Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vorige week ook winterbanden laten steken op mijn originele 18" velgen...
    Wel grappig... ik vroeg of ik op kosten van het werk stalen velgen mocht kopen om mijn winterbanden op te steken omdat ik 18" velgen heb. Mocht niet... velgen moest ik dan zelf betalen...

Dus met als resultaat dat mijn collega's hun winterbanden rond de 600€ kosten op hun velg gelegd ( 16" ) en die van mij 1.200€
    Had goedkoper geweest om ze op stalen velgen te leggen ma ja se, 't mocht nie hé haha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk Berichten
      Stel velgen gekocht met winterbanden erop.
      Aangezien de garagist de velgen en de banden zelf gekozen had ( bij de bandenboer) heb ik na even gegoogle gevonden welke velgen ik precies heb.

Extreme X30 16 inch

Nu het volgende: ik vroeg mij af hoeveel km je doet met een zomerband/winterband. En spaar ik mijzelf nu banden uit door aparte velgen te gebruiken?

Eerste auto, dus een leek.
      je gaat je zomerbanden langer kunnen gebruiken aangezien ze in de winter niet slijten en omgekeerd, ik heb andere velgen zodat de 'zomer'velgen niets lijden onder de winterse omstandigheden.

Comment

• Die van mij staat ook op zen wintersloffen, zwart staal (zonder doppen) en nen 205/60-16. Man man da voelt ge nogal in de bochten, precies nen boot die heen en weer schommelt mee die hoge banden.
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raymond1975 Bekijk Berichten
          Heb je het telfoonboek gesync? want anders weet hij de namen wat bij het nummer horen niet.

De armleuning daar ben ook nog naar op zoek.

En de boardcomputer heb je er niet in zitten net zoals mij wel het grote scherm meeschien maar geen boardcomputer met verbruik, ik ben ook nog een dealer aan het zoeken wat hem voor mij wil bij programmeren mijn vaste dealer zegt dat het niet gaat, maar volgens het duitse forum moet het 100% zeker gaan.
          ben net terug van de dealer en ze zeggen dat ze het perfect kunnen doen =D krijg de prijs nog te horen een van de dagen.

telefoonboek gesync? zou ni weten hoe ik da zou kunnen doen.

heb met mijn dealer overlegt voor die armsteun maar het is dus wel degelijk dat der enkele te verkrijgen zijn maar dan moet je gaan boren in de console en dat zie ik niet zitten. oplossing is eer eentje maken en mooi afwerken =D zal een foto posten als ik het af heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk Berichten
            Stel velgen gekocht met winterbanden erop.
            Aangezien de garagist de velgen en de banden zelf gekozen had ( bij de bandenboer) heb ik na even gegoogle gevonden welke velgen ik precies heb.

Extreme X30 16 inch

Nu het volgende: ik vroeg mij af hoeveel km je doet met een zomerband/winterband. En spaar ik mijzelf nu banden uit door aparte velgen te gebruiken?

Eerste auto, dus een leek.
            De kilometers die je met een band kan doen verschilt van band tot band, van de rijstijl van de bestuurder ....
            Door aparte velgen te gebruiken spaar je je de kost uit van de banden twe keer per jaar van en op de velgen te laten halen/steken.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• reutel

Hey allemaal .

Had zin een grote blunder van opel met julie te delen , dus bij deze .
              Sinds kort zijn er 2 punten bij deze wagen waar ik me erg aan stoor...
              Gisteren zijn er nagenoeg op ongeveer het zelfde moment , 2onderdelen die irritante geluiden maken ..
              Heb het over het plastiek deksel die over de ruitenwisserpomp aan het kofferdeksel hangt het rammelt enorm , waarschijnlijk slecht gemonteerd en . En dan nog rammelt er sinds kort iets in men dashboard, ongeveer net achter mijn gps scherm.. Net een heel fijn getik zoals een vijsje op metalen plaatje , zal julie op de hoogte brengen wat het was want heb hier bij de locale dealer een afspraak donderdag 10 u :-)

Vind het wel erg irritant zeker bij een wagen van 26000 euro verwacht je toch niet zoiets ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Junior Bekijk Berichten
                Hey allemaal .

Gisteren zijn er nagenoeg op ongeveer het zelfde moment , 2onderdelen die irritante geluiden maken ..
                Heb het over het plastiek deksel die over de ruitenwisserpomp aan het kofferdeksel hangt het rammelt enorm , waarschijnlijk slecht gemonteerd en . En dan nog rammelt er sinds kort iets in men dashboard, ongeveer net achter mijn gps scherm.. Net een heel fijn getik zoals een vijsje op metalen plaatje , zal julie op de hoogte brengen wat het was want heb hier bij de locale dealer een afspraak donderdag 10 u :-)

Vind het wel erg irritant zeker bij een wagen van 26000 euro verwacht je toch niet zoiets ...
                Man,man,man...dat is inderdaad een grote blunder...

Comment

• Navi extra content

Wie heeft er de SD900 en kan mij helpen aan het volgende :
                  Je kan dus eigen POI's aan het systeem toevoegen (hieronder een uiteenzetting daarvan bij de presentatie van het systeem)

Configureerbare SD
                  • Mogelijkheid tot het toevoegen van extra content
                  • Autoriseer de SD – Kaart via webportal (originele kaart is ook nodig)

POIs: Download (D-POIs)
                  Deze points of Interest kunnen gemaakt/gedownload worden via webportal
                  De DPOIs zijn importeerbaar als .csv bestanden
                  • De naam geeft aan over welke categorie het gaat
                  • Het bestand bevat locatiegegevens, alternatieve naam en eventuele notities
                  Voorgeïnstalleerde iconen(20) kunnen toegewezen worden aan een categorie
                  DPOIs worden weergegeven wanneer geschaald tussen 50m – 500m
                  DPOIs kunnen geselecteerd worden als bestemmingsinvoer

Dus die moeten toch ergens staan dacht ik zo of zie ik dat verkeerd ???
                  We zullen moeten uitvogelen wat en waar die webportal is…
                  Of iemand die weet wat dat is en dit al heeft gevonden ??
                  Dan hoor ik het graag...

