Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet misschien iemand of de stalen wintervelgen van mijn H nog op de J zullen passen?

Comment

• Passen niet, steek van nen H is 5X 110 die van een J is 5 X 115

Ik heb gisteren men winterbanden gaan halen. Particulier splinternieuwe banden + stalen velgen voor 400€ kon ik dus niet laten liggen.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
        Passen niet, steek van nen H is 5X 110 die van een J is 5 X 115

Ik heb gisteren men winterbanden gaan halen. Particulier splinternieuwe banden + stalen velgen voor 400€ kon ik dus niet laten liggen.

damn

Comment

• mijn auto moet volgende week terug binnen voor lichtsensor te vervangen + zetelframe bestuurderszetel tegen da klikken...

infinity ss nog geen nieuws van opel gehad zeiden ze voor het vervangen van de versterker...

zal ook ies gaan horen voor winterbanden... wordt toch betaald door het werk dus zal ik er maar laten opleggen zeker hè...

Comment

Passen niet, steek van nen H is 5X 110 die van een J is 5 X 115

Niet elke J heeft 115.
            De velgsteek is afhankelijk van de motorisatie, en is als volgt;

Steek 5x105: benzine 1,4 / 1,4 turbo / 1.6 en diesel 1.3

Steek 5x115: benzine 1,6 turbo en diesel 1.7 en 2.0

Comment

• DIV

Ik heb vandaag, vrijdag om 14.00 u mijn inschrijvingsformulier bij DIV binnen gebracht, weet er iemand wanneer ik de nummerplaat thuis kan krijgen?
              Kwestie om af te tellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdm1972 Bekijk Berichten
                Ik heb vandaag, vrijdag om 14.00 u mijn inschrijvingsformulier bij DIV binnen gebracht, weet er iemand wanneer ik de nummerplaat thuis kan krijgen?
                Kwestie om af te tellen...
                Indien je het elektronisch voor 12h doorgeeft, heb je ze één dag later.
                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• naar gelang de drukte bij de DIV, als ge extra bijbetaald hebt ge ze dezelfde dag of de volgende dag. Anders ist misschien een paar dagen wachten. Ik had de mijne ook de volgende dag zonder bij te betalen.
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• nieuwe banden

Iemand interesse in 4 nieuwe banden 225/50/17 die bij mijn nieuwe astra geleverd worden ?
                    Ik laat er ineens winterbanden opleggen en daarom mogen deze weg.
                    Astra wordt in december geleverd maar je kan ze nu al reserveren.

Pol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                      Iemand interesse in 4 nieuwe banden 225/50/17 die bij mijn nieuwe astra geleverd worden ?
                      Ik laat er ineens winterbanden opleggen en daarom mogen deze weg.
                      Astra wordt in december geleverd maar je kan ze nu al reserveren.

Pol.
                      En op wat ga je dan na de winter rijden? Laat me toe dit nogal euh...raar te vinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                        En op wat ga je dan na de winter rijden? Laat me toe dit nogal euh...raar te vinden...
                        Nieuwe 19 inch velgskes met zomerbanden.
                        Dus ik kan niks met 17 inch zomerbanden doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                          Is toch helemaal niet raar.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                          Nieuwe 19 inch velgskes met zomerbanden.
                          Dus ik kan niks met 17 inch zomerbanden doen
                          Voila, niks raars aan dus.

Maar Polleke2, kan je niet vragen dat ze er ineens winterbanden op leggen?
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Is toch helemaal niet raar.

Voila, niks raars aan dus.

Maar Polleke2, kan je niet vragen dat ze er ineens winterbanden op leggen?
                            Heb ik gevraagd maar dat wordt niet gedaan. Worden steeds geleverd met zomerbanden.
                            Ik heb bij de bestelling ineens Michelin winterbanden besteld. Zodra de wagen geleverd wordt gaan die eronder en de zomerbanden eronder uit. En de garage wil ze niet overnemen.
                            Maar ik heb wel een goede prijs gekregen voor de winterbanden dus dat maakt al veel goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                              Heb ik gevraagd maar dat wordt niet gedaan. Worden steeds geleverd met zomerbanden.
                              Ik heb bij de bestelling ineens Michelin winterbanden besteld. Zodra de wagen geleverd wordt gaan die eronder en de zomerbanden eronder uit. En de garage wil ze niet overnemen.
                              Maar ik heb wel een goede prijs gekregen voor de winterbanden dus dat maakt al veel goed.
                              Welke velgen komen eronder polleke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ranger Joe Bekijk Berichten
                                Welke velgen komen eronder polleke?
                                Ik weet nog niet.
                                Heb voorlopig 4 opties.

Ofwel die 20 inch van de GTC als die in 5x115 bestaat

Ofwel Borbet CW2

Ofwel de originele 5 spaak in 19 inch

Maar diegene die bovenaan staan zijn de Dotz Mugello

Comment

• Als ik u was ging ik voor de 20" GTC velgen

Voila de mijne staat in wintermodus! Tziet er wel ni uit vind ik :p mer ja we slaan hier of daar wel eens een wieldop op de kop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                                    mijn auto moet volgende week terug binnen voor lichtsensor te vervangen + zetelframe bestuurderszetel tegen da klikken...

infinity ss nog geen nieuws van opel gehad zeiden ze voor het vervangen van de versterker...

zal ook ies gaan horen voor winterbanden... wordt toch betaald door het werk dus zal ik er maar laten opleggen zeker hè...

Waarom laat je u lichtsensor vervangen ?
                                    Gaan bij u de lichten ook voor het minste aan en uit ?
                                    Last edited by ; 15/10/2011, 21:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
                                      Waarom laat je u lichtsensor te vervangen ?
                                      Gaan bij u de lichten ook voor het minste aan en uit ?
                                      Hebben ze allemaal, de mijne doet dat ook. Halverwege de tunnel pas aan gaan en daarna bij elke brug op en af springen.

Comment

Hebben ze allemaal, de mijne doet dat ook. Halverwege de tunnel pas aan gaan en daarna bij elke brug op en af springen.
                                        Ja ken ik. Ik erger mij er wel een beetje aan voor het minste gaan ze aan als je hier iets van in de garage zegt dan krijg je het antwoord zet ze op manueel (Standlichten) Maar dit is geen antwoord vind ik...

Ook als de zon laag hangt gaan zelfs de lichten aan of branden ze al bij het starten van de wagen...

Comment

• Het probleem is de positie van de sensor.
                                          Als ze die ergens anders plaatsen werkt dat wel zoals het hoort.

Comment

Working...
                                          X