Oorspronkelijk geplaatst door vochtige
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Binnen!!
Sinds gisteren mijn Opel Astra St 1.7CDTI 125pk binnen
Pas 200 km gereden maar wat rijd die bak lekker zeg!
Config:
- Opel Astra St 1.7CDTI 125pk
- Zwart
- Executive pakket , incl. CD 500 Benelux (incl. Aansluiting externe audio-apparatuur (iPod, MP3, ...); USB aansluiting; Kleurendisplay 7"; Dakantenne 'shark fin'; 7 premium luidsprekers; Equipment receiving unit (GPS)), USB aansluiting, Telefoonvoorbereiding met voicecontrol en Bluetooth, Park pilot, achter (incl. Grafisch info display)
- Donker getinte achterste zijruiten en achterruit € 195,00
- Volwaardig reservewiel
Wel jammer dat ik de Navi 600 net misgelopen heb.. zit er veel verschil in met de cd500?
Verder super bak, rijd lekker en voor mij zit er meer dan voldoende power in!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thstorm Bekijk Berichten
Wel jammer dat ik de Navi 600 net misgelopen heb.. zit er veel verschil in met cd 500?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk BerichtenIk begin stilaan zwaar af te tellen. Normaal gezien wordt hij de week van 16/8 geleverd. Ik ben benieuwd of hij er maandag of vrijdag gaat zijn...
Comment
-
Navi 900
Hoi iedereen,
begin juli 2011 na alle positieve reakties ook een Astra Sports Tourer besteld.
1.7 CDti, 110 pk, Technical grey in Cosmo uitvoering met als opties;
Hoi iedereen,
begin juli 2011 na alle positieve reakties ook een Astra Sports Tourer besteld.
1.7 CDti, 110 pk, Technical grey in Cosmo uitvoering met als opties;
donkere ramen achteraan
AFL
lederen bekleding
AGR zetels
afneembare trekhaak
connect pack met Navi DVD 800 en bluetooth
Na enige twijfeling begin augustus toch nog maar een alarm laten toevoegen.
Blijkbaar was de wagen nog niet in produktie en ging dit alsnog
Nu lees ik echter op de opel site dat het connect pack het nieuwe SD 900 navi bevat ipv de Navi 800 dvd.
Weet er iemand of de wagens nu hiermee worden uitgerust?
Mijn garagist is met verlof en ik kan het niet verifiëren...
Mijn bestelling staat wel geregistreerd met de dvd 800 doch ik hoop dat de produktie nu een SD 900 voorziet. Weet er misschien iemand vanaf wanneer modeljaar 2012 in produktie gaat/ging?
Is er iemand die nog recent een sports tourer in ontvangs mocht nemen met deze aangename verassing en hoelang is de leveringstermijn tegenwoordig. De mijne werd begin juli besteld en toen beloofd half-eind september...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichtenwow, een auto met als optie... een auto !!
proficiat met je bestelling, dat zou wel héél snel geleverd zijn... gelukzak
Mmm, vandaag mijn garagist nogmaals gebeld, voorziene datum nu 17.10.2011.
Waar ik wel content mee ben is dat het model 2012 wordt, mét nieuwe SD 900 Navi én behoud van de standaard model 2011 opties !
Veel succes met de jouwe alleszins, hoelang was die in bestelling?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Astradriver Bekijk BerichtenZucht
En ik spring een gat in de lucht omdat ik voor het eerst m'n gemiddeld verbruik onder de 9l heb gekregen! Staat nu op 8,9l. na 6000km, met een 1.4T 140pk. Heb al paar keer gemiddeld verbruik gereset aangezien dat in het begin niet echt representatief is. In garage zeiden ze dat het zelfs tot 30.000 km kan duren eer het verbruik de normale waardes bereikt.
Mijn schoonbroer haalt met zijn platte 1.4 vlotjes minder dan 7 liter, de 1.4T zou normaal gezien beter moeten kunnen doen.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
grmbl, nog steeds niks gehoord van de garage (behalve dat hij al in belgie is)... ik hoop écht dat ik hem deze week nog kan ophalen, maar vrees ervoor. Volgende week zou dan toch zeker moeten lukken imhoThere's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichtengrmbl, nog steeds niks gehoord van de garage (behalve dat hij al in belgie is)... ik hoop écht dat ik hem deze week nog kan ophalen, maar vrees ervoor. Volgende week zou dan toch zeker moeten lukken imho
Hoe kunnen ze in ' hemelsnaam zoiets verloren doen
Comment
-
hij is niet verloren he :p
hij moest wschl nog van een centrale plaats van GMAN naar de garage in wilrijk komen. nu is het eingenlijk wachten op de nummerplaten hebben ze op m'n bedrijf gezegd, dus ik denk niet dat die er vandaag nog gaan aankomen.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
heeft er hier al iemand winterbanden besteld? ik vermoed dat ze er dit jaar weer snel doorheen zullen zitten.
deze week terug naar dealer voor een paar fouten,
-mijn kofferklep is slecht uitgelijnd, raakt aan de linkerkant de bumper en er staat een deuk in.
-ik heb de indruk dat mijn zetel een beetje schuift in snelle bochten.
Comment
-
Hallo iedereen
Ik heb de voorbije week deze thread op mijn gemaak doorgenomen. Eerst was ik van plan om binnenkort een 5 deurs ecoflex diesel te bestellen. Maar aangezien ik nooit meer dan 20.000 km zal doen, lijkt me dit geen goed idee. Hoe is de 1.4 benzine (100 pk) motor?
Graag wat hulp!
Ik ben trouwens nog niet van plan om er meteen eentje aan te schaffen, even afwachten tot het autosalon!
Nu rij ik met een 1.1 Citroën Saxo (45 pk).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin89 Bekijk BerichtenNu rijdt ik met een 1.1 Citroën Saxo (45 pk).Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
deze week een nieuw verbruiksrecord gereden! de tank was nog niet half leef en ik had er al 430+ km's opzitten!
straks om 7 even langs de Shell en zien wat mijn verbruik nu is! Beloofd voor het ritje naar de provence en terug!
(1.7 cdti 110)
7 uur voorbij: het was 6.37 liter per 100km. valt tegen, maar heb op mijn terugweg 140 zitten rijden. :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenSaxo 1.1 is 60pk
Comment
Comment