half september.... ik weet nog altijd niks van de mijne, onze fleetverantwoordelijke was met verlof, ik hoop dat ik vandaag of morgen eens iets ga weten... voor 17/8 zou ideaal zijn, maar vrees ervoor
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Zijn er misschien mensen die wete of de sfeerverlichting in de deuren is voorbereid? Anders zou ik men panelen er wel een afhalen en er een LED insteken. Ik voel in ieder geval achter de handgreep een gaatje waar de LED hoort vast te zitten. Ik heb nu een Enjoy maar de LED sfeerverlichting zit denk ik enkel in de Cosmo?DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ik heb er hier iets over gelezen (zul je best eerst vertalen):
Die verlichting moet mogelijk zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenNet besteld:
Astra 1.3 ecoflex enjoy Olympic White en rood interieur
Levering half september...
Comment
-
Goede keuze opelfreak, hopelijk moet je niet langer wachten zoals ik.
Enkele pics van de mijne;
astra 001.jpg astra 007.jpg
Comment
-
zeteltjes wisselen????? :p Die van mij zijn ook verwarmt en moeten niet behandeld worden vind het héél netjes het lederen interieur! Mooie aanwinst en véél veilige kilometers toegewenstDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichtenzeteltjes wisselen????? :p Die van mij zijn ook verwarmt en moeten niet behandeld worden vind het héél netjes het lederen interieur! Mooie aanwinst en véél veilige kilometers toegewenst
Comment
-
Voor mij was het vandaag ook eindelijk zo ver: om 15u mocht ik de wagen gaan afhalen op het werk: Astra 5d Cosmo, 1.7 CDTI 110pk, Black Sapphire, Business Pack. Besteld op 15 maart, toegekomen bij de dealer begin juni.
Na de tank volledig te vullen en wat te prutsen aan de instellingen het eerste ritje gedaan terug naar huis (50 km autostrade en 30 km kleine baantjes). De wagen is echt nog mooier als dat ik hem mij voorstelde, en rijdt za-lig (zéker in vgl met een VW Jetta '87).
- Heel stil, ook op de autostrade aan hogere snelheid
- Prachtig interieur: sfeerverlichting, stijlvolle en comfortabele zetels, heerlijke middenconsole
- Duidelijk en eenvoudig navigatiesysteem
- Stevig audiosysteem, maar mss is dat omdat ik niet veel gewoon ben (heb de gewone boxen op de DVD800)
- Vlotte motor met genoeg vermogen (mits af en toe terugschakelen)
Meer commentaar en foto's volgen na wat meer kilometers
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk BerichtenVoor m'n astra 1.4 Turbo raden ze 'volgens het boekje' super 95 aan.
Er mag ook super 98 in. Wat tanken jullie voor deze motor? Zou super 98 dan niet beter zijn?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Ja hoor, met veel plezier zelfs. U mag er al naar uitkijken, deze nieuwe astra rijdt zalig!
Dit is de mijne: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=2547
Comment
Comment