Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
    Voila kheb ne keer een filmke geupload waar ge het is kunt bekijken en "beluisteren" want tis mer mee ne gsm opgenomen. Da ziddere da ge precies hoort is mijn interieurlampke dat trilt van tijd mee op de muziek
    Aangezien ik ne firmawagen heb en ik nie weet hoe lang ik er nog mee ga rijden ( worden overgenomen door andere firma ) leer ik ermee leven, maar op zich valt het nog mee bij mij zenne, van de 168 liekes op mijn usb stick is het echt storend bij een 10-tal...

Ma zou et wel ies in real life willen horen met uw versterken met mijn liedjes zo kunnen we pas echt goe het verschil horen hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
      Aangezien ik ne firmawagen heb en ik nie weet hoe lang ik er nog mee ga rijden ( worden overgenomen door andere firma ) leer ik ermee leven, maar op zich valt het nog mee bij mij zenne, van de 168 liekes op mijn usb stick is het echt storend bij een 10-tal...

Ma zou et wel ies in real life willen horen met uw versterken met mijn liedjes zo kunnen we pas echt goe het verschil horen hé...
      @Bjorn, kan jij de dealer eens vragen of die het aansluitschema of op zijn minst de bedradringkleuren en functie kan leveren ? Dan kom ik er wel uit denk ik zo. Dan zorg ik wel dat het ergens als projectje verschijnt. Voor een paar tientjes kan dus iedereen van het gezeik af zijn.

De ronde tonnetjes zijn volgens mij 1:1 scheidingsfilters om groundloops (dus storing) te voorkomen.
      Ik vermoed dat er dus een L+R signaal is en een " L+R gemixed met nav/sensoren/knipperlicht", gezien jouw 4 cinch aansluiting en omsteekverhaal.
      Aanstuursignaal van de versterker (aan/uit).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedster2001 Bekijk Berichten
        @Bjorn, kan jij de dealer eens vragen of die het aansluitschema of op zijn minst de bedradringkleuren en functie kan leveren ? Dan kom ik er wel uit denk ik zo. Dan zorg ik wel dat het ergens als projectje verschijnt. Voor een paar tientjes kan dus iedereen van het gezeik af zijn.

De ronde tonnetjes zijn volgens mij 1:1 scheidingsfilters om groundloops (dus storing) te voorkomen.
        Ik vermoed dat er dus een L+R signaal is en een " L+R gemixed met nav/sensoren/knipperlicht", gezien jouw 4 cinch aansluiting en omsteekverhaal.
        Ik kom nu (hoop ik) direkt niet meer langst de dealer. Mss dat je via mail een kunt vragen achter de schema's of ze die hebben.

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedster2001 Bekijk Berichten

laat me iets weten als je het hebt.
          want ik heb ook intresse

Comment

• Jirre hoe zit het met jou ST. Heb je die bijna?
            De mijne is al een goeie week op transport. Ik kijk dus alle 10min op mijn gsm om te zien of ik geen gemiste oproep heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door St4mperke Bekijk Berichten
              Jirre hoe zit het met jou ST. Heb je die bijna?
              De mijne is al een goeie week op transport. Ik kijk dus alle 10min op mijn gsm om te zien of ik geen gemiste oproep heb

oh gelukkig.
              Ik ben al niet de enigste met die ziekte.
              Mijn wagen is 13 mei in engeland bij de fabriek vertrokken volgens de dealer.
              En bij jou?
              Gisteren nog gebeld en hij was er nog niet.
              En de dealer zegt ook dat hij geen zicht heeft op waar hij nu is en wanneer hij toekomt ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                oh gelukkig.
                Ik ben al niet de enigste met die ziekte.
                Mijnen dealer was ook blij toen mijn wagen daar geleverd werd want hij zei me dat hij nu eindelijk verlost is van mijn dagelijkse mailtjes.... grappig bedoeld dan wel te verstaan

