Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
    Kan het proberen maar volgens mij openen zij die link nog niet eens. Maar wie niet waagt niet wint!!
    tis dat he.
    want worden al je boxen via de versterker aangestuurd?
    of enkel die in de koffer.
    allemaal vragen waar niemand op kan antwoorden
    en wat je volgens mij wel moet weten eer je het gaat plaatsen

Comment

• Sorry dat ik even tussen deze infinity gesprekken kom
      Heeft er iemand een idee waar je 'led' dagrijverlichting zou kunnen kopen (voor in de standaard koplampen van de astra J) zonder dat deze melding geven op de boardcomputer?

Comment

• mailtje is verstuurd en ook dat men geduld zo goed als op is! Heb ook gevraagd of ze het niet kunnen omzetten naar de orginele stand zonder Infinity maar dan wil ik mijn 600€ terug! Wss weer zo een klote standaard mailtje terug "....wij hopen dat u storing snel verholpen is bla bla bla lul lul lul..." maar niks zinnigs erbij. Donderdag zal ik eens een belleke plegen en tis ni zo simpel om dan af te schepen!
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Hier hebde zo een LED lampen, wel ne keer maile voor te vrage of de BC een foutmelding geeft

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Hier hebde zo een LED lampen, wel ne keer maile voor te vrage of de BC een foutmelding geeft

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=145416
            zijn wel ferm vind ik

Comment

Hier hebde zo een LED lampen, wel ne keer maile voor te vrage of de BC een foutmelding geeft

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=145416

Bedankt, maar deze had ik reeds gemaild en de BC zou met deze Leds een foutmelding geven.

Edit: Ik heb nu een antwoord gekregen dat deze leds geen melding zouden geven bij de Insignia. Bij de Astra is dit blijkbaar nog niet gekent. Iemand met een Astra J die weet of deze leds nu al dan niet een melding geven op de BC?
              Last edited by ; 12/04/2011, 09:35.

Comment

• Dit heb ik nu ook gevonden: http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=77165

Wat ik mij nu afvraag: Bij de optie AFL koplampen zitten toch de leds dagrijverlichting standaard ingebouwd. Zou je nu gewoon niet die leds die bij de AFL zitten apart kunnen kopen bij opel en in de standaard koplampen steken? En hierdoor dan geen foutmelding krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astradriver Bekijk Berichten
                  Ik heb hem 2 dagen voor jou besteld op zaterdag 5feb, ook in Technical Grey, en hij zal vandaag aankomen (of is er mss al) bij m'n dealer Gisterenmorgen was hij vertrokken vanuit Zee Brugge op de camion. Nu nog wachten op de papieren!
                  Denk dat het moeilijk te achterahalen valt waarin dat verschil in wachttijden zit.
                  En, heb je ondertussen al je auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astradriver
                    Ik heb hem 2 dagen voor jou besteld op zaterdag 5feb, ook in Technical Grey, en hij zal vandaag aankomen (of is er mss al) bij m'n dealer Gisterenmorgen was hij vertrokken vanuit Zee Brugge op de camion. Nu nog wachten op de papieren!
                    Denk dat het moeilijk te achterahalen valt waarin dat verschil in wachttijden zit.
                    Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
                    En, heb je ondertussen al je auto
                    Hij is sinds gisteren bij m'n dealer, heb hem daar 's avonds al even in de toonzaal gespot.
                    Heeft dus nog een 4 tal weken geduurd eer hij overgebracht is... De productie en overbrengen naar België had 5 weken geduurd. Op zich is 9 weken nog steeds bijzonder snel! Maar had dus nog veel sneller kunnen zijn ;-)
                    Nu nog op de papieren wachten die hopelijk vandaag of morgen aankomen, normaal ben ik tegen het eind van de week er mee aan't rijden.

Hier alvast een fotootje door de ruiten van de toonzaal heen ;-)

Astra Turbo, yeah ;-)
                    Last edited by ; 12/04/2011, 11:32.

Comment

• Mensen ik heb deze lampjes besteld om de dagrijverlichting wat witter te laten uitzien:

Led's geven melding op de boardcomputer, vandaar dat ik deze van Polarg gekozen heb want deze zouden geen melding geven.
                      Een voorbeeld van wat het verschil zou geven kun je zien op deze onderste foto. Links is met die Polarg, rechts is de originele.

