Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
    hallo ik rijd nu toch al een goede maand met mijn insignia met infinity sound system en heb daarbij geen enkele klacht in tegen deel zelf het klink super hoor

vriendelijke groeten van een tevreden insignia rijder
    Ik zal eens ne keer vragen da ze nen andere versterker willen plaatsen. Gewoon om te proberen, en dan hopen da het over eens. Zou de versterker van nen Insignia ook passen?? Ik denk toch dat het hetzelfde is eh. Kzal morgen zien als ik in de garage ben. Mer kga der nu ook wel daar een beetje druk achter gaan zetten.
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• voila, gisteren de bestelling van mijn sports tourer bevestigd in waterworld blue
      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
        voila, gisteren de bestelling van mijn sports tourer bevestigd in waterworld blue
        welke uitvoering?
        en levertermijn?

Comment

• Ik kom net van men dealer terug en daar heb ik laten merken dat ik er niet meer echt mee kon lachen. Ik heb ze gevraagd om te gaan testen met een andere versterker. Die hadden ze natuurlijk niet liggen en der stond ook geen auto op den hof waaruit ze er één konden lenen. Maar de mekanieker had gebeld met Opel en daar zeiden ze dat het een systeem eigenschap was. er waren als immens véél klachten bij de klantenservice zei de mekanieker maar bij de technische dienst zelf deden ze er niet véél aan. de mekanieker zei zelf ook "zolang dat uwe wagen rijdt gaan ze ni gauw naar een oplossing zoeken" . en dat vond de mekanieker ook niet bepaald kunnen. Maar mijn probleem zal en moet opgelost worden! Dus had ik gevragen; Ofwel proberen we het met nen andere versterker, ofwel flikkeren jullie de gehele boel eruit en zetten alles om naar het "origineel", ofwel steken jullie een aftermarket versterker. De mekanieker heeft dus naar zijn grote baas gebeld om even te overleggen. Eventjes later kwam hij terug en zei hij dat ze bereid waren om een aftermarket versterker te plaatsen op hun kosten. Ik was eventjes verbaasd maar hiermee stemde ik ineens mee in. Ze gingen het ook zo construeren zodat het Infinity Sound System terug origineel geplaatst kon worden moest er ooit een update kome (niet dat ik daar nog in geloof). De versterker moest ik wel zelf bekostigen maar ik ben al blij genoeg dat die Infinity brol eruit gaat!. De mekanieker zei dat ik best een 5-kanaals versterker nam. Zijn er mss aanraders (ik wil een kleintje dat op de originele plaats kan dus zo geen grote loei in men koffer).

Ik zeg het van men dealer (Opel Barto - Hoogstraten) heb ik absoluut geen klagen want die wil niet meer dan mij helpen maar de lakse houding van Opel zelf daar ben ik niet over te spreken! Ik ga het hier nog niet bij laten en ze zullen daar nog wel van me horen.
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
            welke uitvoering?
            en levertermijn?
            Levertermijn weet ik nog niet want het is een bedrijfswagen dus de bestelling doe ik zelf niet, ik hoop niet al te lang

uitvoering: Astra J Sports Tourer Cosmo 1,7CDTi 110pk/cv 5p DPF
            kleur: Waterworld
            opties:
            - Elektrisch inklapbare buitenspiegels
            - Adaptive Forward Lighting (AFL) incl. Bi-Xenon en Groolichtassistent
            - Donker getinte ruiten AR
            - Flex Organizer
            - Verwarmd stuur + zetels
            - Gold pack:
            * metaalkleur
            * Radio DVD800 Navi (geïntegreerd navigatiesysteem voor Europa met kleurenscherm en 'shark fin' dakantenne en USB-aansluiting
            * Park pilot VR/AR
            * Telefoonvoorbereiding, incl. Bluetooth en voicecontrol
            There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
              Ik kom net van men dealer terug en daar heb ik laten merken dat ik er niet meer echt mee kon lachen. Ik heb ze gevraagd om te gaan testen met een andere versterker. Die hadden ze natuurlijk niet liggen en der stond ook geen auto op den hof waaruit ze er één konden lenen. Maar de mekanieker had gebeld met Opel en daar zeiden ze dat het een systeem eigenschap was. er waren als immens véél klachten bij de klantenservice zei de mekanieker maar bij de technische dienst zelf deden ze er niet véél aan. de mekanieker zei zelf ook "zolang dat uwe wagen rijdt gaan ze ni gauw naar een oplossing zoeken" . en dat vond de mekanieker ook niet bepaald kunnen. Maar mijn probleem zal en moet opgelost worden! Dus had ik gevragen; Ofwel proberen we het met nen andere versterker, ofwel flikkeren jullie de gehele boel eruit en zetten alles om naar het "origineel", ofwel steken jullie een aftermarket versterker. De mekanieker heeft dus naar zijn grote baas gebeld om even te overleggen. Eventjes later kwam hij terug en zei hij dat ze bereid waren om een aftermarket versterker te plaatsen op hun kosten. Ik was eventjes verbaasd maar hiermee stemde ik ineens mee in. Ze gingen het ook zo construeren zodat het Infinity Sound System terug origineel geplaatst kon worden moest er ooit een update kome (niet dat ik daar nog in geloof). De versterker moest ik wel zelf bekostigen maar ik ben al blij genoeg dat die Infinity brol eruit gaat!. De mekanieker zei dat ik best een 5-kanaals versterker nam. Zijn er mss aanraders (ik wil een kleintje dat op de originele plaats kan dus zo geen grote loei in men koffer).

