Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een 300 Euro
    Das große Wibutec KFZ-Sortiment mit Originalteilen - Freisprecheinrichtung, Rückfahrkamera, Standheizung, Tempomat uvm. Günstige Preise - Große Marken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
      Klinkt interessant, wat is het prijskaartje hiervan?
      ik geloof iets van 290 euro...

Comment

• Ik kreeg na maanden deze mail terug van Infinity zelf. Hij is wel gericht aan de Opel Klantenservice zie ik. Ik hoop dus dat hij hem niet verkeerd gestuurd heeft.

Geachte Opel Klantenservice,

Onderstaande email ontvingen wij van een trotse Astra bezitter welke gekozen heeft voor het Infinity Soundsystem.

Wij zijn de importeur voor de Benelux van Infinity Home en Car (aftemarket) speakers. Echter hebben wij geen mogelijkheid om enige informatie van de Infinity OEM speakersystemen die in uw Opel gemonteerd zijn te verkrijgen. Hierdoor kunnen wij helaas geen passend antwoord geven aan deze eindgebruikers.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze email te beantwoorden?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

René de Kluyver
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
          Ik kreeg na maanden deze mail terug van Infinity zelf. Hij is wel gericht aan de Opel Klantenservice zie ik. Ik hoop dus dat hij hem niet verkeerd gestuurd heeft.

Geachte Opel Klantenservice,

Onderstaande email ontvingen wij van een trotse Astra bezitter welke gekozen heeft voor het Infinity Soundsystem.

Wij zijn de importeur voor de Benelux van Infinity Home en Car (aftemarket) speakers. Echter hebben wij geen mogelijkheid om enige informatie van de Infinity OEM speakersystemen die in uw Opel gemonteerd zijn te verkrijgen. Hierdoor kunnen wij helaas geen passend antwoord geven aan deze eindgebruikers.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze email te beantwoorden?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

René de Kluyver
          mail ze effe terug dat ze verkeerd zijn.
          dan kan hij ze tegoei naar de klantenservice zelf sturen.
          dan gebeurt er misschien wel iets?

Comment

• had al terug gemailt , maar ze hebben hem ook naar GM gestuurt zag ik daarnet. Ben eens curieus of ik er nog iets van hoor
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• @Bjorn en de rest

Ik kan jullie adviseren als jullie willen knutselen via Ebay een TIS2000 DVD versie 115.0E (of later) te kopen. In het menu is de Astra J wiring niet aan te klikken, maar als je goed zoekt wel !! de DVD kost je 5 euro inclusief opsturen...

Kies "Service Information" icoon In TIS2000
              Selecteer Opel, Astra, 2011, rest leeg laten, Next
              Standard Information, Next
              Klik + teken van Driver Information and Entertainment, 3 opties klappen open
              Assembly Group, vink aan "Cellular, Entertainment, and navigation" en in de rechter kolom Application "Schematic Diagrams" aanvinken, Next !
              De Schema's van de telefoon aansluitingen, Radio Navigation Systemen...
              Kies ESI-2428
              Figure 1: Power, Ground, and Serial Data
              Figure 2: Amplifier (UQA)
              Figure 3: Speakers (UQA)
              Figure 4: Speakers (U65 or UW4)
              Figure 5: Navigation System (UDK)
              Figure 6: Digital Radio Receiver (UBT)
              Figure 7: USB Interface (TTX, UXW, UXX, or UCW without KTA or KTB)
              Figure 8: USB Interface (KTA or KTB)

Het is niet mogelijk om een schema op te slaan als een leesbaar plaatje of ik heb het niet gevonden.

Nou, doe je voordeel ermee ! groetjes Ries

Voorbeeldje van de Infinity versterker... een deel van het plaatje dan ;-)

Last edited by ; 10/06/2011, 21:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedster2001 Bekijk Berichten
                Ja ik heb ze, iets van 275 euro inclusief montage (zit een schema bijgeleverd overigens), zitten vast als een huis, ik ze erop laten zetten, heb gezien dat ze de boel hebben ontvet en geplakt.

dacht ik al, ziet er overigens wel netjes uit.

