Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• half september.... ik weet nog altijd niks van de mijne, onze fleetverantwoordelijke was met verlof, ik hoop dat ik vandaag of morgen eens iets ga weten... voor 17/8 zou ideaal zijn, maar vrees ervoor
    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Zijn er misschien mensen die wete of de sfeerverlichting in de deuren is voorbereid? Anders zou ik men panelen er wel een afhalen en er een LED insteken. Ik voel in ieder geval achter de handgreep een gaatje waar de LED hoort vast te zitten. Ik heb nu een Enjoy maar de LED sfeerverlichting zit denk ik enkel in de Cosmo?
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Ik heb er hier iets over gelezen (zul je best eerst vertalen):
        Die verlichting moet mogelijk zijn denk ik.

nuova opel astra club, Astra, Opel, Club, H, 2010, J, Forum, Francoforte, astrajclub, astrahclub, astraiclub, AstraClubItalia, Astra Club, Astra Forum, Zafira, astra h, astra i, astra j, forum ufficiale, opel astra, gtc, astra 2010, astra 2011, OPC, sport tourer, insignia

Comment

• Vandaag mijn astra st gaan halen bij de dealer, technical grey ziet er in't echt nog beter uit dan op foto!
          Ook de zetels zijn een echte aanrader.
          Heb enkel zitten kloten om de kinderstoel in de isofix te krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
            Net besteld:

Astra 1.3 ecoflex enjoy Olympic White en rood interieur

Levering half september...
            Dikke Proficiat opelfreak!

Comment

• Goed nieuws gekregen: Dinsdag mag ik mijn Sports Tourer gaan afhalen. Ben echt eens benieuwd naar de wagen.

Van zodra ik er wat kilmometers mee heb gereden zal ik eens een review plaatsen!

Comment

• Goede keuze opelfreak, hopelijk moet je niet langer wachten zoals ik.

Enkele pics van de mijne;
                astra 001.jpg astra 007.jpg

Comment

• zeteltjes wisselen????? :p Die van mij zijn ook verwarmt en moeten niet behandeld worden vind het héél netjes het lederen interieur! Mooie aanwinst en véél veilige kilometers toegewenst
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                    zeteltjes wisselen????? :p Die van mij zijn ook verwarmt en moeten niet behandeld worden vind het héél netjes het lederen interieur! Mooie aanwinst en véél veilige kilometers toegewenst
                    merci, maar de zetels hou ik zelf, die zitten zelfs beter dan in de audi van ons pa.

Comment

• Voor mij was het vandaag ook eindelijk zo ver: om 15u mocht ik de wagen gaan afhalen op het werk: Astra 5d Cosmo, 1.7 CDTI 110pk, Black Sapphire, Business Pack. Besteld op 15 maart, toegekomen bij de dealer begin juni.

Na de tank volledig te vullen en wat te prutsen aan de instellingen het eerste ritje gedaan terug naar huis (50 km autostrade en 30 km kleine baantjes). De wagen is echt nog mooier als dat ik hem mij voorstelde, en rijdt za-lig (zéker in vgl met een VW Jetta '87).

- Heel stil, ook op de autostrade aan hogere snelheid
                      - Prachtig interieur: sfeerverlichting, stijlvolle en comfortabele zetels, heerlijke middenconsole
                      - Duidelijk en eenvoudig navigatiesysteem
                      - Stevig audiosysteem, maar mss is dat omdat ik niet veel gewoon ben (heb de gewone boxen op de DVD800)
                      - Vlotte motor met genoeg vermogen (mits af en toe terugschakelen)

Meer commentaar en foto's volgen na wat meer kilometers

Comment

• Bedankt voor de positieve reactie's Mooie ST's ook die hier passeren
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Donderdag aanstaande mag ik mijn nieuwe Astra ophalen, 1.3 CDTI Ecoflex.........

Comment

• EINDELIJK heb ik nieuws; verwachte leverdatum is medio augustus (week van de 16e)
                            There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Best allemaal een eigen topic aanmaken over je wagen.

link

Comment

• Voor m'n astra 1.4 Turbo raden ze 'volgens het boekje' super 95 aan.
                                Er mag ook super 98 in. Wat tanken jullie voor deze motor? Zou super 98 dan niet beter zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
                                  Voor m'n astra 1.4 Turbo raden ze 'volgens het boekje' super 95 aan.
                                  Er mag ook super 98 in. Wat tanken jullie voor deze motor? Zou super 98 dan niet beter zijn?
                                  Die motoren zijn ontworpen om op 95 te draaien, daar ga je volgens mij echt niks van merken. Tenzij je die misschien altijd keihard gaat rijden op circuit of zo .... Mijn schoonvader heeft zo een Astra en daar gaat alvast altijd 95 in.
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Astra J

Veel mooie auto's hier ..

Kijk er ook al naar uit om met mijn Astra rond te rijden, kan haast niet meer wachten ik hoop dat ze zich aan de leveringstermijn houden, want in september moet ik weer naar mijn werk kunnen rijden

Comment

• Aha!!!!!.... ne leerkracht
                                      Die van mij had vier maanden wachttijd. Na twee maanden was hij er al, dus courage
                                      Proficiat met uw aankoop.

Comment

• haha idd opelboy

ik hoop dat ik evenveel geluk zal hebben als jij, dat ik hem nog wat kan inrijden

rijd je ook met een Astra J?

Comment

• Ja hoor, met veel plezier zelfs. U mag er al naar uitkijken, deze nieuwe astra rijdt zalig!
                                          Dit is de mijne: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=2547

Comment

Working...
                                          X