Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Super!! Echt een topwagen, vooral de kleur maakt hem ook zeer mooi.

Graag zou ik ook zo'n uitlaatsierstuk op mijn auto plaatsen, kan dat daar makkelijk achteraf opgeplaatst worden?

Comment

• Denk het wel. Welke uitvoering heb je juist genomen? Op de Turbo is dit standaard erop geplaatst.

Comment

• Astra 5 deurs cosmo advantage pack 1.7 CDTI 110pk

Comment

• Ik rijd nu enkele dagen rond met de astra sports tourer Cosmo en ik moet zeggen, een geweldige wagen!

Ik heb alleen nog niet de kans gehad om er 's nachts mee te rijden om de AFL uit te testen. Eventjes wachten tot in het weekend

Ik heb maar 1 vraag: Ik heb bij de de boordcomputer de uitstapverlichting ingesteld op 30 seconden. Maar als ik uit de wagen stap is er geen verlichting meer van de koplampen om mij naar mijn deur te begeleiden.
          Nu heb ik in de handleiding gelezen dat dit enkel werkt als het donker is. Maar nu heb ik daarstraks rondgereden in de schemering en het automatische lichtsysteem schakelde mijn koplampen in. Het groene symbooltje brandde op mijn dashbord.

Nu toen ik uitstapte brandde de verlichting ook niet meer, dus weeral geen lichten op mijn oprit

Weet er iemand of dit enkel werkt als het volledig donker is, of doe ik gewoon iets verkeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smoutebol Bekijk Berichten
            Ik rijd nu enkele dagen rond met de astra sports tourer Cosmo en ik moet zeggen, een geweldige wagen!

Ik heb alleen nog niet de kans gehad om er 's nachts mee te rijden om de AFL uit te testen. Eventjes wachten tot in het weekend

Ik heb maar 1 vraag: Ik heb bij de de boordcomputer de uitstapverlichting ingesteld op 30 seconden. Maar als ik uit de wagen stap is er geen verlichting meer van de koplampen om mij naar mijn deur te begeleiden.
            Nu heb ik in de handleiding gelezen dat dit enkel werkt als het donker is. Maar nu heb ik daarstraks rondgereden in de schemering en het automatische lichtsysteem schakelde mijn koplampen in. Het groene symbooltje brandde op mijn dashbord.

Nu toen ik uitstapte brandde de verlichting ook niet meer, dus weeral geen lichten op mijn oprit

Weet er iemand of dit enkel werkt als het volledig donker is, of doe ik gewoon iets verkeerd?
            Je moet de hendel van de richtwijzers naar u toe trekken bij het verlaten van de wagen.

Comment

• Of nog een keer open sluiten en als je bij de deur staat de auto op slot drukken.
              Dat doe ik altijd want de nieuwe afstandbediening van de astra J gaat super ver, zeker 4x ze ver als mijn astra H

Comment

• Dus er is geen mogelijkheid om dit automatisch te laten doen??

Comment

• Als ik de auto open zap schieten de lichten aan als het donker is. Dus deze werken idd op de lichtsensor. Bij mij branden ze niet als ik de wagen op slot doen, kan mss wel als je aan het groot licht trekt (was bij mijn GTC ook zo)
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Ja dan zal het zo zijn, zoals het hierboven beschreven staat. Bij het instappen doet ie het wel, maar bij het uitstappen niet, tenzij je het manueel doet door aan de richtingaanwijzer te trekken!

Bedankt voor jullie antwoorden

Comment

• Is mij ook opgevallen, ga vanavond eens aan de richtingaanwijzer trekken. dacht toch dat het automatisch zou gaan.
                      De beschermstrips hebben hun werk ook al gedaan, een stel gepensioneerden, en maar beweren dat ze er niets mee te maken hadden. heeft er iemand een idee hoe je die verf van de strips kan krijgen?
                      astra 006.jpg

Comment

• man echt klote dat mensen niet uitkijken als ze hun deuren opslaan. Je hebt nog geluk met je bescherm strips, bij mij zat de deur na 3 weken al in elkaar en natuurlijk gaan lopen :@. Ne keer mee commandand proberen de verf eraf te polieren. Maar voorzichtig zijn da ge ni door de lak komt.
                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Ik zal eens proberen, maar nog ni direct, t'is verlof en dan komt bij mij alles wat met werken te maken heeft op de 2de plaats.

Comment

• Een 2 tal weken geleden volgende wagen besteld bij de leasing maatschappij
                            Opel Astra SportsTourer 1.3CDTI 95 Enjoy
                            + Gold Pack, Airco, centrale armsteun en afneembare trekhaak.
                            Kleur Technical Grey

Iemand enig idee of weet van de leveringstermijnen ?

Comment

• reken op +/- 3 maand, dus ik gok zo rond oktober
                              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Lang geleden iedereen.

3 weken geleden ben ik naar mijn garagist geweest. Ik zat net in Breda en kreeg op de autosnelweg de melding: moterverm. beperkt!!!!

