Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
    Idd dat had ik ook al opgevangen, dus vervangen die handel voor de garantie voorbij is. Nu start hij weer goed, enkel weer smorgends de eerste 500m voor geen meter willen optrekken. Zal van de week eens een afspraakske maken se.
    Zeker doen,maat van me werkt bij opel en heeft er al vele vervangen en de rekening loop al snel op tussen de 1500 en 2000euro met werk bij...
    Dus misbruiken die garantie want voor de rest stelt die niet veel voor bij opel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mazda323 Bekijk Berichten
      Zeker doen,maat van me werkt bij opel en heeft er al vele vervangen en de rekening loop al snel op tussen de 1500 en 2000euro met werk bij...
      Dus misbruiken die garantie want voor de rest stelt die niet veel voor bij opel
      Ik rij al heel mijn leven met een Opel uitgezonderd de 3 jaar dat ik een Alhambra heb gehad.(VW groep)
      Ik heb in al die jaren (27 om precies te zijn) nog nooit geweten dat de garantie bij Opel niet goed zou zijn, alles wat niet naar behoren werkte of niet juist zat heeft men steeds aangepakt alsof ik er voor zou moeten betalen.(op mijn vrouw haar Corsa gisteren nog een volledige controle van de airco en start/stop systeem + een volledige software-update van alle aparte componenten, 4u werk en met de glimlach afgeleverd) Zeggen dat de garantie bij Opel niet veel voorstelt is wel erg kort door de bocht en zeker dat je er zelf geen enkele ervaring mee hebt...

P.S. Je moet de garantie niet misbruiken want als blijkt dat die injectoren niet deftig functioneren dan zal Opel die zonder morren vervangen.

Ik zal U mijn ervaring met de VAG groep delen...en meer bepaald met Garage Beerens in Antwerpen, misschien wel de grootste garage van VW en aanverwanten van België.

Mijn Alhambra ( VW-techniek zoals U wel zal weten) geeft na exact 26 maanden en 42.000 km de geest. Bij nazicht bleek mijn Tiptronic naar de vaantjes. Nieuwe boite en 5865 euro kosten. Toen ik repliceerde dat zoiets toch niet kon en vooral niet na 42.000 km was hun antwoord : pech gehad meneer... Op vraag of dit niet meer kon geregeld worden met een commerciële geste omdat de auto nog maar 2 maanden uit garantie was : jammer maar dat doen wij niet. Gevolg : bijna 6000 euro neergeteld om die auto terug rijdend te krijgen...

Heb ooit bij Opel de alternator moeten laten vervangen 6 ! maanden na de garantie verstreken was. Kosten : 945 euro. Ik heb toen 420 euro korting op de alternator gekregen en dit terwijl zij net hetzelfde hadden kunnen toepassen als bij garage Beerens...

Geef mij maar de garantiedienst van Opel, ben steeds correct behandeld geweest met dat tikkeltje extra !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
        Ik rij al heel mijn leven met een Opel uitgezonderd de 3 jaar dat ik een Alhambra heb gehad.(VW groep)
        Ik heb in al die jaren (27 om precies te zijn) nog nooit geweten dat de garantie bij Opel niet goed zou zijn, alles wat niet naar behoren werkte of niet juist zat heeft men steeds aangepakt alsof ik er voor zou moeten betalen.(op mijn vrouw haar Corsa gisteren nog een volledige controle van de airco en start/stop systeem + een volledige software-update van alle aparte componenten, 4u werk en met de glimlach afgeleverd) Zeggen dat de garantie bij Opel niet veel voorstelt is wel erg kort door de bocht en zeker dat je er zelf geen enkele ervaring mee hebt...

P.S. Je moet de garantie niet misbruiken want als blijkt dat die injectoren niet deftig functioneren dan zal Opel die zonder morren vervangen.

Ik zal U mijn ervaring met de VAG groep delen...en meer bepaald met Garage Beerens in Antwerpen, misschien wel de grootste garage van VW en aanverwanten van België.

Mijn Alhambra ( VW-techniek zoals U wel zal weten) geeft na exact 26 maanden en 42.000 km de geest. Bij nazicht bleek mijn Tiptronic naar de vaantjes. Nieuwe boite en 5865 euro kosten. Toen ik repliceerde dat zoiets toch niet kon en vooral niet na 42.000 km was hun antwoord : pech gehad meneer... Op vraag of dit niet meer kon geregeld worden met een commerciële geste omdat de auto nog maar 2 maanden uit garantie was : jammer maar dat doen wij niet. Gevolg : bijna 6000 euro neergeteld om die auto terug rijdend te krijgen...

