Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb vandaag, vrijdag om 14.00 u mijn inschrijvingsformulier bij DIV binnen gebracht, weet er iemand wanneer ik de nummerplaat thuis kan krijgen?
Kwestie om af te tellen...
Ik heb vandaag, vrijdag om 14.00 u mijn inschrijvingsformulier bij DIV binnen gebracht, weet er iemand wanneer ik de nummerplaat thuis kan krijgen?
Kwestie om af te tellen...
Indien je het elektronisch voor 12h doorgeeft, heb je ze één dag later.
naar gelang de drukte bij de DIV, als ge extra bijbetaald hebt ge ze dezelfde dag of de volgende dag. Anders ist misschien een paar dagen wachten. Ik had de mijne ook de volgende dag zonder bij te betalen.
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Iemand interesse in 4 nieuwe banden 225/50/17 die bij mijn nieuwe astra geleverd worden ?
Ik laat er ineens winterbanden opleggen en daarom mogen deze weg.
Astra wordt in december geleverd maar je kan ze nu al reserveren.
Iemand interesse in 4 nieuwe banden 225/50/17 die bij mijn nieuwe astra geleverd worden ?
Ik laat er ineens winterbanden opleggen en daarom mogen deze weg.
Astra wordt in december geleverd maar je kan ze nu al reserveren.
Pol.
En op wat ga je dan na de winter rijden? Laat me toe dit nogal euh...raar te vinden...
Nieuwe 19 inch velgskes met zomerbanden.
Dus ik kan niks met 17 inch zomerbanden doen
Voila, niks raars aan dus.
Maar Polleke2, kan je niet vragen dat ze er ineens winterbanden op leggen?
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Maar Polleke2, kan je niet vragen dat ze er ineens winterbanden op leggen?
Heb ik gevraagd maar dat wordt niet gedaan. Worden steeds geleverd met zomerbanden.
Ik heb bij de bestelling ineens Michelin winterbanden besteld. Zodra de wagen geleverd wordt gaan die eronder en de zomerbanden eronder uit. En de garage wil ze niet overnemen.
Maar ik heb wel een goede prijs gekregen voor de winterbanden dus dat maakt al veel goed.
Heb ik gevraagd maar dat wordt niet gedaan. Worden steeds geleverd met zomerbanden.
Ik heb bij de bestelling ineens Michelin winterbanden besteld. Zodra de wagen geleverd wordt gaan die eronder en de zomerbanden eronder uit. En de garage wil ze niet overnemen.
Maar ik heb wel een goede prijs gekregen voor de winterbanden dus dat maakt al veel goed.
Ofwel die 20 inch van de GTC als die in 5x115 bestaat
Ofwel Borbet CW2
Ofwel de originele 5 spaak in 19 inch
Maar diegene die bovenaan staan zijn de Dotz Mugello
Hebben ze allemaal, de mijne doet dat ook. Halverwege de tunnel pas aan gaan en daarna bij elke brug op en af springen.
Ja ken ik. Ik erger mij er wel een beetje aan voor het minste gaan ze aan als je hier iets van in de garage zegt dan krijg je het antwoord zet ze op manueel (Standlichten) Maar dit is geen antwoord vind ik...
Ook als de zon laag hangt gaan zelfs de lichten aan of branden ze al bij het starten van de wagen...
Comment