Comment

• pfffffffft deze middag weer een telefoontje naar Opel Belgium gepleegd en gevraagd naar de persoon die mijn dossier behandeld maar die was in gesprek. Maar geen probleem, ze zou me terug bellen. Om 15u nog eens gebeld voor te vragen hoe het zit. Krijg je het antwoord "Ooh die is net naar huis vertrokken en ik weet niks van uw dossier af... morgen bellen ze u wel weer op" Kan ik weer liggen wachten en heb ik nogmaals geen antwoord op mij vragen. Soms denk ik echt dat ze met u voeten aan het spelen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
                          Bedankt, maar deze had ik reeds gemaild en de BC zou met deze Leds een foutmelding geven.

Edit: Ik heb nu een antwoord gekregen dat deze leds geen melding zouden geven bij de Insignia. Bij de Astra is dit blijkbaar nog niet gekent. Iemand met een Astra J die weet of deze leds nu al dan niet een melding geven op de BC?

Ik heb reeds eerder navraag gedaan i.v.m. deze leds bij gm tuningparts en zij hebben mij meegedeeld dat deze wel degelijk een foutmelding geven op de bc omdat er geen condensator is ingebouwd bij de leds, er bestaat wel een externe bekabeling voorzien van de nodige condensator die kan geplaatst worden tussen de lamp zodat je geen melding meer krijgt, maar dan zit je wel te prutsen aan de bestaande bekabeling wat dan weer nefast is voor eventuele garantie.

Bij mijn Astra heb ik de extreme white lampen geplaatst van PIAA met T20 fitting die de leds het dichts evenaren, als alleen de dagrijverlichting opstaat zijn ze helder wit, wanneer de andere lichten aanstaan wordt de dagrijverlichting ietwat gedimt zodat ze ietsje geler schijnen, deze kan je vinden op de webshop van kew autoelectronica op onderstaande link.
                          Dit zijn halogeenlampen en geven dus geen foutmelding, ik heb ze gecombineerd met gp thunder xenonlook 8500k 55w voor de gewone lichten en mistlichten en 100w voor het grootlicht, deze komen het kortst in de buurt met xenonverlichting.
                          De nummerplaatverlichting is eveneens gp thunder 5w5 T10 6000k, GP thunder kan je dan weer vinden op onderstaande link van xenonlamp.nl

De originele leds van opel die bij de AFL zitten kan je niet in de gewone koplampen plaatsen zonder de gehele koplamp te vervangen, dit heb ik al via de opel dealer nagevraagd.

Grtz.

Comment

• Peter334, alvast bedankt voor je info hierover
                            Die gp thunder xenonlook spreken me wel aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peter334 Bekijk Berichten
                              Ik heb reeds eerder navraag gedaan i.v.m. deze leds bij gm tuningparts en zij hebben mij meegedeeld dat deze wel degelijk een foutmelding geven op de bc omdat er geen condensator is ingebouwd bij de leds, er bestaat wel een externe bekabeling voorzien van de nodige condensator die kan geplaatst worden tussen de lamp zodat je geen melding meer krijgt, maar dan zit je wel te prutsen aan de bestaande bekabeling wat dan weer nefast is voor eventuele garantie.

Bij mijn Astra heb ik de extreme white lampen geplaatst van PIAA met T20 fitting die de leds het dichts evenaren, als alleen de dagrijverlichting opstaat zijn ze helder wit, wanneer de andere lichten aanstaan wordt de dagrijverlichting ietwat gedimt zodat ze ietsje geler schijnen, deze kan je vinden op de webshop van kew autoelectronica op onderstaande link.
                              Dit zijn halogeenlampen en geven dus geen foutmelding, ik heb ze gecombineerd met gp thunder xenonlook 8500k 55w voor de gewone lichten en mistlichten en 100w voor het grootlicht, deze komen het kortst in de buurt met xenonverlichting.
                              De nummerplaatverlichting is eveneens gp thunder 5w5 T10 6000k, GP thunder kan je dan weer vinden op onderstaande link van xenonlamp.nl

De originele leds van opel die bij de AFL zitten kan je niet in de gewone koplampen plaatsen zonder de gehele koplamp te vervangen, dit heb ik al via de opel dealer nagevraagd.