Heb ooit bij Opel de alternator moeten laten vervangen 6 ! maanden na de garantie verstreken was. Kosten : 945 euro. Ik heb toen 420 euro korting op de alternator gekregen en dit terwijl zij net hetzelfde hadden kunnen toepassen als bij garage Beerens...

Geef mij maar de garantiedienst van Opel, ben steeds correct behandeld geweest met dat tikkeltje extra !!
        Mag ik uit nieuwsgierigheid weten wie je dealer is?
        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
          Mag ik uit nieuwsgierigheid weten wie je dealer is?
          Natuurlijk, GMAN Brasschaat.

Comment

• Nee dat is idd wel zo, als er stukken zijn. Die worden meestal direct vervangen onder garantie door nieuwe onderdelen zonder echt moeilijk te doen over de nieuwe onderdelen. Maar het doet idd ook véél wie je dealer is. Ik heb er 1 keer last mee gehad die bij elk onderdeel moeilijk deed. Ben daar later ook nooit meer terug geweest. Nu ben ik bij den Barto Hoogstraten en heb ik echt géén enkel probleem en ben ik super tevreden! Dat is pas een garage die moeite doet om je te helpen! Je bent daar na de verkoop van een wagen tenminste geen nummer geworden maar blijf je voor hun een persoon.
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Heb met een Opel Astra G break 1.7 diesel ook eens problemen gehad met de versnellingsbak, die moest vervangen worden. Had die tweedehands gekocht, niet bij Opel, met 87.000 km op de teller en was net geen 3 jaar oud en toen deden ze ook bij mij een geste. Resultaat, ik heb bij die Opel garage dan ook al 4 nieuwe Opels gekocht. Gaat trouwens over Opel Hens in Lier.

Comment

• Kan iemand mij bevestigen of de details op volgende pagina ivm de 1.4 Turbo 120 pk motor kloppen:

Bron: http://www.opel-infos.de/modelle/astra_jst.html (vertaling door google)

A14NEL

Stijl: R4 DOHC
                Aantal kleppen en aandrijving: 16, distributieketting
                verstelbare nokkenassen: En uitlaat
                Boring: 72,5 mm
                Slag: 82,6 mm
                Verplaatsing: 1364 cm 3
                Compressieverhouding: 9,5: 1
                Prestaties: 88 kW (120 pk) / 4200 tot 6000 min -1
                Koppel: 200 Nm / 1.850 tot 4,200 tpm -1
                Turbocharger: Type niet bekend
                Brandstof systeem: Eenmalige injectie?
                Brandstof gehalte: 95/98/91, kloppen geregeld
                Uitlaatsysteem: geen EGR, geregelde katalysator
                Olie-inhoud (liters): 4,0
                Model: Astra M32 versnellingsbak met J
                Bijzonderheden: By-wire gaspedaal, zuiger koeling, cruise control

Klopt het dat deze motor een distributieketting heeft en geen EGR klep?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                  Zeggen dat de garantie bij Opel niet veel voorstelt is wel erg kort door de bocht en zeker dat je er zelf geen enkele ervaring mee hebt...

Daar kan ik mij volledig bij aansluiten. Niet enkel de garantie, ook de All Care is prima!

Comment

• Vandaag is er een leuk pakketje geleverd Morgen ne keer passen se, ben curieus of ze schoon gaan staan, ze voelen in ieder geval al 1000 keer degelijker aan!

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Vandaag is er een leuk pakketje geleverd Morgen ne keer passen se, ben curieus of ze schoon gaan staan, ze voelen in ieder geval al 1000 keer degelijker aan!

¨
                      Past eigenlijk ook perfect bij mijn spice red interieur!
                      www.opelklassiek.be

Comment

• past bij mij ook perfect tussen de papierenzakken van mc donalds

trekt eens een fotoke van dat roodinterieur. ik kan daar mij niets bij voorstellen.

Comment

• aub:

www.opelklassiek.be

Comment

• Ideaal weer om hem nog eens een grote kuisbeurt te geven, dus daar zullen we zometeen eens aan gaan beginnen en ineens de matten er in gaan plaatsen

Comment

• Hey, ik ben sinds gisteren ook Opel rijder. De wagen begin dit jaar besteld en, zoals afgesproken, nu de levering. Ik reed al zes jaar met een Ford Fiesta maar liet mijn oog nu vallen op de Astra GTC.

Opel Astra GTC Sport 1.4 140pk Start & Stop
                              Kleur: Power Red
                              Opties:
                              - Launch pack (oa. Zicht en lichtpakket, AdaptiveForward Lighting, Parkpilot achter, Telefoonvoorbereiding)
                              - Seat Comfort pack 1
                              - Lederen zetels
                              - Radio SD 900 navi
                              - Elektrisch inklapbare buitenspiegels
                              - Getinte ruiten achteraan
                              - LED achterlichten
                              - Infinity sound system

Dat is het zo ongeveer wat mij vanbuiten te binnen schiet.

