Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• water in koffer

Hallo; vandaag bij het stofzuigen van de koffer vond ik water in de plaats van het reserve wiel,
    en redelijk veel . ongeveer 10 cm.
    iemand een oplossing? . het is een astra vijfdeur .
    groetjes

Comment

• wiel lag er natuurlijk ook nog in he'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gatorali Bekijk Berichten
        Hallo; vandaag bij het stofzuigen van de koffer vond ik water in de plaats van het reserve wiel,
        en redelijk veel . ongeveer 10 cm.
        iemand een oplossing? . het is een astra vijfdeur .
        groetjes
        1. Je probeert het water op te zuigen met de stofzuiger...
        2. Je plaatst dagelijks een pomp om het water weg te pompen...
        3. Je zet je wagen binnen en nooit meer buiten...
        4. ...
        5. Je gaat naar de garage teneinde een deftige oplossing te vinden
        Nu, mijn voorkeur gaat naar de laatste optie, wat denk jij?

Comment

• Is het rubbertje niet weg vanonder en langs daar kan je ook het water aflaten

Comment

• onder in de kofferbak (bij het reserve wiel) zit er geen rubbertje ; er zijn enkele ronde afdekplaatjes die
            vast gekit zijn en die lijken nog in orde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gatorali Bekijk Berichten
              onder in de kofferbak (bij het reserve wiel) zit er geen rubbertje ; er zijn enkele ronde afdekplaatjes die
              vast gekit zijn en die lijken nog in orde.
              Valt je wagen nog binnen fabrieksgarantie?, rep je dan zo spoedig mogelijk naar de dealer...zijn geen zaken om lang te laten aanslepen...

Comment

• ja nog in garantie , moet de wagen binnen brengen op het einde van deze maand voor het eerste
                groot nazicht en dan zullen ze het nazien onder de douche! Maar ik wou hier ook eens horen of er al
                zulke gevallen waren van waterlekken.
                groetjes

Comment

• Mijn sports tourer ben ik net terug gaan halen bij de dealer. De deuk in de deur is gelukkig netjes hersteld en je ziet er niks meer van. Ook hebben ze nogmaals het Infinity Sound System nagekeken. De dealer heeft nu zelf gehoord dat het volume automatisch omhoog gaat. Hij bevestigde ook dat dit niet zou mogen. Enkel kunnen ze hier niks tegen doen zeiden ze. Wachten op een eventuele update. Ik heb dus al een kwade mail naar Opel Belgium gestuurd. En ze moeten niet gaan denken dat ze me daar zo gaan kunnen afwimpelen want ik blijf bellen en mailen tot er een oplossing is!
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Een vraagje:
                    Zijn er mensen met de Astra Sport die geen rode sfeerverlichting hebben in de deurgrepen?
                    Er is hier wat onduidelijkheid over. Volgens de car configurator zou dit enkel bij de cosmo aanwezig zijn.

Comment

• Ik heb de Sport en ook geen sfeerverlichting in de deuren. Enkel in de middenconsole. Blijkbaar is dit vanaf modeljaar 2011 zo ingebouw voor de astra en dus ook voor alle ST's. Vanaf dan voor de portieren dus enkel nog in de cosmo. Maar op zich mis je dit niet (denk ik).. de sport is sowieso al een rijdende discobar precies. En het lichtje in de console is fancy genoeg ;-)

Comment

• Vandaag ben ik eens naar de dealer gaan kijken en er stond daar een Sport met weldegelijk sfeerverlichting in de deurgrepen! Misschien dat dit nog eentje was van modeljaar 2010?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
                          Vandaag ben ik eens naar de dealer gaan kijken en er stond daar een Sport met weldegelijk sfeerverlichting in de deurgrepen! Misschien dat dit nog eentje was van modeljaar 2010?
                          De modellen bij vanneste staan al in hun showroom van in november

Comment

• Nu kreeg ik gisteren een telefoontje ik kan mijn zwarte astra ST edition 1.3 cdti met zwart/rode interieur komende maandag komen ophalen.

Ik moet zeggen supersnel geleverd als ik de verhalen hierzo hoor heb hem 15-2-2011 besteld.

Comment

• Bedankt voor je info St4mperke. Ik vrees nu wel dat de sfeerverlichting er niet zal inzitten bij de 2011 Sport modellen. Is geen drama maar vind dit wel mooi.
                              Ik hoop alvast voor jou dat je wagen iets vroeger geleverd wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raymond1975 Bekijk Berichten
                                Nu kreeg ik gisteren een telefoontje ik kan mijn zwarte astra ST edition 1.3 cdti met zwart/rode interieur komende maandag komen ophalen.

Ik moet zeggen supersnel geleverd als ik de verhalen hierzo hoor heb hem 15-2-2011 besteld.
                                welke uitvoering?
                                exterieur kleur?
                                speciale opties?

Comment

• Uitvoering astra sport touring edition 1.3cdti
                                  exterieur saphire zwart
                                  en opties alleen het rood zwarte interieur en een bleutooth carkit welke weet ik nog niet is geregeld door het wagenpark beheer.

Comment

• net telefoon gehad van dealer. Nadat ik hem gisteren gebeld had voor info over levertijd heeft hij eens naar duitsland gebeld. Blijkbaar worden alle modellen geproduceerd behalve de cosmo. er zijn stukken nodig die in japan gemaakt worden en met die ramp ligt de productie daar stil.
                                    Het blijft dus momenteel eind juni / begin juli maar het kan nog veranderen

Comment

• Ik ben benieuwd over welke stukken dit gaat. Dus speciale stukken die enkel op de Cosmo zitten en die in Japan gemaakt worden en die dus bijvoorbeeld totaal niet gebruikt worden in de Sport uitvoering ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
                                        Ik ben benieuwd over welke stukken dit gaat. Dus speciale stukken die enkel op de Cosmo zitten en die in Japan gemaakt worden en die dus bijvoorbeeld totaal niet gebruikt worden in de Sport uitvoering ...
                                        ja gek he
                                        en zoveel kan dat toch niet zijn denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door St4mperke Bekijk Berichten
                                          net telefoon gehad van dealer. Nadat ik hem gisteren gebeld had voor info over levertijd heeft hij eens naar duitsland gebeld. Blijkbaar worden alle modellen geproduceerd behalve de cosmo. er zijn stukken nodig die in japan gemaakt worden en met die ramp ligt de productie daar stil.
                                          Het blijft dus momenteel eind juni / begin juli maar het kan nog veranderen
                                          Gisteren ook nog eens naar de garage gebeld.
                                          vorige week was de wagen zogezegd klaar voor transport en ging terug op 15/04 aankomen (is ook al meermaals veranderd).
                                          Nu stond hij weer gepland voor productie ... begrijpen wie begrijpen kan.
                                          Ben het wachten echt beu.
                                          Heb dan nog een Enjoy uitvoering met gold pack in Technical Grey niet echt speciale uitvoering dus vraag mij toch echt af wat het probleem is.

Comment

Working...
                                          X