Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
    die heeft ook die 3 mannetjes met de gordels erboven staan??
    wat is dat?
    Deze komen bij mij ook tevoorschijn.
    Die 3 mannetjes geven de personen aan die op de achterbank kunnen zitten, wanneer iemand op de achterbank zit en zijn gordel niet aanheeft krijg ik een geluidssignaal en het mannetje dat overeenkomt met de plaats die achteraan is ingenomen gaat al knipperend oplichten.
    Als ik mij niet vergis verdwijnen die 3 mannetjes tijdens het rijden als er achteraan niemand zit.

Comment

• Als je een BC hebt dan heb je zicht op gemiddeld verbruik, huidig verbruik, rijbereik, check controle voor defecte lampen en lege ruitensproeiers enzo. Je BC is onder verdeeld in 7 tabbladen. Mijn schermpje is maar onderverdeeld in 3 tabbladen (dagteller1, dagteller2, snelheid). Ik had het er graag op gehad en volgens de dealer werd het mee geleverd met de DVD 800 maar dat hij verkeerd gezien en zit het dus helaas niet mee aan boord.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peter334 Bekijk Berichten
        Deze komen bij mij ook tevoorschijn.
        Die 3 mannetjes geven de personen aan die op de achterbank kunnen zitten, wanneer iemand op de achterbank zit en zijn gordel niet aanheeft krijg ik een geluidssignaal en het mannetje dat overeenkomt met de plaats die achteraan is ingenomen gaat al knipperend oplichten.
        Als ik mij niet vergis verdwijnen die 3 mannetjes tijdens het rijden als er achteraan niemand zit.
        en welke soort wagen had u? 5d of de st?

Comment

• Op de sportversie is de bc standaard, zal daarmee te maken hebben zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
            Als je een BC hebt dan heb je zicht op gemiddeld verbruik, huidig verbruik, rijbereik, check controle voor defecte lampen en lege ruitensproeiers enzo. Je BC is onder verdeeld in 7 tabbladen. Mijn schermpje is maar onderverdeeld in 3 tabbladen (dagteller1, dagteller2, snelheid). Ik had het er graag op gehad en volgens de dealer werd het mee geleverd met de DVD 800 maar dat hij verkeerd gezien en zit het dus helaas niet mee aan boord.
            dat heb ik ook allemaal maar die mannetjes zijn bij mij niet aanwezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
              en welke soort wagen had u? 5d of de st?

De astra 5d sport 1.6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peter334 Bekijk Berichten
                De astra 5d sport 1.6
                zal daar misschien ook weer mee te maken hebben.
                bij de st kan je de achterste kontkussens omhoog klappen.
                ze zullen daar geen sensors in geplaatst hebben zeker?

Comment

• Die sensors kunnen er bij de sports tourer niet inzitten aangezien ge de gehele zitting eruit kunt halen
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Hi Bjorn,

Ik heb nog eens goed geluisterd naar de Infinity, het enige wat me tegenvalt is het zware gebons in de deuren wanneer ik rond de 50 speel... Ik ga er toch terzijnertijd aan sleutelen, dat moet weg en dat kan nu niet geregeld worden. Ik heb nog geen volume schommelingen gehoord, Ipod, DVD, radio.

Eerst andere prio's, onder andere een korte week de Eiffel in met de Opel Speedster !

Ik heb toch de Irmscher voorzien van een logo, ik vond het toch iets te kaal aanzicht.

Vanavond zaten we op 750km en lekker op de snelweg op het gas, in notime op 150.. wat een heerlijke motor die 1.6T

Comment

• Gewone liedjes op een USB stick zetten en dan afspelen (Liedjes met veel bass in) zal de geluidsschommelingen wel gauw horen. Bij de IPOD heeft hij het minder maar is het ook niet helemaal weg.

Comment

• Yes, vandaag is m'n st eindelijk bij de garage geleverd,
                        toch een eind gekomen aan het lange wachten!

Comment

• iemand ervaring met de 1.3cdti 95pk start & stop?

Nu met de stockactie lijkt het me interessant om de 5 jaar oude vectra in te ruilen, aangezien er al astra's beschikbaar zijn voor 15500€ en beslist niet kaal uitgerust...
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                            iemand ervaring met de 1.3cdti 95pk start & stop?

Nu met de stockactie lijkt het me interessant om de 5 jaar oude vectra in te ruilen, aangezien er al astra's beschikbaar zijn voor 15500€ en beslist niet kaal uitgerust...
                            Tjeetje wat een prijzen... In NL ligt die prijs zeker 7000,- euro hoger...met die BPM klotebelasting
                            Ik kreeg in juni 14.000 voor de Vectra 2.2 GTS Sport met 67.000km in NL (34.600 in 2006).

Comment

• Mijn wagen heeft nu zo'n 1000 Km gereden en heb m'n toerental voor het inrijden laag blijven houden (tot max 4000 toeren)
                              Wat zijn jullie meningen hierover... moet ik nog een tijdje zo verder blijven rijden of mag ik dat toerental nu al wat gaan verhogen?

Comment

• Ik heb elke 9 maanden een nieuwe Opel. Ik rijd deze altyd in op alle toerentallen en laat ze altyd een paar keer goed door trekken als ze warm staan (tot 4500tr/min). De tijd van echt inrijden is zowat voorbij denk ik. Wat je zeker niet mag doen is de eerste kilometers rond een vast toerental rijden, je moet em zowat alle toeren laten zien. Ik merk altyd dat na 5000km het brandstof verbruik begint te dalen

Comment

• Een beetje nieuws:
                                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Ja, wat is nu de beste manier om een nieuwe wagen deftig in te rijden?
                                    De ene duikt ver boven de toerentallen, de andere blijft er braafjes onder.

Volgende week heb ik ook mijn Astra ST, vandaag bericht gekregen dat hij in de garage is, en volgende week mag afgehaald worden.

Nog een klein vraagje, wat kan je juist van persoonlijke instellingen doen met je sleutel? Of is dat niet mogelijk?
                                    Ik dacht dat ik het ergens gelezen had, maar twijfel al aan mezelf

Comment

• Astra 1.7 CDTi ecoFLEX

Bron: [auto-presse.de]
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Net besteld:

Astra 1.3 ecoflex enjoy Olympic White en rood interieur

Levering half september...
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                          Net besteld:

Astra 1.3 ecoflex enjoy Olympic White en rood interieur

Levering half september...
                                          Proficiat opelfreak!
                                          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                          Current:
                                          1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                          1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                          Ex:
                                          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                          1976 Mercedes-Benz W123 250
                                          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel