Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De mijne is ook aangekomen!
    Besteld eind januari.
    Betreft een ST Sport 2.0 cdti met chromé-lijsten dus.
    Papieren waren er ook al.
    Met Wat geluk rij ik er volgende week mee
    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Ik denk dat er hier een stuk of drie auto's allemaal op dezelfde camion gestaan hebben

Comment

• Ik heb mijn Astra ST 1.7 Cosmo met gold pack besteld begin januari en volgens de dealer zou deze op 17 mei geleverd worden aan de garage. Kleur is ook technical grey.

Comment

• Vriendin heeft deze ochtend ook nog eens gebeld. status is naar 32 veranderd. Eindelijk komt er schot in

iemand enig idee hoe lang productie + transport ongeveer duurt? Ik had gehoopt hem tegen eind mei te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
            Ik denk dat er hier een stuk of drie auto's allemaal op dezelfde camion gestaan hebben

hoop dat de mijne er dan ook bij was 28 jan besteld 1.3 met gold pack technical grey.
            stond vorige maand al code 33 maar is nog altijd niet geleverd.

Comment

• Jaja Opel Belgium heeft op mijn mail gereageert!!!!

Geachte heer Goossens,
              Wij danken u voor uw email.
              De beheerder van uw dossier is vandaag niet aanwezig, maar we geven uw bericht door.
              Met vriendelijke groet,
              GENERAL MOTORS BELGIUM NV
              Willem Jonathan Van Oppens

Ik begin stilaan te koken!!!! en den druk moet er stillekes af gaan komen. Ik denk dak ze volgende keer door den telefoon sleur. Volgens mij werkt die daar niet meer! Die is nooit maar dan ook nooit bereikbaar!!! Morgen maar weer eens een telefoontje plegen.

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                Jaja Opel Belgium heeft op mijn mail gereageert!!!!

Geachte heer Goossens,
                De beheerder van uw dossier is vandaag niet aanwezig, maar we geven uw bericht door.
                Met vriendelijke groet,

Ik begin stilaan te koken!!!! en den druk moet er stillekes af gaan komen. Ik denk dak ze volgende keer door den telefoon sleur. Volgens mij werkt die daar niet meer! Die is nooit maar dan ook nooit bereikbaar!!! Morgen maar weer eens een telefoontje plegen.

Pfffffffff.... dat is inderdaad triestig zeg. Je leest nochtans dat er veel mensen zitten met dit probleem.
                Als het zo zit ben ik alvast blij dat ik het Infinity sound system er niet bij genomen heb.
                Mocht ik dan toch een beter sound systeem willen, dan steek ik die er wel nadien in, maar 't zal dan wel geen van Infinity zijn.

Comment

Jaja Opel Belgium heeft op mijn mail gereageert!!!!

Geachte heer Goossens,
                  Met vriendelijke groet,

Ik begrijp u ergens

Anderzijds hebben die mensen zoveel taken en weet ik veel wat. Jij bent niet de enige met een dossier bij de klantendienst hé. Bovendien zijn die mensen dikwijls ook afhankelijk van andere personen.

Dat het moet opgelost worden tot daar toe maar jij doet net alsof uwe auto elk moment kan ontploffen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                    Ik begrijp u ergens

Anderzijds hebben die mensen zoveel taken en weet ik veel wat. Jij bent niet de enige met een dossier bij de klantendienst hé. Bovendien zijn die mensen dikwijls ook afhankelijk van andere personen.

Dat het moet opgelost worden tot daar toe maar jij doet net alsof uwe auto elk moment kan ontploffen.
                    u bent misschien opel medewerker of aandeelhouder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                      u bent misschien opel medewerker of aandeelhouder?
                      nee totaal niet maar er zijn velen die denken dat zij de enige zijn met een probleem of dat hun dossier het enige is dat belangrijk is

Ik ben akkoord dat hij naar de klantendienst belt en dat zijn probleem zo vlug mogelijk opgelost moet worden.

Maar denk je nu echt dat het helpt als je die mensen constant contacteert? Zoals ik al zei, die mensen zijn mss zelf afhankelijk van anderen en ook die mensen hebben recht op verlof net zoals u en ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                        nee totaal niet maar er zijn velen die denken dat zij de enige zijn met een probleem of dat hun dossier het enige is dat belangrijk is

Ik ben akkoord dat hij naar de klantendienst belt en dat zijn probleem zo vlug mogelijk opgelost moet worden.

Maar denk je nu echt dat het helpt als je die mensen constant contacteert? Zoals ik al zei, die mensen zijn mss zelf afhankelijk van anderen en ook die mensen hebben recht op verlof net zoals u en ik.

ja zo lijkt het toch
                        maar ik ben volg bjorn volledig.
                        dat infinity systeem is een extra optie voor de wagen
                        het zou een meerwaarde moeten zijn. en het word eerder een minwaarde van de wagen.
                        als ze u dan ook steeds van persoon naar persoon en iedereen steekt zijn kop in de haag.
                        begrijp ik zijn frustratie.
                        opel maalt blijkbaar niet om dergelijke problemen
                        aangezien er toch niets meer aan te verdiene valt.

Comment

• Idd, ik heb 600€ zuur verdiende euro's neer geteld. Ik verwacht dus ook een deftig werkend systeem. Vandaag ben ik opgebelt geweest maar ik kreeg weer niet véél zinnigs te horen. Haar antwoord was. "Ooh ja maar de technische dienst was met vakantie dus die kon ik niet contacteren" (toevallig waren ze vandaag net uit congé dus was da weer iets om er tussenuit te lullen). Vervolgens zei ze "Vanaf volgende week ben ik met vakantie dus is er niemand die u dossier kan opvolgen, ik ga er wel voor zorgen dat als er een belangrijk iets gebeurd ze u meteen contacteren" Met andere woorden dus, stop met bellen en mailen! Maar dat doe ik niet. De vragen die ik gesteld heb zijn dan op de koop toe nog eens niet beantwoord!

