Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Soms is er een windgeruis hoorbaar links vooraan bij de deur van chauffeur
    Waarschijnlijk zijn er nog mensen met dit probleempje?
    Kan moeilijk geloven dat het te maken zal hebben met het bijregelen van de deur want die hangt er zo te zien goed bij en sluit mooi aan met de rest.

Comment

• Soms is er een windgeruis hoorbaar links vooraan bij de deur van chauffeur
      Kan moeilijk geloven dat het te maken zal hebben met het bijregelen van de deur want die hangt er zo te zien goed bij en sluit mooi aan met de rest.

Comment

• Denk dat dat de ruiten zijn die suizen? Mijn linker achterruit sluit niet mooi af. Als je met de hoge druk de auto wast dan zie je de druppels naar binnen lopen via de ruit. ook als deze helemaal toe gedraait is. Zag op youtube iemand met ook dit probleem. Alé kvind het nu ni zo erg omdat het echt alleen met hoge druk is.

Int filmpje ist ne gewone J maar de Sports Tourer heeft er dus ook last van

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Je zou al bijna zo'n windschermen moeten monteren: http://translate.google.be/translate...3D37%26t%3D916

Maar liever niet, hier moet een oplossing voor zijn...
          Last edited by ; 20/06/2011, 21:55.

Comment

• bij mij ook dat lawaai op de autostrade

Comment

• zie je wel bij meerdere merken, bij mijn skoda werd zelfs het deurpaneel nat, vooral als je de hogedruk zo kortbij houdt.
              Zo'n windschermen zien er niet echt geweldig uit, maar van dat ruisen zal ik niet veel last hebben, de astra zal hoe dan ook stiller zijn dan de skoda.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
                Soms is er een windgeruis hoorbaar links vooraan bij de deur van chauffeur
                de mijne doet dat ook.
                vooral op de snelweg bij hogere snelheden is soms wel vervelend.

zal wss een rubber zijn die niet goed is geplaatst.
                bij het 1e bezoek aan de garage eens naar laten kijken.
                Last edited by ; 21/06/2011, 15:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                  Mij is altyd verteld dat een powerbox meer schade aanricht dan dat hij goed doet.
                  heb op mijn vorige wagen ook een powerbox gehad nooit problemen mee gehad enkel plezier.

denk dat chiptuning slechter is omdat ze dan daadwerkelijk uw computer herschrijven.
                  bij een powerbox voeg je gewoon iets extra toe zonder de fabriekswaarden te herschrijven.

Comment

• Op het Nederlandse forum zijn er ook klachten over het windgeruis. Ik heb er zelf ook last van op oorhoogte, ik had dit ook bij mijn oude Vectra wanneer ik een vinger tussen de deurrubbers hield. Het sluit niet goed af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedster2001 Bekijk Berichten
                      Op het Nederlandse forum zijn er ook klachten over het windgeruis. Ik heb er zelf ook last van op oorhoogte, ik had dit ook bij mijn oude Vectra wanneer ik een vinger tussen de deurrubbers hield. Het sluit niet goed af.
                      Ik heb het eigenlijk nog nooit gehoord maar bij mij staat de radio altyd volle bak open :p
                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Wat ik me ook eigenlijk afvraag. Mijn ouders hebben een Meriva B Enjoy, als deze start gaat er op het dashboard ook een groen controle lampje branden dat de dagrijlichten in werking zijn (koplampje met stippeltjes voor) Ze hebben geen AFL, xenon of andere speciale lichten, het zijn de standaard halogenen. Bij men Astra is het lampje ook aanwezig bij de klokken maar het brand niet als men dagrijlichten opstaan. Is dat bij elke Astra zo of is het mss alleen bij luxere uitvoeringen dat het brand? Niet dat dat van mij moet branden maar ik vraag het me gewoon af

Lampje staat ongeveer hier:

Comment

• Hi Bjorn,

Ik heb net eens even gekeken, maar ik heb dat tekentje niet. Er is op de plek ook niks anders wat erop lijkt.
                          De auto heeft wel in de linkerklok een koplamptekentje met een A-tje erin, automatische verlichting in werking.
                          Ik heb dan wel led-dagrijlicht (brand altijd overdag) en AFL bi-Xenon.

greetz

Comment

Wat ik me ook eigenlijk afvraag. Mijn ouders hebben een Meriva B Enjoy, als deze start gaat er op het dashboard ook een groen controle lampje branden dat de dagrijlichten in werking zijn (koplampje met stippeltjes voor) Ze hebben geen AFL, xenon of andere speciale lichten, het zijn de standaard halogenen. Bij men Astra is het lampje ook aanwezig bij de klokken maar het brand niet als men dagrijlichten opstaan. Is dat bij elke Astra zo of is het mss alleen bij luxere uitvoeringen dat het brand? Niet dat dat van mij moet branden maar ik vraag het me gewoon af

Lampje staat ongeveer hier:
                            Bij de mijne brandt dat lampje wel als alleen de dagrijverlichting opstaat, de mijne is een astra 5d sport maar dit heeft volgens mij niets te maken met de versie.

Comment

• Ben ook net gaan kijken. Het logo staat in de rechterklok, je hebt daar het groene pijl pinker pictogrammetje, en daar recht onder staat het logootje dat bij mijn ouderd brand. Volgens mij zit het in elke klok wel in. Maar blijkbaar brand dat dus ook niet bij u

Comment

Ben ook net gaan kijken. Het logo staat in de rechterklok, je hebt daar het groene pijl pinker pictogrammetje, en daar recht onder staat het logootje dat bij mijn ouderd brand. Volgens mij zit het in elke klok wel in. Maar blijkbaar brand dat dus ook niet bij u
                                bij mij brand dit ook niet

Comment

• Hier zie je het lampje branden, dus bij bepaalde Astra's brand het inderdaad. Ben benieuwd waar hem het verschil zit

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Hier zie je het lampje branden, dus bij bepaalde Astra's brand het inderdaad. Ben benieuwd waar hem het verschil zit

+ YouTube Video
                                    die heeft ook die 3 mannetjes met de gordels erboven staan??
                                    wat is dat?

Comment

• Dat lampje brand inderdaad ook bij mij zolang alleen de dagrijlichten aanstaan, als de normale lichten gaan branden gaat het bewuste lampje uit en verschijnt er in de linkse klok een groen lampje dat aangeeft dat de normale lichten branden.

Comment

• Die 3 mannetjes geven aan of de gordels achterin ook in gebruik zijn. Maar dat zit er bij mij ook niet op (heb ook geen BC) Misschien als je een BC hebt dat het lampje wel brand. Mijn ouders hebben wel een BC in hun Meriva en deze menheer blijkbaar ook op zen video te zien.

Comment

Die 3 mannetjes geven aan of de gordels achterin ook in gebruik zijn. Maar dat zit er bij mij ook niet op (heb ook geen BC) Misschien als je een BC hebt dat het lampje wel brand. Mijn ouders hebben wel een BC in hun Meriva en deze menheer blijkbaar ook op zen video te zien.
                                          heb jij geen boordcomputer?
                                          wat zit er dan bij jou op die plek?
                                          ik heb dat volgens mij wel en toch staat dat er bij mij niet

Comment

Working...
                                          X