Comment

• Jawadde, ik kreeg al terug antwoord van Infinity, dieje mens is laat bezig mee zen job :p

Beste Bjorn, wij begrijpen uw teleurstelling. Wij wisten niet eens dat Infinity een systeem in Opel heeft gemaakt. Laatst kwamen we bij toeval achter het feit dat Jeep ook een Infinity systeem aanbiedt. U moet van ons aannemen dat dit een ander bedrijf is binnen de Harman organisatie die niets met elkaar te maken hebben. De enige overeenkomst is dat we dezelfde naam gebruiken, te weten INFINITY. Wij kunnen dus geen update uitbrengen omdat we het product niet eens kennen. U moet hier toch echt voor bij Opel zijn (ook al staat de naam Infinity erop). Zij zijn verantwoordelijk om u een juist werkend systeem te leveren en het lijkt erop uit uw mail dat dat nog niet gebeurd is. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, René de Kluyver Harman Consumer

@Speedster2001: kzal mij idd ook zo eens een DVD'ke aanschaffen, voor da geld kunde zelf ni gaan liggen sukkelen en kloten om alles te liggen uitmeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                    Jawadde, ik kreeg al terug antwoord van Infinity, dieje mens is laat bezig mee zen job :p

Beste Bjorn, wij begrijpen uw teleurstelling. Wij wisten niet eens dat Infinity een systeem in Opel heeft gemaakt. Laatst kwamen we bij toeval achter het feit dat Jeep ook een Infinity systeem aanbiedt. U moet van ons aannemen dat dit een ander bedrijf is binnen de Harman organisatie die niets met elkaar te maken hebben. De enige overeenkomst is dat we dezelfde naam gebruiken, te weten INFINITY. Wij kunnen dus geen update uitbrengen omdat we het product niet eens kennen. U moet hier toch echt voor bij Opel zijn (ook al staat de naam Infinity erop). Zij zijn verantwoordelijk om u een juist werkend systeem te leveren en het lijkt erop uit uw mail dat dat nog niet gebeurd is. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, René de Kluyver Harman Consumer

@Speedster2001: kzal mij idd ook zo eens een DVD'ke aanschaffen, voor da geld kunde zelf ni gaan liggen sukkelen en kloten om alles te liggen uitmeten
                    ik heb het dvdke ook
                    en ga het seffes eens bekijken

Comment

• Als ik het zo zie zou de Infinity versterker een versterker zijn met deze aansluitingen:

1 x center speaker aansluiting (mixed L+ R voor?)
                      2 x , L + R voor
                      2 x , L + R achter
                      2 x , L + R tbv subwoofer (bridged ?)

totaal 7 kanalen...uit en

Audio in 2 x -> L + R, voor en achter

Ik zag ook een keurige enkelzijde afscherming. Maar ik ben meer fan van 1:1 scheidingstrafo's

@Bjorn, hebben ze bij jou voor en achter aan elkaar getouwd ? want dit kan nooit met de vervangende versterker.

Ik zit er wel aan te denken om het te veranderen, ik ben niet zo gelukkig met de beperkte mogelijkheden om bandfiltering te doen, ik ben gewend de deurspeakers tot 150Hz niet te geven en dat door de subwoofer te laten doen.

Comment

• Is het normaal dat je met een usb stick je mappenstructuur niet kunt overlopen?

ik krijg gewoon lijst met alle liedjes. en eenmaal een liedje speelt zie ik dan in de hoeveelste map het staat :s

Comment

• Bij mij hangt idd de voor en achterkant aan elkaar en de subwoofer appart, maakt voor mij ook niks uit aangezien ik alles op centre laat staan qua fader. Ik kan da altyd veranderen als ik wil maar dan moet ik een 6kanaals of 8 kanaals versterker kopen, en die zijn nu ni bepaald goedkoop als ge een deftig merk wilt. Ik ben er nu echt super tevreden van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door St4mperke Bekijk Berichten
                            Is het normaal dat je met een usb stick je mappenstructuur niet kunt overlopen?

ik krijg gewoon lijst met alle liedjes. en eenmaal een liedje speelt zie ik dan in de hoeveelste map het staat :s
                            En als je de ring indrukt van de grote knop, krijg je dan niet de mogelijkheid om door de mappen te "browsen" ?

Comment

• nope enkel alle liedjes uit verschillende mappen in 1 lange lijst.

