velours bv het logo van Astra er dan opstaat. Misschien dat de kwaliteit van die matten ook beter is?

Comment

ik heb mijn besteld op 18/1
                                    en het is de 1.7 diesel 110pk sports tourer sport uitvoering
                                    met nog wat extra opties zoals het adv pack en parkeersenoren en nog wat toetertjes en bellen.
                                    en ik heb de eer nog te mogen wachten tot week 19.
                                    voorlopig week19 welliswaar want het verandert maar steeds

De mijne is bestel op 24/01 en is de 1.7 diesel 110pk cosmo editie + adv pack en telefoon voorbereiding. Ik heb de minder mooie eer om te wachten to week 26

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
                                      Hallo iedereen,
                                      Ik heb me hier eens aangemeld omdat ik op het punt sta om een Astra 1.4 turbo te kopen
                                      Ondertussen heb ik al wat info kunnen lezen over deze wagen en mogen genieten van mooie foto's zoals hier op dit forum, bij deze alvast mijn dank.
                                      Mijn keuze zou (voorlopig) gaan naar een witte Astra met daarop 18" velgen. Ne witte omdat ik vind dat dit zeer goed en sportief staat bij de Astra Sport.
                                      De dvd800 zou ik er ook bijnemen en misschien nog de donker getinte ruiten achteraan.
                                      Graag wou ik hier nog eens de vraag stellen aan alle 1.4 turbo rijders of jullie tevreden zijn met de 140pk op deze toch nogal zware wagen?
                                      Momenteel rij ik met een Vectra C 1995cc diesel 74 KW, dus verwacht toch wel een verbetering.
                                      Mocht er nog iemand foto's weten staan van de witte Astra Sport met daarop één van de 18" optie velgen, laat het dan even weten aub
                                      Om eerlijk te zijn had ik niet meteen de drang om na mijne Vectra terug een Opel te gaan kopen, maar nadat ik overal wat rondgekeken heb ben ik uiteindelijk weer terecht gekomen bij de Astra. Zeer mooie wagen
                                      Mijn schoonvader heeft zo een Astra, ik heb ongeveer evenveel pk in mijn Passat. Als je van een diesel naar een een benzine gaat is dat eigenlijk totaal niet te vergelijken, het gevoel is totaal anders, de manier van rijden ook. 140 pk in een benzine is niet hetzelfde als 140 dieselpk's.

Eens je die 1.4 Turbo gewoon bent is het wel een aangenaam blokje met een redelijk verbruik.
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Kan je de levertermijn ergens zien van je bestelde auto? Of bellen jullie gewoon elke dag naar de garage om dit te vragen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dhene Bekijk Berichten
                                          Kan je de levertermijn ergens zien van je bestelde auto? Of bellen jullie gewoon elke dag naar de garage om dit te vragen?
                                          ja wij bellen steeds naar de garage maar ik begin wel te beseffen dat dit weinig/geen nut heeft. Want dat kan dagelijks helemaal veranderen

Comment

Working...
                                          X