Ik zeg het van men dealer (Opel Barto - Hoogstraten) heb ik absoluut geen klagen want die wil niet meer dan mij helpen maar de lakse houding van Opel zelf daar ben ik niet over te spreken! Ik ga het hier nog niet bij laten en ze zullen daar nog wel van me horen.
              Beste Bjorn,
              Goed dat je dealer je wil helpen maar krijg je nu het bedrag van je infinitysysteem terug van opel (+- 600 euro) ?
              Misschien kan iemand van opel hier even uitleggen wat dat nu is een systeem of producteigenschap ?
              Zoals je dealer zelf ook zei is er voor opel geen probleem want je kan er nog mee rijden ( en die 600 euro hebben ze toch maar mooi in hun zak ).
              Wat de customercare betreft ,zij doen meer moeite om klanten aan het lijntje te houden en aan dealers een interne nota te sturen van hoe ze de klanten moeten misleiden dan aan het echt oplossen of informeren naar een probleem.
              Ondertussen zijn er nog elke dag mensen die (onwetend)kiezen voor het infinitysysteem omdat de verkopers het aanprijzen als een geweldige optie en de problemen ermee doodzwijgen .

Comment

• Hoi Pol,

Ik weet niet of scott hier nog rondhangt , maar die zal beamen dat er een schrijven is geweest naar de dealers/garages toe waarin staat dat er alleen maar updates mogen gedaan worden indien de klant klaagt en dan nog moeten ze proberen de klant wijs te maken dat alles in orde is .
                Echt , dit zuig ik niet uit de duim hoor , heb het document zelf gelezen

Dit heb ik nog even uit het insignia III topic gehaald (pagina 166) .
                Mocht je nu nog twijfelen aan de goede bedoelingen van opel customercare!

Comment

• Morgen de grote dag!
                  Eindelijk!
                  Foto's zullen snel volgen...
                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Ik ben volop bezig met men geld terug te eisen. Ik heb een optie gekocht die nooit juist gewerkt heeft en nu verwijderd wordt. Maar je je kent het liedje ondertussen als. Ze moeten weer van hier naar daar bellen en ze houden u weer aan het lijntje. Wss ga ik naar men 600€ kunnen fluiten. Zijn er mss tips dat ik ervoor kan zorgen dat ik ze terug krijg?

Comment

• Infinity Sound Systeem is precies niet langer te bestellen. ...
                      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Jawel staat helaas nog vrolijk tussen de optie lijst! Niet kopen zeg ik!!!

Comment

Jawel staat helaas nog vrolijk tussen de optie lijst! Niet kopen zeg ik!!!
                          eind deze maand krijg ik normaal gesproken mijne st met deze vrolijke optie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                            Morgen de grote dag!
                            Eindelijk!
                            Foto's zullen snel volgen...
                            Wat een zaligheid die eerste km's. Rijdt echt bangelijk!
                            Gewoonweg een mooie auto, mooie afwerking een knap design, ik ben zeer tevreden.
                            Zal vanavond eens wat foto's uploaden...