Pol.

Comment

• Hallo Allemaal!

Ik heb nu 1200 KM staan op mijn gloednieuwe Astra J cosmo , 1.4 turbo (Technical Grey).
                    Zal gauw eens fotos plaatsen.

Helaas aanstaande maandag alweer terug naar de dealer voor het vervangen van het media/CD unit. Ik heb een Navi 900 SD.
                    Er zit een CD in 100% alleen zit deze vast en door de zeer smalle gleuf is dit ook niet te zien of te voelen.
                    Ik heb er zelf maar niets mee gedaan maar de werkplaats bij de Opel Dealer kon hier ook niets mee.
                    Ze hebben de technische helpdesk gebeld en er moest een compleet nieuw UNIT besteld worden omdat er een CD in vastzit en de EJECT knop reageert met "er is geen cd geplaatst".

Verder schijnt de Navi 900 de nieuwste te zijn alleen wat heel erg jammer is :

-A2DP wordt niet ondersteund (muziek via bluetooth)
                    -Geen flitsers op de GPS
                    - erg weinig in te stellen voor zo een zogenaamd geavanceerd en duur navigatie systeem.

Mochten jullie tips hebben graag reageren aub.

ik zal z.s.m. fotos plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Junior Bekijk Berichten
                      Hey allemaal .

Dat getik is waarschijnlijk de navi CD-rom. Heb je dat ook soms als de wagen af staat ?

Comment

• Morgen moet de mijne binnen voor onderhoud + da alternator probleem. Kga ineens vrage of ze den boordcomputer willen inprogrammeren. kzijn is curieus wa ze gaan zeggen :p
                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Einzweipolizei Bekijk Berichten
                          Hallo Allemaal!

Ik heb nu 1200 KM staan op mijn gloednieuwe Astra J cosmo , 1.4 turbo (Technical Grey).
                          Zal gauw eens fotos plaatsen.

Helaas aanstaande maandag alweer terug naar de dealer voor het vervangen van het media/CD unit. Ik heb een Navi 900 SD.
                          Er zit een CD in 100% alleen zit deze vast en door de zeer smalle gleuf is dit ook niet te zien of te voelen.
                          Ik heb er zelf maar niets mee gedaan maar de werkplaats bij de Opel Dealer kon hier ook niets mee.
                          Ze hebben de technische helpdesk gebeld en er moest een compleet nieuw UNIT besteld worden omdat er een CD in vastzit en de EJECT knop reageert met "er is geen cd geplaatst".

Verder schijnt de Navi 900 de nieuwste te zijn alleen wat heel erg jammer is :

-A2DP wordt niet ondersteund (muziek via bluetooth)
                          -Geen flitsers op de GPS
                          - erg weinig in te stellen voor zo een zogenaamd geavanceerd en duur navigatie systeem.

Mochten jullie tips hebben graag reageren aub.

ik zal z.s.m. fotos plaatsen.
                          Heb je mijn post die vlak boven de uwe staat al eens gelezen ?
                          Daar zal je zien dat er met dat systeem heel wat uit te halen is.
                          Zoals bv flitsers toevoegen.
                          Mijn vrouw heeft een corsa en daar heb ik die al toegevoegd met een touch en connect pack.
                          Maar voor de SD900 zijn er nog meer mogelijkheden.
                          Misschien eens vragen bij uw dealer als je gaat om de unit te wisselen en hun antwoord hier posten ?
                          Ik heb dezelfde vraag aan mijn dealer gesteld en die ging op de volgende vergadering met de mensen van opel Duitsland mijn vraag voorleggen.

Comment

• Men voiture sta in de garage voor onderhoud + den alternator, kmag em morgenvroeg gaan halen. Kheb gevragen voor de boordcomputer te programmeren en dat zou volgens hun wel lukken. (ze waren niet zeker maar ze gingen het allesinds proberen)

Comment

• de levering van de mijne is uitgesteld naar begin december.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                de levering van de mijne is uitgesteld naar begin december.
                                Is dat ene met eco-premie ?

Comment

• Geen idee, besteld eind augustus via de leasingmaatschappij. Weet niet of die kortingen van toepassing zijn voor leasingwagens, het is een 1.3 cdti.

Comment

Geen idee, besteld eind augustus via de leasingmaatschappij. Weet niet of die kortingen van toepassing zijn voor leasingwagens, het is een 1.3 cdti.
                                    Dan zou het normaal één moeten zijn met start/stop systeem.
                                    En daar zit 15% eco-premie op.

Comment

• yep start/stop is standaard op de 1.3 cdti in de sport uitvoering

Comment

yep start/stop is standaard op de 1.3 cdti in de sport uitvoering
                                        Hopelijk wordt ie op tijd geleverd want voor de premie moet hij dit jaar ingeschreven worden !

Comment

• Is niet van toepassing voor bedrijven dus geen probleem. Eens half december gepasseerd schrijven de meeste leasingmaatschappijen wel geen wagens meer in, dat zou wel een probleem zijn
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X