De achterstand met die chromen omlijstingen zou grotendeels ingelopen zijn. Hoop ik toch ook...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk BerichtenDe achterstand met die chromen omlijstingen zou grotendeels ingelopen zijn. Hoop ik toch ook...
Maar u heeft een 5d daar was die probleem naar het schijnt ook niet.
Comment
-
t'is inderdaad allemaal wat raar. Zou er dan zoveel verschil zijn met de chrome lijsten van de ST en de 5d? Als je overal wat rond leest merk je dat de ene zijn wagen na 2 maanden heeft, de andere moet zo'n 4 à 5 maanden wachten. Hangt een beetje af van de opties zeker? Het valt wel op dat de Astra ST langere wachttijden heeft.
Ben al benieuwd of die van mij halfweg mei bij de dealer zal staan (volgens de laatste info van de dealer). In dat geval zou het voor mij twee maanden geduurd hebben, al was de verwachte leveringsdatum pas rond 1 augustus.
Comment
-
Wat is jullie mening over de Astra 5d met de opc line pack? Vinden jullie dat die extra (kleine) spoilertjes veel verschil uitmaken? Ik probeer er nu eens op te letten als ik astra's tegen kom, maar veel heb ik er ondertussen nog niet gezien met de opc line erop. Naar het schijnt kun je die opc line er nadien ook op monteren.
Ook lees ik hier en daar dat er mensen zijn die hun astra 'sport' nog eens extra gaan verlagen. Is dit dan omdat de 'sport' vanuit de fabriek niet zo sterk verlaagd is dan een standaard uitvoering van de astra? Zal er ook maar eens op letten langs de weg...of nog eens gaan kijken en vergelijken bij de dealer.
Comment
-
Opel zou me dus vandaag terug bellen. Wat denk je? Natuurlijk laten ze weer niks weten!DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Nog wat beelden over de assemblage van de Astra in Polen:
Ergens heb ik nu gelezen dat vanaf 2011 de Astra voor 50% vanuit het Duitse Rüsselsheim van de band zou komen?
+ YouTube Video
Comment
-
Heb zonet vernomen van de dealer dat mijn wagen code 33 gekregen heeft.
Weet er iemand of dit een goed teken is? Volgens de dealer zou het zijn voor halfweg mei, maar ik weet nu niet of die code 33 daar wat zekerheid aan geeft? Veel meer info had de dealer niet gegeven via email...
(De wagen werd besteld op 22 maart)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk BerichtenHeb zonet vernomen van de dealer dat mijn wagen code 33 gekregen heeft.
Weet er iemand of dit een goed teken is? Volgens de dealer zou het zijn voor halfweg mei, maar ik weet nu niet of die code 33 daar wat zekerheid aan geeft? Veel meer info had de dealer niet gegeven via email...
(De wagen werd besteld op 22 maart)25 betekent in bestelling.
32 order naar fabriek.
33 gepland voor productie
42 naar transporteur
48 op transport
staat dan in Tongeren en klaar voor levering aan de dealer.
Comment
-
Heb zonet fantastisch nieuws gekregen van de garage. De auto is binnen! Ik kan niet geloven dat het eindelijk echt zover is.
Nu moet lease plan nog z'n ding doen, maar eerlijk gezegd valt er al een pak van mijn schouders dat hij in de garage is.
Al bij al zal het dus zo'n 13-14 weken geduurd hebben tegen dat ik er kan in rondrijden.
13-14 weken van in het foldertje kijken en naar foto's van andere mensen te kijken
Nu, ik prijs me gelukkig want er zijn nog altijd mensen met een bestelling van in december die nog altijd niet geleverd is.
Ik ben toch blij dat voet bij stuk gehouden heb en de cosmo genomen heb. Collega's met een Enjoy hebben nog maar een week hun auto.
Comment
-
welke kleur heb je genomen, want ik wil een waterworld blauwe, maar vrees dat die niet direct gaat geproduceerd worden. kunnen ze bij een garage nakijken wanneer welke kleuren geproduceerd gaan worden ??There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenOpel zou me dus vandaag terug bellen. Wat denk je? Natuurlijk laten ze weer niks weten!
Comment
-
Nope, die blijven hun kat sturen!! Ze zouden me vrijdag terug bellen. (Ik heb het nog duidelijk gevraagd " U belt mij terug? Ja zeker! Vrijdag laat ik u zeker iets weten". Nog altyd geen gehoor dus. Kzal me weer eens ne mail sturen. Houden u dus echt grandioos aan het lijntje!DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenNope, die blijven hun kat sturen!! Ze zouden me vrijdag terug bellen. (Ik heb het nog duidelijk gevraagd " U belt mij terug? Ja zeker! Vrijdag laat ik u zeker iets weten". Nog altyd geen gehoor dus. Kzal me weer eens ne mail sturen. Houden u dus echt grandioos aan het lijntje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenNope, die blijven hun kat sturen!! Ze zouden me vrijdag terug bellen. (Ik heb het nog duidelijk gevraagd " U belt mij terug? Ja zeker! Vrijdag laat ik u zeker iets weten". Nog altyd geen gehoor dus. Kzal me weer eens ne mail sturen. Houden u dus echt grandioos aan het lijntje!
En hoe valt die Meriva mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenEn hoe valt die Meriva mee?DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
Comment