Comment

• eerst op CD/Aux drukken dan de ronde knop indrukken?

zou toch moeten lukken

Comment

Als ik het zo zie zou de Infinity versterker een versterker zijn met deze aansluitingen:

1 x center speaker aansluiting (mixed L+ R voor?)
                                  2 x , L + R voor
                                  2 x , L + R achter
                                  2 x , L + R tbv subwoofer (bridged ?)

totaal 7 kanalen...uit en

Audio in 2 x -> L + R, voor en achter

Ik zag ook een keurige enkelzijde afscherming. Maar ik ben meer fan van 1:1 scheidingstrafo's

@Bjorn, hebben ze bij jou voor en achter aan elkaar getouwd ? want dit kan nooit met de vervangende versterker.

Ik zit er wel aan te denken om het te veranderen, ik ben niet zo gelukkig met de beperkte mogelijkheden om bandfiltering te doen, ik ben gewend de deurspeakers tot 150Hz niet te geven en dat door de subwoofer te laten doen.
                                  ik zie net in tis 2000 dat je ook kan kijken per connecter welke kabel welk doel heeft
                                  dat doe je bij master parts en dan naar de t3 audio amplifier te kijken

wat me wel opvalt is dat de speakers in de deuren exact dezelfde zijn dan bij een niet infinity
                                  Last edited by ; 11/06/2011, 19:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                                    ik zie net in tis 2000 dat je ook kan kijken per connecter welke kabel welk doel heeft
                                    dat doe je bij master parts en dan naar de t3 audio amplifier te kijken

wat me wel opvalt is dat de speakers in de deuren exact dezelfde zijn dan bij een niet infinity
                                    Ha, het is je dus gelukt !

Moet je eens kijken naar de U65 en UW4 tekening, dat is dezelfde radio A11 (zonder infinity) en daar word de X1 stekker naar de luidsprekers gebruikt. Bij dezelfde radio A11 met infinity word de X1 stekker gebruikt voor naar de ingang X3 voor de infinity versterker.

De infinity versterker heeft dus High input ingangen ! L+R front en L+R rear van stekker X1

Je zal bij een vervangende versterker op moeten letten dat ie dit wel heeft.
                                    Misschien zit hem hier ook wel het probleem in van (sommige?) infinity versterkers, het regelen van dit ingangniveau voor de eindtrappen... Ander zou je bij hoge ingangsignalen mogelijk clipping krijgen van de signalen.

@Bjorn heb je dit probleem alleen als je geluid hard staat en bij hele dynamische muziek (flinke geluidniveau wijzigingen op harde stand van de radio) ?

Comment

• Als mijn Infinity versterker eruit gaat dan gaat dit erin:

MTX-RE-Q5 (4 kanaals high-level in - > 4 kanaal low-level uit + 1 subwoofer low level), 179 euro.

tja dan de versterker....

De 5 kanaals digitale versterker van Kenwood KAC-X5D zou helemaal te gek zijn..... maar uuh het blijft een auto ....

Dus iets van een VX-4150 op Ebay, 60 euro, 5 kanaals versterker of een ander 5 kanaals ding

Comment

Als mijn Infinity versterker eruit gaat dan gaat dit erin:

MTX-RE-Q5 (4 kanaals high-level in - > 4 kanaal low-level uit + 1 subwoofer low level), 179 euro.

tja dan de versterker....

De 5 kanaals digitale versterker van Kenwood KAC-X5D zou helemaal te gek zijn..... maar uuh het blijft een auto ....

Dus iets van een VX-4150 op Ebay, 60 euro, 5 kanaals versterker of een ander 5 kanaals ding
                                        die re-q5 is toch de volledig oplossing volgens de fabrikant? Is het dan wel nodig de versterker te vervangen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                                          die re-q5 is toch de volledig oplossing volgens de fabrikant? Is het dan wel nodig de versterker te vervangen?
                                          Nee hoor, het is een signaalprocessor, geen versterker...

ik heb ze al gevonden voor 85 dollar -> 53 euro !!

http://www.youtube.com/watch?v=RQ4sVh0O8ew (3 kanaal versie)

Last edited by ; 12/06/2011, 10:24.

Comment

Working...
                                          X