Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een vraagje

Ik ken iemand die mee een astra cosmo rijd als hij zijn deuren open doet (int donker) mee de sleutel gaan de lichten niet automatisch aan en de lichten staan op auto stand

Is dit normaal ?

Zelf rij ik mee een insignia en hier staan de lichten ook op auto stand ingesteld en gaan de lichten wel altijd aan int donker

Comment

• kunt ge instellen in uw menu, staat volgens mij bij comfort instellingen. Ge kunt de duur van de lichten ook instellen.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
        Een vraagje

Ik ken iemand die mee een astra cosmo rijd als hij zijn deuren open doet (int donker) mee de sleutel gaan de lichten niet automatisch aan en de lichten staan op auto stand

Is dit normaal ?

Zelf rij ik mee een insignia en hier staan de lichten ook op auto stand ingesteld en gaan de lichten wel altijd aan int donker
        "Lokalisatielichten" aanvinken in het config menu ;-)

Comment

• VICTORY!!!! kheb me gisteren ne keer bezig gehouden met nen email voor alle hoge pieten bij opel. En het heeft toch wel niet geloond zeker. ik heb vanmiddag telefoon gekregen van opel. Deze vroege om men verhaal nog eens te doen over het ISS. Dus ik men zeg zeg weer gedaan wat er allemaal gebeurd was. hierbij boden ze hun verontschuldigen aan en bevestigde ze dat ze mij slecht behandeld hadden.Ze hebben men dossier volledig uitgepluist. Opel bevestigde nu dat er een nieuwe versterker is die grondig getest is en geen schommelingen meer vertoont! Ze stelde voor om alles kostenloos te vervangen en een nieuw ISS te plaatsen. Ze konden me met 100% zekerheid zeggen dat de schommelingen weg waren want anders moest ik er niet van weten en bleef men blaupunkt versterker zitten. Als verontschuldiging boden ze me ook een schadevergoeding aan van 300 euro omdat ze zelf vonden dat ik slecht behandeld was en stomme koste heb moeten maken. Binnen ongeveer 2 weken arriveert men nieuwe versterker en wordt er terug een ISS geinstalleerd. Dus zo zie je maar dat ik niet opgeef en dat aanhoudend blijven zeuren toch loont!
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Hey Bjorn das goe nieuws hé man, hopelijk houden ze zich nu aan hun woord hé

Mijnen otto gaat morgen binnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
              VICTORY!!!! kheb me gisteren ne keer bezig gehouden met nen email voor alle hoge pieten bij opel. En het heeft toch wel niet geloond zeker. ik heb vanmiddag telefoon gekregen van opel. Deze vroege om men verhaal nog eens te doen over het ISS. Dus ik men zeg zeg weer gedaan wat er allemaal gebeurd was. hierbij boden ze hun verontschuldigen aan en bevestigde ze dat ze mij slecht behandeld hadden.Ze hebben men dossier volledig uitgepluist. Opel bevestigde nu dat er een nieuwe versterker is die grondig getest is en geen schommelingen meer vertoont! Ze stelde voor om alles kostenloos te vervangen en een nieuw ISS te plaatsen. Ze konden me met 100% zekerheid zeggen dat de schommelingen weg waren want anders moest ik er niet van weten en bleef men blaupunkt versterker zitten. Als verontschuldiging boden ze me ook een schadevergoeding aan van 300 euro omdat ze zelf vonden dat ik slecht behandeld was en stomme koste heb moeten maken. Binnen ongeveer 2 weken arriveert men nieuwe versterker en wordt er terug een ISS geinstalleerd. Dus zo zie je maar dat ik niet opgeef en dat aanhoudend blijven zeuren toch loont!
              Super!!
              Ik hoop dat ik mijne ook binnen 2 weken krijg dan! Ik ben nog aan het wachten tot ze hem kunnen bestellen..

Comment

• proficat Bjorn, hopelijk worden de anderen nu ook snel geholpen met hun infinity.

ben mijn astra gisteren terug gaan halen, bleek er een injector stuk te zijn.
                aan't koffer is volgens mij niks gebeurt, en de zetel heb ik nog niet kunnen testen.
                aan de lichtsensors zouden ze niets kunnen doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                  proficat Bjorn, hopelijk worden de anderen nu ook snel geholpen met hun infinity.

ben mijn astra gisteren terug gaan halen, bleek er een injector stuk te zijn.
                  aan't koffer is volgens mij niks gebeurt, en de zetel heb ik nog niet kunnen testen.
                  aan de lichtsensors zouden ze niets kunnen doen.
                  Ik had ook gevraagd aan de garage voor de lichtsensors en dit probleem zou opgelost zijn met een update? Ik heb dit wel nog niet laten doen..