Comment

Wat een zaligheid die eerste km's. Rijdt echt bangelijk!
                              Gewoonweg een mooie auto, mooie afwerking een knap design, ik ben zeer tevreden.
                              Zal vanavond eens wat foto's uploaden...
                              Eerste (slechte, gsm kwaliteit) foto's
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Jawel staat helaas nog vrolijk tussen de optie lijst! Niet kopen zeg ik!!!
                                Ik heb dat issue dus ook in de Insignia, het is zeer vervelend bij een bepaald soort muziek en volume, maar om nu te zeggen dat de hele set rommel is, is wat overdreven vind ik. Het klinkt wel goed en stukken beter op de jack in dan via usb. Ik zou er dan nog aan twijfelen of het probleem in de eindversterker zit hoor. Denk eerder een soft issue in de dsp. Maar bon, als je de versterker toch verandert, ben ik wel benieuwd uiteraard naar het resultaat.
                                We zijn nu toch al met een paar, het blijft vreemd dat hier maar geen oplossing voor komt natuurlijk, maar ja...

Comment

Eerste (slechte, gsm kwaliteit) foto's
                                  Nice, eerste keer dat ik denk van, in zwart is ie toch ook knap :-)
                                  Maar toch nog steeds blij met m'n Technical Grey!

Heb jij het probleem dat de stoel "klikt" of lichtjes verschuift in de bochten ook?
                                  Want het ergert me toch behoorlijk, heb nu 800km gereden.
                                  Geloof wel dat het in het begin niet gebeurde. Ofwel ligt het aan een bepaalde stand van de stoel, maar heb toch al vanalles geprobeerd en het wil niet weggaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astradriver Bekijk Berichten

Heb jij het probleem dat de stoel "klikt" of lichtjes verschuift in de bochten ook?
                                    Geloof wel dat het in het begin niet gebeurde. Ofwel ligt het aan een bepaalde stand van de stoel, maar heb toch al vanalles geprobeerd en het wil niet weggaan.
                                    Alvast bedankt, heb nog zitten twijfelen ts technical grey en zwart
                                    Nee geen probleem mee, hopelijk blijft het zo.

Comment

• Hoikes

Hallo iedereen,

Net het ganse forum afgelezen pffffff ... omdat ik, jawel, op 1 april bestelling plaatste voor een ST Enjoy (nope is geen aprilgrap)

Volgende config :

alles standaard, kleur Black Sapphire - fleet Gold Pack - ruimtesparend reservewiel - kit ....

Blijkt volgens de dealer nog tot midden juli te duren voor hij binnenkomt...

Zou dus bijna drie maand leveringstermijn zijn... iemand met leveringstermijn met zelfde config een andere ervaring ?

Is firma wagen...

Greetz,
                                      Last edited by ; 05/05/2011, 16:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astradriver Bekijk Berichten

Jouw probleem met eventuele oplossing heb ik al eens eerder tegen gekomen op een Duits forum.
                                        Zie hier eens: http://www.motor-talk.de/forum/neue-...-t2986187.html

De oplossing zou het volgende zijn (hopelijk kun je wat Duits lezen):

... Einschmieren bzw. Einsprühen einiger Teile ...

"nachdem ich mein Auto wieder zurückhatte fuhr ich gleich mal - und siehe da - - die spürbare Bewegung der Sitzauflage war weg. Das Einsprühen hat bei mir erstmal geholfen."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paljasken Bekijk Berichten
                                          Hallo iedereen,

Net het ganse forum afgelezen pffffff ... omdat ik, jawel, op 1 april bestelling plaatste voor een ST Enjoy (nope is geen aprilgrap)

Volgende config :

alles standaard, kleur Black Sapphire - fleet Gold Pack - ruimtesparend reservewiel - kit ....

Blijkt volgens de dealer nog tot midden juli te duren voor hij binnenkomt...

Zou dus bijna drie maand leveringstermijn zijn... iemand met leveringstermijn met zelfde config een andere ervaring ?

Is firma wagen...

Greetz,
                                          Nu ik dit lees ook nog eens mijn status update:

Wagen besteld via de firma rond 15 maart, was eerst geschat op 28 mei, en staat nu definitief op 10 juni. (Dan is hij voorzien om de garage te verlaten, maar komt er nog een week of 2 bij tegen dat mijn bedrijf alles in orde heeft => week van 20 juni)

Configuratie is:
                                          Astra Cosmo hatchback 1.7 110pk
                                          - Black Saffire
                                          - Gold Pack
                                          - Ruimtebesparend reservewiel
                                          - Kit ingebruikname

Aftellen maar...

Comment

Working...
                                          X