Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
    Das toch wel een beetje zever hoor Ik rij er veel los aan de lichten met mijn 1.3

In die 1.3 zit wel een aangenamere versnellingsbak dan in de 1.7 vind ik, de eerste 3 verzetten zijn vrij kort waardoor hij redelijk levendig aanvoelt
    Hopelijk mag ik deze week de mijne nog gaan halen.
    Ik heb de nieuwe 1.7 gekocht met 130 pk.
    In een 5 deurs configuratie zou die redelijk vlot moeten gaan denk ik.
    Mijn Insignia had 160 pk en was getuned naar 208 pk maar de versnellingsbak in die auto was niet om naar huis te schrijven. Slechte verhoudingen en lange schakelwig. Dus niet alleen het aantal pk bepaald de prestaties van een auto. Ook de roetfilter ontneemt je veel rijplezier.
    Mijn vectra GTS had 190 pk en een koppel van 435 nm. Die sleurde dat het een lieve lust was. Maar dat was wel één zonder roetfilter...Daar hebben er veel zich aan mispakt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juppifcb Bekijk Berichten
      hallo,ik heb een vraagje,ik rij nu al 6 maanden met men astra sports tourer sport rond en na 10.000 km moet ik zeggen,heel tevreden.nu heb ik een telefoon met bluetooth aangeschaft en ik dacht dat de dvd800 standaard de telefoon
      voorbereiding heeft?bij mij nie?kan dit aub?thanx
      Heb zelf ook de DVD800 en kan mijn telefoon via bluetooth bedienen.
      Staat er geen knop PHONE op de console?

Comment

• Ik heb de DVD 800 en geen bleutooth en de knop "Phone" is bij mij ook aanwezig dus daar kunt ge ni op af gaan.
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
          kvind mijn eerste vitesse véél te kort, pas in de tweede kunt ge ne keer door sleuren. Kheb nog ni mee de 1.3cdti gereden maar véél korter moeten de vitesse zeker ni gezet worden voor mij.
          Altijd welkom voor een rit De 1.7 hangt iets heviger aan de gas in 1ste vind ik, maar in 2de vind ik de 1.3 weer sterker aanvoelen en beter oppakken...
          www.opelklassiek.be

Comment

• Als je geen telefoonmenu krijgt in uw config heb je geen bluetoothmodule.
            Ik dacht dat het een optie was en niet standaard.

Comment

• Morgen gaat trouwens de sports tourer terug binnen voor het terug ombouwen naar Infinity en het vervangen van de alternator. Man man kheb schrik voor de Infinity da alle zever weer ga beginnen, maar we zien het morgen wel :p
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                Altijd welkom voor een rit De 1.7 hangt iets heviger aan de gas in 1ste vind ik, maar in 2de vind ik de 1.3 weer sterker aanvoelen en beter oppakken...
                Niemand hier zal beweren dat de 1.7 niet sneller is dan de 1.3 cdti. Maar mijn persoonlijke mening na een reeks testritten met de astra dieselmotoren was toch ook dat de 1.3 de meest verbazende diesel is stil, trillingsarm, zuinig en soepel zelfs onder 2000 rpm.

En dat voor een blokje van niet eens 1300cc in een sports tourer verrassend!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                  Morgen gaat trouwens de sports tourer terug binnen voor het terug ombouwen naar Infinity en het vervangen van de alternator. Man man kheb schrik voor de Infinity da alle zever weer ga beginnen, maar we zien het morgen wel :p
                  Die van mij is ook binnen vandaag voor de infinity en de zetelframe te vervangen zodat die klik weg is in de bochtjes... ben benieuwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torchus Bekijk Berichten
                    hoeveel heb je er voor betaald ?
                    19000

Comment

• Voila de mijne is binnen gedaan, ik ben héél curieus naar het resultaat straks. Maar ik denk eerder dat em morgen pas klaar ga zijn. Als vervangwagen heb ik nen nieuwe Agila B 1000cc gekrege mee nu echt eens niks op zelfs geen centrale vergrendeling. Man man op da ding zijne staart moete nu eens stampe om da vooruit te krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten
                        Niemand hier zal beweren dat de 1.7 niet sneller is dan de 1.3 cdti. Maar mijn persoonlijke mening na een reeks testritten met de astra dieselmotoren was toch ook dat de 1.3 de meest verbazende diesel is stil, trillingsarm, zuinig en soepel zelfs onder 2000 rpm.

En dat voor een blokje van niet eens 1300cc in een sports tourer verrassend!!!
                        Idd, de kleine rakker hoor je amper draaien als hij warm is, en hij maakt nog een redelijk mooi geluid ivm met de 3 cylinders van VAG origine...

Verder is de combinatie met de 5-bak gewoon perfect! In alle verzetten heb je meteen weer voldoende trekkracht wanneer je gewoon tussen 2500-3000tpm opschakelt.

En met een gemiddeld verbruik van 5,4 liter bij sportief rijden ben ik ook erg tevreden...
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Zoals gedacht is de mijne morgen pas klaar versterker was al gemonteerd zeiden ze maar de alternator nog ni. Moet ik nog wachten om het resultaat te beluisteren :p

Comment

• bedankt om de rappe reacties ivm mene bluetooth.dju,dan heb ik da nie op mene dvd800.kan je da als optie nog laten installeren bij de dealer aub?

Comment

• de mijne is wel klaar en goe nieuws de geluidsschommelingen zijn weg jiiiiiihaaaaaaaaa
                              wel gewoon worden nu die nie meer van volume wisselen :-) :-)

klik in zetel is ook weg dus i'm happy

Comment

• Alé den Infinity zit er weer in! En idd de geluidsschommelingen zijn inderdaad weg! Eindelijk!

Garage Barto Hoogstraten, echt nogmaals dikke merci voor de super goede service die jullie mij geleverd hebben! Zij hebben mij eens echt voort geholpen en mee naar oplossingen liggen zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juppifcb Bekijk Berichten
                                  bedankt om de rappe reacties ivm mene bluetooth.dju,dan heb ik da nie op mene dvd800.kan je da als optie nog laten installeren bij de dealer aub?
                                  No, enkel Parrot of iets dergelijks.

Comment

• Wat zijn de levertijden nu voor een Astra Sportstourer ? Garage had het over een 8-tal weken.

Comment

• ik heb de mijne besteld op 25/8 en hij is op 12/12 geleverd

Verkoper sprak van 3 maand, het was iets langer in mijn geval.

Comment

• Ik ben echt verschoten van dat 1.3 blokje, het is ongelofelijk hoeveel power dat heeft laag in toeren. Ik heb dikke 4 jaar met een Auris 1.4 d4d 90pk gereden maar daar moest je wachten tot 2000 rpm voor de power beschikbaar was.

Echt doortrekken heb ik nog niet gedaan, eerst nog wat inrijden voor ik begin te sleuren aan de lichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
                                          Wat zijn de levertijden nu voor een Astra Sportstourer ? Garage had het over een 8-tal weken.
                                          Ik heb de mijne besteld op 13 oktober en hij wordt maandag afgeleverd.
                                          Dus 2 maand en een week. Er is door de verkoper wel gevraagd om de wagen sneller in productie te nemen omdat bij de bestelling niet geweten was hoe het met de 15% eco-korting zou aflopen. Om alle problemen te vermijden is toen voorgesteld om deze nog voor het einde van het jaar in te schrijven.

Comment

Working...
                                          X