Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo,
    rijd nu al een tijd rond met men astra.
    Maar heb toch nog een vraag, die grootlichtassistentie hoe zet je die aan ?

mvg

Comment

• Vermoedelijk op dezelfde manier als in een Insignia:
      2 keer kort naar mekaar de linkerhendel (richtingaanwijzers) richting dashboard klikken;

groeten.

Comment

• nog een vraagje voor de mensen die al een astra J hebben?

dichtbij de handrem, in die cupholders zie ik op de fotos vaak dat er daar een asbakje inzit (een apart potje) krijg je dat er standaard bij?

hier kun je het zien, naast de handrem:

Comment

• Volgens mij zit dat bij de optie "rokerspack". Ik heb het niet daar ik de armsteun heb.
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Heb de SD900 dusja ... en heb het alleen tydens het rijden mvg

Comment

• Had vorige week nog een paar fotookes getrokken van de Sports Tourer (Wel op zen lelijke winter velgen). Helaas werd ik een beetje verder geflitst door nen anonieme en was de goesting over. 100 waar het 70 was dus wachten op de boete nu.

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Gisteren de mijne gaan ophalen na een dikke 3 maand wachten.
                  Astra Sports Tourer 1.3cdti Sport met Gold pack en ergonomische sportzetels. Kleur is Waterworld Blue geworden.

Ondertussen al een 200-tal km gereden en ik ben tevreden van mijn keuze, de 1.3 is geen racemonster maar hij gaat vlot mee.

Als het weer eens wat beter is zal ik wel enkele foto's posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                    Gisteren de mijne gaan ophalen na een dikke 3 maand wachten.
                    Astra Sports Tourer 1.3cdti Sport met Gold pack en ergonomische sportzetels. Kleur is Waterworld Blue geworden.

Ondertussen al een 200-tal km gereden en ik ben tevreden van mijn keuze, de 1.3 is geen racemonster maar hij gaat vlot mee.

Als het weer eens wat beter is zal ik wel enkele foto's posten.
                    Proficiat !
                    Ik mag hopelijk deze week de mijne gaan ophalen...

Comment

• Vorige week ook een nieuwe astra J gekocht. Mag hem donderdagavond gaan halen.
                      Het is een stockmodel geworden zodat ik nog kon genieten van de eco-premie van 15´%

Specs:
                      Opel Astra 1.7 CDTI ecoflex 110pk cosmo
                      summit white
                      connect pack

pics volgen

Comment

• Daarstraks zijn men TMC weer een iets wat ik nog iet gehoord had:

Let op! Hoog water op de rijbaan!

Men madam in mijne GPS blijft toch dingen verzinnen

Comment

• gratz dynarax, maar ik verschiet ervan dat je zegt dat hij vlot meekan, mijn 1.7 110pk gaat zelfs niet vlot mee
                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                            gratz dynarax, maar ik verschiet ervan dat je zegt dat hij vlot meekan, mijn 1.7 110pk gaat zelfs niet vlot mee
                            Komaan man dat kan je toch niet menen?, ik hoor je niet anders dan klagen...Waarom heb je dan geen testrit gemaakt met de wagen?

Jaag em eens in de toeren en je zal merken dat die wagen wel degelijk meegaat en zelfs meer als je wil...

Comment

• Ik snap ook niet da ge de 1.7cdti 110pk niet vlot vind. Ik kan vlot mee met het verkeer en vele moeten zelfs onder doen aan de Astra

Filmpje van men Sports Tourer van 0 - 100km/h
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• hallo,ik heb een vraagje,ik rij nu al 6 maanden met men astra sports tourer sport rond en na 10.000 km moet ik zeggen,heel tevreden.nu heb ik een telefoon met bluetooth aangeschaft en ik dacht dat de dvd800 standaard de telefoon
                                voorbereiding heeft?bij mij nie?kan dit aub?thanx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                  Ik snap ook niet da ge de 1.7cdti 110pk niet vlot vind. Ik kan vlot mee met het verkeer en vele moeten zelfs onder doen aan de Astra

Filmpje van men Sports Tourer van 0 - 100km/h
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Gij trekt die tot 4500 t/min ??
                                  Het toerental waar het maximum koppel op wordt bereikt is 4000 toeren.
                                  Al wat je daarboven doet is puur verlies en slecht voor de motor...

Comment

• Hij trekt echt wel tot 4500tr/min, moet em tegen kunnen als em goe warm staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Abolone Bekijk Berichten
                                      Vorige week ook een nieuwe astra J gekocht. Mag hem donderdagavond gaan halen.
                                      Het is een stockmodel geworden zodat ik nog kon genieten van de eco-premie van 15´%

Specs:
                                      Opel Astra 1.7 CDTI ecoflex 110pk cosmo
                                      summit white
                                      connect pack

pics volgen
                                      Hoeveel heb je er voor betaald ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                                        gratz dynarax, maar ik verschiet ervan dat je zegt dat hij vlot meekan, mijn 1.7 110pk gaat zelfs niet vlot mee

Das toch wel een beetje zever hoor Ik rij er veel los aan de lichten met mijn 1.3

In die 1.3 zit wel een aangenamere versnellingsbak dan in de 1.7 vind ik, de eerste 3 verzetten zijn vrij kort waardoor hij redelijk levendig aanvoelt
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• kvind mijn eerste vitesse véél te kort, pas in de tweede kunt ge ne keer door sleuren. Kheb nog ni mee de 1.3cdti gereden maar véél korter moeten de vitesse zeker ni gezet worden voor mij.

Comment

Working...
                                          X