Je moet men frustratie toch begrijpen, ze sturen me al 2 maand telkens weer van het kastje naar de muur. Ze maken belofte's en komen die niet na! Nee men auto zal niet gaan ontploffen maar ik zal eens een hele rit naast u komen zitten en de volume continu open en dicht draaien en de bass laten wegvallen en zwaar laten opkomen. Ne keer zien hoe lang gij da plezant ga vinden.
                          Last edited by Volvo_Bjorn; 29/04/2011, 18:51.
                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Idd, ik heb 600€ zuur verdiende euro's neer geteld. Ik verwacht dus ook een deftig werkend systeem. Vandaag ben ik opgebelt geweest maar ik kreeg weer niet véél zinnigs te horen. Haar antwoord was. "Ooh ja maar de technische dienst was met vakantie dus die kon ik niet contacteren" (toevallig waren ze vandaag net uit congé dus was da weer iets om er tussenuit te lullen). Vervolgens zei ze "Vanaf volgende week ben ik met vakantie dus is er niemand die u dossier kan opvolgen, ik ga er wel voor zorgen dat als er een belangrijk iets gebeurd ze u meteen contacteren" Met andere woorden dus, stop met bellen en mailen! Maar dat doe ik niet. De vragen die ik gesteld heb zijn dan op de koop toe nog eens niet beantwoord!

Je moet men frustratie toch begrijpen, ze sturen me al 2 maand telkens weer van het kastje naar de muur. Ze maken belofte's en komen die niet na! Nee men auto zal niet gaan ontploffen maar ik zal eens een hele rit naast u komen zitten en de volume continu open en dicht draaien en de bass laten wegvallen en zwaar laten opkomen. Ne keer zien hoe lang gij da plezant ga vinden.
                            volkomen mee eens.
                            het moesten iemand anders zijn zuurverdiende euros maar eens zijn.
                            dan zouden ze ook anders puppen

Comment

• En dan hier weer de miljoenste klacht van het Infinity Sound System. Maar niet bekend zeggen ze bij Opel.

Ích habe meinen Astra J nunmehr seit 3 Wochen und bin mehr als zufrieden. Eines versteh ich allerdings noch nedd so richtig, ich hab das DVD800 in Verbindu…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                                volkomen mee eens.
                                het moesten iemand anders zijn zuurverdiende euros maar eens zijn.
                                dan zouden ze ook anders puppen
                                Zolang je er nog mee kan rijden is er voor opel (en de opel garantie ) niet echt een probleem . Weet je nog dat ik je de tactiek van de opel klantendienst heb proberen te schetsen ,ik denk dat ik er tot nu toe niet ver naast zat he Bjorn.
                                Probeer ook eens van je dealer op papier te krijgen dat hij het probleem erkend zodat je alvast een expert kan overslaan. Je kan dit zelf doen door het probleem te omschrijven en hem te laten ondertekenen dat dit ook zijn vaststellingen zijn .

Comment

• Awel ja, lijkt me nog een goed idee. Dinsdag zal ik nog eens langst de dealer gaan en vragen of ze iets op papier willen zetten, vervolgens een expert laten komen. Ik heb toch rechtsbijstand + dus moet voor zo een kosten niet opdraaien.

Maar zijn er nu hier geen andere gebruikers nog die een Infinity Sound System hebben? Badsloefke weet ik en die ondervond dezelfde problemen ook.

Comment

• Iemand die me wat meer kan vertellen over de 2.0 CDTi 160 PS motor of me wat kan verduidelijken of deze van een andere aard zijn dan de 1.7 CDTi's ?

Comment

Awel ja, lijkt me nog een goed idee. Dinsdag zal ik nog eens langst de dealer gaan en vragen of ze iets op papier willen zetten, vervolgens een expert laten komen. Ik heb toch rechtsbijstand + dus moet voor zo een kosten niet opdraaien.

Maar zijn er nu hier geen andere gebruikers nog die een Infinity Sound System hebben? Badsloefke weet ik en die ondervond dezelfde problemen ook.
                                      hallo ik rijd nu toch al een goede maand met mijn insignia met infinity sound system en heb daarbij geen enkele klacht in tegen deel zelf het klink super hoor

vriendelijke groeten van een tevreden insignia rijder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk Berichten
                                        Iemand die me wat meer kan vertellen over de 2.0 CDTi 160 PS motor of me wat kan verduidelijken of deze van een andere aard zijn dan de 1.7 CDTi's ?
                                        Het zijn Fiat-moteurs, dezelfde die in de Alfa Giulietta en 159 liggen, dus helemaal anders van karakter, het zijn evoluties van de 1.9 cdti's en jtd's.
                                        Fiat is de bakermat van common-rail, dus kwalitatief gaat dit zeker in orde zijn!
                                        Binnen 2 dagen kan ik u pas rijervaringen van geven
                                        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                          Het zijn Fiat-moteurs, dezelfde die in de Alfa Giulietta en 159 liggen, dus helemaal anders van karakter, het zijn evoluties van de 1.9 cdti's en jtd's.
                                          Fiat is de bakermat van common-rail, dus kwalitatief gaat dit zeker in orde zijn!
                                          Binnen 2 dagen kan ik u pas rijervaringen van geven
                                          Ik dacht ook al dat ik ooit eens gelezen had dat ze nogal verschillen.

Die ervaringen, zeker laten weten

Comment

Working...
                                          X