Comment

VICTORY!!!! kheb me gisteren ne keer bezig gehouden met nen email voor alle hoge pieten bij opel. En het heeft toch wel niet geloond zeker. ik heb vanmiddag telefoon gekregen van opel. Deze vroege om men verhaal nog eens te doen over het ISS. Dus ik men zeg zeg weer gedaan wat er allemaal gebeurd was. hierbij boden ze hun verontschuldigen aan en bevestigde ze dat ze mij slecht behandeld hadden.Ze hebben men dossier volledig uitgepluist. Opel bevestigde nu dat er een nieuwe versterker is die grondig getest is en geen schommelingen meer vertoont! Ze stelde voor om alles kostenloos te vervangen en een nieuw ISS te plaatsen. Ze konden me met 100% zekerheid zeggen dat de schommelingen weg waren want anders moest ik er niet van weten en bleef men blaupunkt versterker zitten. Als verontschuldiging boden ze me ook een schadevergoeding aan van 300 euro omdat ze zelf vonden dat ik slecht behandeld was en stomme koste heb moeten maken. Binnen ongeveer 2 weken arriveert men nieuwe versterker en wordt er terug een ISS geinstalleerd. Dus zo zie je maar dat ik niet opgeef en dat aanhoudend blijven zeuren toch loont!
                    Goe gedaan Bjorn! Ik denk dat wij allemaal de vruchten gaan plukken van uw persoonlijke kruistocht! Ik zaag al sinds februari en een nieuwe amp zou al in bestelling staan sinds half juli (zienekeer hoe rap) maar is nog altijd niet geleverd... anyhow, we komen er wel. Bedankt voor alle moeite dude

Comment

• Tis graag gedaan ze, tis te hopen da de miserie nu eindelijk achter de rug ga zijn. Ze zullen moeten betalen nu want ik heb alles op mail staan en kan et nog altyd terug onder hun neus schuiven.

Zie hier hun mail :

Geachte heer Goossens,

Naar aanleiding van uw e-mail aan de heer P. Deneus en ons telefoon gesprek van zojuist, bevestigen wij bij deze dat door Opel dealer Barto in Hoogstraten binnenkort een nieuwe versterker van het Infinity Sound System in uw Opel Astra geïnstalleerd zal worden. De kosten hiervoor zullen als vanzelfsprekend niet voor uw rekening komen.

Daarnaast bieden wij u onze welgemeende excuses aan voor het geleden ongemak betreffende het Infinity Sound System en het contact dat u had met Opel Klantenservice.
                      Wij zijn ons bewust van het feit dat de behandeling van uw dossier niet is verlopen zoals u dat van ons gewend mag zijn. Wij bieden u daarom, naast een nieuwe versterker voor het Infinity Sound System, een bedrag van € 300,- aan voor het door u ondervonden ongemak en de eventuele extra kosten die u hierdoor heeft moeten maken.

Wij zullen na het installeren van de genoemde versterker contact met u opnemen om te verifiëren of de technische en administratieve details inmiddels met u afgehandeld zijn.

Met vriendelijke groet,
                      GENERAL MOTORS BELGIUM N.V.

Mattijs de Graaf
                      Opel Customer Care

Tel: +32 03/450.63.29
                      Fax: +32 03/450.63.21
                      opel.customercare@be.gm.com

Comment

Tis graag gedaan ze, tis te hopen da de miserie nu eindelijk achter de rug ga zijn. Ze zullen moeten betalen nu want ik heb alles op mail staan en kan et nog altyd terug onder hun neus schuiven.

Zie hier hun mail :

Geachte heer Goossens,

Naar aanleiding van uw e-mail aan de heer P. Deneus en ons telefoon gesprek van zojuist, bevestigen wij bij deze dat door Opel dealer Barto in Hoogstraten binnenkort een nieuwe versterker van het Infinity Sound System in uw Opel Astra geïnstalleerd zal worden. De kosten hiervoor zullen als vanzelfsprekend niet voor uw rekening komen.

Daarnaast bieden wij u onze welgemeende excuses aan voor het geleden ongemak betreffende het Infinity Sound System en het contact dat u had met Opel Klantenservice.
                        Wij zijn ons bewust van het feit dat de behandeling van uw dossier niet is verlopen zoals u dat van ons gewend mag zijn. Wij bieden u daarom, naast een nieuwe versterker voor het Infinity Sound System, een bedrag van € 300,- aan voor het door u ondervonden ongemak en de eventuele extra kosten die u hierdoor heeft moeten maken.