Als ik het goed gezien heb heb ik hier begin deze week een trein zien passeren (door Harelbeke) met daarop veel ST's
                Courage voor de wachtenden.
                Last edited by ; 26/05/2011, 15:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
                  Mijnen dealer was ook blij toen mijn wagen daar geleverd werd want hij zei me dat hij nu eindelijk verlost is van mijn dagelijkse mailtjes.... grappig bedoeld dan wel te verstaan

Als ik het goed gezien heb heb ik hier begin deze week een trein zien passeren (door Harelbeke) met daarop veel ST's
                  Courage voor de wachtenden.
                  ik heb net een leuk telefoontje gehad

Comment

• je meent het dat ze maar rap bellen

Comment

je meent het dat ze maar rap bellen
                      yes yes
                      de wagen en de papieren waren er.
                      nummerplaat is aangevraagd.
                      en die komt normaal maandag aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                        yes yes
                        de wagen en de papieren waren er.
                        nummerplaat is aangevraagd.
                        en die komt normaal maandag aan

ik heb maar 3 dagen na u besteld dus hopelijk morgen of maandag. Er zal in dat weekend wel geen 10.000 astra's besteld zijn waardoor ik nog langer moet wachten.

Wat is je volledige configuratie?

Comment

ik heb maar 3 dagen na u besteld dus hopelijk morgen of maandag. Er zal in dat weekend wel geen 10.000 astra's besteld zijn waardoor ik nog langer moet wachten.

Wat is je volledige configuratie?
                          ik heb de astra sport st.
                          1.7 cdt 110pk
                          technical grey
                          met enkele opties
                          infinity sound system
                          derde kopsteun achteraan
                          parkeer sensoren voor en achter
                          adv pack met die velgen en dvd enz
                          electrische ruiten achteraan.

Dat zal het zowat zijn

Comment

• ik ben benieuwd :p
                            Alvast véél succes mee de nieuwe aanwinst!
                            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                              ik ben benieuwd :p
                              Alvast véél succes mee de nieuwe aanwinst!
                              nu eerst wachten op de nummerplaat.
                              Zal voor maandag zijn want heb hem pas vandaag om 15u20 aangevraagd

Comment

• Was bij mij ook en die werd wonderbaarlijk de volgende morgend al afgeleverd door de post :o, maar ja heeft er allemaal mee te maken hoe druk het juist is bij de DIV. Ge moet er een beetje chance mee hebben.

Comment

• Inderdaad, verschiet niet als die nummerplaat er morgen al is.
                                  Ben zojuist van de garage naar mijnen thuis gereden met m'n nieuw wagentje. Zaaaalig!
                                  Wat een sportief ogende wagen (dat vind ik dan toch) en wat een mooie interieur.
                                  Ben alvast zeeer tevreden al heb ik er nog maar een 3tal km mee gereden.

Comment

• Is er trouwens nen update geweest?? Sinds da ik dieje versterker heb laten plaatsen werkt mijne lichtsensor anders. Vroeger als de verlichting opsprong dan werd het CID scherm meteen mee "blauw". Als nu men lichten aanspringen en het is schemer dan blijft het CID scherm "wit" terwijl men verlichting toch al brand. Pas als het nog donkerder wordt dan springt de CID op blauw scherm.

Hebben jullie trouwens ook last bij tunnels? Men verlichting durft dan wel eens héél laat aanspringen in de tunnel. Als ge daarna uit den tunnel komt gaat de verlichting terug uit. Maar bij elk donker stukje (bv onder een brug) springen de lichten aan en uit. Heb gelezen dat de Insignia daar ook mee sukkelde maar ze waren mee nen update bezig daarvoor.

Comment

• niemand meer het infinity systeem? St4mperke of opelboy?

Comment

• Nee, hier geen Infinity systeem. Als ik een goed systeem wil hebben, dan steek ik die wel zelf.

Comment

• haha een verstandige keuze

Comment

Working...
                                          X