Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
    Heb ik dan ook als optie genomen , alleen die knopkes om de zetels plat te gooien heb ik ni, maar die vind ik ook vrij nutteloos voor die 2X dat die zetels mss plat liggen.
    idd, is zoals een kofferklep die automatisch sluit.
    mijne zoon vindt ze wel geweldig!

Comment

• Apropos, ik had dat hier al eens gevraagd dacht ik :

Mijn karreke wordt volgende week of de week daarna geleverd (staat in event code 42) met zomerbanden. Ik heb ineens winterbanden besteld bij de dealer en dus gaan de zomerbanden er onmiddellijk af. Iemand interesse in deze zomerbanden ? 225/50/17 dacht ik.
      Prijs overeen te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
        idd, is zoals een kofferklep die automatisch sluit.
        mijne zoon vindt ze wel geweldig!
        Da ga ik missen...Op mijn Insignia had ik dat ook en nu met de 5deurs kan ik letterlijk terug mijn handen vuil maken...

Comment

• Ik snap het nut nog altyd niet van een elektrische koffer, da is zoiets da alleen maar kapot kan gaan en problemen kan geven. Das toch maar een kleintje om die koffer naar beneden te trekken
          Luxepaardjes :p
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• koffer is mss nuttig voor kleine vrouwtjes me nen te grote suv?

Comment

Ik snap het nut nog altyd niet van een elektrische koffer, da is zoiets da alleen maar kapot kan gaan en problemen kan geven. Das toch maar een kleintje om die koffer naar beneden te trekken
              Luxepaardjes :p
              Mijn zoon is een voetballer en die traint drie keer per week.
              Supergemakkelijk om die aan het pad naar de kleedkamer af te zetten, de koffer automatisch te laten opengaan zonder dat ik moet uitstappen, hij neemt zijn sportzak, een druk op het knopje en terwijl ze sluit zoek ik een plaatsje op de parking...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                Mijn zoon is een voetballer en die traint drie keer per week.
                Supergemakkelijk om die aan het pad naar de kleedkamer af te zetten, de koffer automatisch te laten opengaan zonder dat ik moet uitstappen, hij neemt zijn sportzak, een druk op het knopje en terwijl ze sluit zoek ik een plaatsje op de parking...
                Sportzak mee op de achterbank, probleem van uitstappen opgelost

Comment

Kan ik verbruik zien, hoeveel ik nog mee men tank kan doen, gemiddeld verbruik, gemiddelde snelheid zien. And that's about it . Trouwens mijn dealer had eigenlijk gezegd dat de BC standaard mee met de navigatie werd geleverd. Dat bleek achteraf dan toch niet waar. Dus nu heb ik het toch een beetje
                  Ik kan ook de snelheid zien op de BC op mijn Cosmo, superhandig, vooral toen mijn madam leerde rijden, vanaf 1km/u te hard kon ik haar onder haar vijs geven haha

En eigenlijk ook veel beter afleesbaar dan de snelheidsmeter want mijn stuur zit daarvoor omdat ik dit redelijk laag zet...

Trouwens ook ies naar garage bellen, wacht ook nog op mijn nieuwe versterker EN mijn zetelframe da vervangen ging worden... 't is wreed stil daar aan den overkant...

Comment

• Snelheid staat er standaard in (ook zonder BC)
                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Ik ben er blij mee!

Comment

• Edit.
                        Last edited by ; 18/05/2013, 00:15.

Comment

• Betekend dit dat je de sensors moet inbouwen als je BC laat bijprogrammeerd? anders blijf je de lage koel en ruit nivo houden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saturnastra Bekijk Berichten
                            Klopt, ik heb vandaag de J GTC Enjoy van de verkoper eens aangehangen om te proberen, ik kreeg de 7 tabbladen op het scherm MAAR ook onmiddelijk melding koelvloeistofpeil laag en melding ruitensproeiervloeistof laag.

Die sensoren zitten er dus echt niet op als ge geen boordcomputer hebt.
                            dus als er geen officiële boordcomputer in zit zal deze heel de tijd (fout)meldingen geven?

kan er iemand met een boordcomputer es zeggen wat deze precies inhoud?
                            wat kan je er mee tonen. op welk scherm komt dit en met welke knopjes je deze kan bedienen?
                            ik heb al online zitten zoeken, maar ik vind niets..

Comment

• Ik krijg die meldingen niet op men scherm, zullen wss niet ingeschakeld staan.

Comment

• Edit.

Comment

• Moet ook via de Tech 2 gebeuren volgens mij.

Comment

• binnen 2-tal weken heb ik de mijnen,
                                    kzal het laten weten als het gelukt is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Einzweipolizei Bekijk Berichten

Ik ben er blij mee!
                                      geloof ik best! proficiat!

Comment

• Edit.

Comment

• Mijn auto de 15e binnendoen, nieuwe infinity versterker is geleverd en zetelframe zodat die klik in de bochtjes weg is...

Eens dit hersteld is ( en goedgekeurd door mezelf ) dan is mijn auto 100% in orde

Comment

Working...
                                          X