Wij zullen na het installeren van de genoemde versterker contact met u opnemen om te verifiëren of de technische en administratieve details inmiddels met u afgehandeld zijn.

Met vriendelijke groet,

Mattijs de Graaf
                        Opel Customer Care

Idd, en na alle miserie, telefoons, over en weer geloop mag da ook wel hé...

Mijn auto vandaag binnengeweest :

Infinity ss gegevens doorgegeven aan Opel, nieuwe versterker is besteld
                        Lichtsensor -> Wordt vervangen met een nieuw type ook besteld
                        Zetel die klikt -> Zetelachterframe wordt vervangen -> ook besteld
                        Gepiep in dashboard is weg, was een klem die ze de vorige keer nie goe vastgezet hadden

Dus nu afwachten hé tot alles wa besteld is binnen is... en of het probleem daarmee verholpen is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xtof_ Bekijk Berichten
                          Ik had ook gevraagd aan de garage voor de lichtsensors en dit probleem zou opgelost zijn met een update? Ik heb dit wel nog niet laten doen..
                          De vorige keer hebben ze de softwareupdate hiervoor bij mij gedaan ( hebben ze me vandaag gezegd) en probleem was er nog niet mee opgelost... nu is er dus een andere sensor besteld...

Comment

Tis graag gedaan ze, tis te hopen da de miserie nu eindelijk achter de rug ga zijn. Ze zullen moeten betalen nu want ik heb alles op mail staan en kan et nog altyd terug onder hun neus schuiven.

Zie hier hun mail :

Geachte heer Goossens,

Met vriendelijke groet,

Mattijs de Graaf
                            Opel Customer Care

Wel knap van hun!

Comment

• Da mag wel, na al die miserie. Ge moest eens weten hoe ik mij daar in heb opgeboeit.

Comment

Schadevergoeding van 300 euro ???? Dat heb ik nog nooit gehoord...
                                Sta me toe van daar mijn twijfels over te hebben...

Comment

• Ze zullen et toch moeten geven :p anders zetten we er nen advocaat op gelijk ik al van plan was. Alles sta toch in hun mail + hij heeft daar speciaal nog voor terug gebeld dus tzou erg zijn als ze me weer eens moesten beliegen. Tis te hopen da die nieuwe versterker op iets trekt. Kzijn er wel benieuwd naar.

Comment

Ze zullen et toch moeten geven :p anders zetten we er nen advocaat op gelijk ik al van plan was. Alles sta toch in hun mail + hij heeft daar speciaal nog voor terug gebeld dus tzou erg zijn als ze me weer eens moesten beliegen. Tis te hopen da die nieuwe versterker op iets trekt. Kzijn er wel benieuwd naar.
                                    Ik heb 2 jaar contact gehad met de klantendienst en er is hééél wat voorgevallen in die 2 jaar.
                                    Ik ga niet in detail treden, dat heb ik op een andere topic reeds gedaan, maar ik heb wel iets meer meegemaakt dan een slechte versterker en heb nooit schadevergoeding aangeboden gekregen...Volgens mij is de klantendienst niet gemachtigd om dat op eigen houtje te doen.
                                    Maar ik hoop het voor U, heb ondertussen uw email bewaard voor het geval dat ik hem met mijn nieuwe astra nodig zou/kan nodig hebben. Heb hem vorige week besteld ZONDER iss door de negatieve reacties hier. Heb al een subje besteld voor extra diepte in het originele geluid

Comment

• Hallo,

Wat ik niet snap is dat het voor autobouwers blijkbaar moeilijk is om de chromen stips in lijn te plaatsen.
                                      Ik heb nu meerdere foto's van astra's bekeken, en op bijna geen een zitten de chromen strips in lijn. Zit overal wel wat verschil in hoogte etc.

Waarom is dat zo moeilijk of heeft het met een stuk kwaliteit te maken.

Comment

• Wie heeft er de SD900 navi zitten ?
                                        Er zouden extra POI's beschikbaar zijn die je zelf kan inladen.
                                        Waar kan ik die vinden (link naar website of zo)?
                                        Wie heeft dat al gedaan en wat is uw ervaring daarmee ?

Comment

• Kom net terug van de dealer, binnen 2 weken wordt men aircopomp ook vervangen. Deze maakte een schurend geluid als de wagen stationair draaide en de airco af stond. Ze hebben met een scoop geluisterd en blijkbaar is er een metaal op metaal geluid hoorbaar vanuit de compressor.

Comment

Working...
                                          X