Ik dacht: Shit. ik merk helemaal niets. auto aan de kant gezet. terug gestart, berichtje weg.
                                in de ikea aangekomen toch snel een belletje naar de garagist. ik mocht langskomen.

In de garage hangen ze die pc daar aan. vinden ze geen probleem. enkel dat mijn roetfilter verstopt zit. (vol).
                                (verhaaltje: ) Ik zeg: Ja bizzar, ik zit al sinds dat ik hem kocht (februari) te wachten op dat lampje. maar nog nooit zien branden. Ik vraag wanneer zou hij dan die melding hebben gemaakt. 3000km'rs geleden. Hah, Dat is toen ik hem kocht, (gekocht met 14000km op)

NU ikke 2 dagen aan een stuk goed zitten doortrekken. op de E34 in derde vittesse 110 aan het rijden tot in zoersel en terug.

Nu mijn vraag is. Hoe weet ik nu of die roetfilter geregenereerd is???
                                Ik ben er mij van bewust dat ik te ecologisch wou rijden. nu rijd ik niet meer 50 in 4de, 70 in vijfde. maar gewoon zoals vroeger 50 in derde....

ik bezit de 1.7cdti 110pk.

tweede vraag. Kan een garagist met zijn pc'ke er voor zorgen dat ik die 15pk extra er bij kan laten zetten? of is er enkel een chiptuning mogelijk?
                                Last edited by ; 24/07/2011, 03:00.

Comment

• Beste OPELBOY , waar heb je de lampjes vandaan (dagrijverlichting wit) en welke soort fitting is dit eigenlijk ?
                                  mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk Berichten
                                    Lang geleden iedereen.

3 weken geleden ben ik naar mijn garagist geweest. Ik zat net in Breda en kreeg op de autosnelweg de melding: moterverm. beperkt!!!!

Ik dacht: Shit. ik merk helemaal niets. auto aan de kant gezet. terug gestart, berichtje weg.
                                    in de ikea aangekomen toch snel een belletje naar de garagist. ik mocht langskomen.

In de garage hangen ze die pc daar aan. vinden ze geen probleem. enkel dat mijn roetfilter verstopt zit. (vol).
                                    (verhaaltje: ) Ik zeg: Ja bizzar, ik zit al sinds dat ik hem kocht (februari) te wachten op dat lampje. maar nog nooit zien branden. Ik vraag wanneer zou hij dan die melding hebben gemaakt. 3000km'rs geleden. Hah, Dat is toen ik hem kocht, (gekocht met 14000km op)

NU ikke 2 dagen aan een stuk goed zitten doortrekken. op de E34 in derde vittesse 110 aan het rijden tot in zoersel en terug.

Nu mijn vraag is. Hoe weet ik nu of die roetfilter geregenereerd is???
                                    Ik ben er mij van bewust dat ik te ecologisch wou rijden. nu rijd ik niet meer 50 in 4de, 70 in vijfde. maar gewoon zoals vroeger 50 in derde....

ik bezit de 1.7cdti 110pk.

tweede vraag. Kan een garagist met zijn pc'ke er voor zorgen dat ik die 15pk extra er bij kan laten zetten? of is er enkel een chiptuning mogelijk?
                                    Lampje van de regeneratie zouden ze aan moeten laten gaan als hij aan het regeneren is, of een melding op het info display zou ook handig zijn. Ge zou de motor ni mogen stil leggen tijdens het regeneratie proces maar hoe in godsnaam kunt ge dit nu weten als ge er nergens melding van krijgt. In mijn vorige GTC had ik de "happylightshow" chip steken en die gaf op de ODOdisplay "DF" weer las hij aan het regeneren was, dus zéér handig.

Filmpje van de regeneratie:
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ze zouden bezig zijn aan een chip voor de astra J dus als die uitkomt koop ik die ook meteen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poorty Bekijk Berichten
                                      Beste OPELBOY , waar heb je de lampjes vandaan (dagrijverlichting wit) en welke soort fitting is dit eigenlijk ?
                                      mvg
                                      Ik heb deze gekocht via ebay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...m=220772299211

Fitting 21/5W.

Comment

• Heb nu 7500 km op de teller staan met een ST 1.3 Start/Stop. (verbruik 5.1/100km)
                                        Gisteren heb ik voor het eerst op iets gelet bij het uitstappen. Na het uitschakelen van de motor hoorde ik nog zo'n goede minuut een ventilator draaien. (vanuit de motor). Links buiten naast de auto voelde ik ook warme lucht.
                                        Na een minuut stopte dit dus? Zou dit kunnen van de airco zijn? De motortemperatuur had 90° (niet abnormaal dus). Deze morgen terug gereden en toen deed hij het niet.
                                        Enig idee wat dit is?

Comment

• ik heb dit ook af en toe (op een VW touran wel) en naar het schijnt is dat de roetfilter of zoiets die proper geblazen wordt... of zoiets, heeft niets met de temperatuur te maken
                                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Working...
                                          X