Grtz.
                              Peter334, geven die gp thunder xenonlook 8500k een felle blauwe kleur? Ik had het graag zo wit mogelijk gehouden, net als die polarg M13 dagrijverlichting.

Comment

Voila, ik heb er ne facebookgroep voor opgericht. Ne keer kijken of we veel mensen bij elkaar krijgen

http://www.facebook.com/pages/My-Inf...41045185963753
                                Hehe, leuke gedacht, met de nodige support kan het misschien wat uithalen, misschien een linkje posten op de grote opel groepen...om wat meer feedback te krijgen? :wink

Ik speel de zaken nu zoveel mogelijk via de mini jack. Het geluid is vele beter (veel meer details) en het basprobleem is bijna verwaarloosbaar, hier en daar toch nog aanwezig, maar kom. Bas staat op gemiddeld -4/-6 en volume zelf niet tot aan 40. Met de usb verbinding moet ik al naar 44-46 en bas op +2/3/4 zetten om hetzelfde effect te hebben.
                                Het is wel vreemd dat Opel hier geen aandacht aan schenkt: ofwel spelen wij de verkeerde muziek, veel te luid
                                Kwestie van sound vind ik de infinity wél goed klinken, alleen tja, het stoort enorm dat het laag ineens verdwijnt en terugkomt, ze zouden het moeten fixen indeed.
                                Enfin, als die MTX RE-Q 3 werkt, laat maar weten...maar dat zou toch softwarematig moeten kunnen opgelost worden he.
                                Last edited by Clicquot; 13/04/2011, 16:40.

Comment

• Wat ledlampjes betreft, ik ben zelf dealer van Pilot xenonkits en leds en kan gerust witte leds leveren die de standaard gele standlampjes vervangen. Deze geven geen foutmelding aangezien ze CANBUSveilig zijn.

http://www.pilotxenon.com/?id=379&title=Vervanging leds canbus
                                  Last edited by Streamline; 13/04/2011, 16:13.
                                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                    Wat ledlampjes betreft, ik ben zelf dealer van Pilot xenonkits en leds en kan gerust witte leds leveren die de standaard gele standlampjes vervangen. Deze geven geen foutmelding aangezien ze CANBUSveilig zijn.

http://www.pilotxenon.com/?id=379&title=Vervanging leds canbus
                                    Heel mooi!
                                    Zijn dat dan Art.nr.5952 en Art.nr.6089 die passend zijn als dagrijverlichting voor de Astra J?

Comment

Heel mooi!
                                      Zijn dat dan Art.nr.5952 en Art.nr.6089 die passend zijn als dagrijverlichting voor de Astra J?
                                      Idd normaal wel, maar de 6089 geven wel veel meer licht, doordat ze 5 lichtpunten hebben ipv slechts 2. De 5952 heeft spijtig geen lichtpunt op de kop. Ter info: 5952 kost 29,90 EUR voor een set van 2 en 6089 kost 34,90 EUR.
                                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Peter334, geven die gp thunder xenonlook 8500k een felle blauwe kleur? Ik had het graag zo wit mogelijk gehouden, net als die polarg M13 dagrijverlichting.
                                        Ze geven een heldere witte kleur met een ietsje blauwe schijn, zeker niet overdreven blauw want dat zie ik ook niet graag, ook het zicht verbeterd enorm s'nachts.

Grtz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                          Idd normaal wel, maar de 6089 geven wel veel meer licht, doordat ze 5 lichtpunten hebben ipv slechts 2. De 5952 heeft spijtig geen lichtpunt op de kop. Ter info: 5952 kost 29,90 EUR voor een set van 2 en 6089 kost 34,90 EUR.

Is er een webshop in België waar ik deze kan bestellen?
                                          Dus deze met 5 lichtpunten zouden ok zijn voor de Astra J en zouden geen melding geven op de boardcomputer?
                                          Last edited by ; 13/04/2011, 19:08.

Comment

Working...
                                          X