Wel één probleem. De navigatie erkent de meegeleverde SD-kaart niet. Ook de USB-poort werkt niet. Dit zou volgens de garage wrss een stekkertje zijn dat niet goed is aangesloten, maandag gaan ze het proberen oplossen.

Hier enkele GSM-foto's. Betere foto's van interieur enzo zal ik later nog wel eens posten.

Is trouwens ook al vuil dankzij een opgebroken straat, en ben nu ziek dus kan hem ook al niet wassen.

Comment

• Proficiat, die gtc ziet er toch wel ferm uit zulle.

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn86 Bekijk Berichten
                                  Hey, ik ben sinds gisteren ook Opel rijder. De wagen begin dit jaar besteld en, zoals afgesproken, nu de levering. Ik reed al zes jaar met een Ford Fiesta maar liet mijn oog nu vallen op de Astra GTC.

Opel Astra GTC Sport 1.4 140pk Start & Stop
                                  Kleur: Power Red
                                  Opties:
                                  - Launch pack (oa. Zicht en lichtpakket, AdaptiveForward Lighting, Parkpilot achter, Telefoonvoorbereiding)
                                  - Seat Comfort pack 1
                                  - Lederen zetels
                                  - Radio SD 900 navi
                                  - Elektrisch inklapbare buitenspiegels
                                  - Getinte ruiten achteraan
                                  - LED achterlichten
                                  - Infinity sound system

Dat is het zo ongeveer wat mij vanbuiten te binnen schiet.

Wel één probleem. De navigatie erkent de meegeleverde SD-kaart niet. Ook de USB-poort werkt niet. Dit zou volgens de garage wrss een stekkertje zijn dat niet goed is aangesloten, maandag gaan ze het proberen oplossen.

Hier enkele GSM-foto's. Betere foto's van interieur enzo zal ik later nog wel eens posten.

Is trouwens ook al vuil dankzij een opgebroken straat, en ben nu ziek dus kan hem ook al niet wassen.
                                  Proficiat en veilige kilometers toegewenst !
                                  In het rood is die niet echt mijn ding maar gelukkig dat smaken verschillen !

Comment

• Ik vind hem in het rood wel mooi! Toont super sportief! Echt ne schonen GTC. Maar ge zult em wel veel kunnen kuisen en simoniseren om hem echt vuurrood te houden. Wel minder dat er ineens al gebreken aan zijn . Benieuwd of het Infinity Sound System bij u ook nog de wel gekende volumeschommelingen heeft! Zet mer eens goeien dance muziek luid op als den USB werkt, dan weet ge het direct

Mijne Sports Tourer glimt ondertussen weer als ne nieuwe. Kheb em echt goed verwent gehad en ben er toch een dikke 3uur mee bezig geweest. Morgen ga ik ook de winterwielen verwijderen en men zomerbanden met velgen terug plaatsen denk ik. De grootste vorst en sneeuw zal wel achter de rug zijn volgens mij. Heb gauw een paar pics van de Irmscher matjes getrokken, het staat em beeldig

Comment

Ik vind hem in het rood wel mooi! Toont super sportief! Echt ne schonen GTC. Maar ge zult em wel veel kunnen kuisen en simoniseren om hem echt vuurrood te houden. Wel minder dat er ineens al gebreken aan zijn . Benieuwd of het Infinity Sound System bij u ook nog de wel gekende volumeschommelingen heeft! Zet mer eens goeien dance muziek luid op als den USB werkt, dan weet ge het direct

Mijne Sports Tourer glimt ondertussen weer als ne nieuwe. Kheb em echt goed verwent gehad en ben er toch een dikke 3uur mee bezig geweest. Morgen ga ik ook de winterwielen verwijderen en men zomerbanden met velgen terug plaatsen denk ik. De grootste vorst en sneeuw zal wel achter de rug zijn volgens mij. Heb gauw een paar pics van de Irmscher matjes getrokken, het staat em beeldig

Ik wou dat ik de mijne verwende er al op 3 uur vanaf was...

Comment

• Ja normaal ben ik er ook nen hele dag mee bezig mer meer dan den helft van mijn kuisproducten liggen nog bij os ma en pa. Die zijn nog ni meeverhuist . Sebiet men krik en de rest van mijne kuisbrol gaan hale se.

Comment

• Zijn dat ook stoffen matten ? Waar gekocht en wat kosten die ?

Ik ben zelf nog op zoek naar degelijke matten voor de zetels vooraan, en voor in het koffer. Liefst materiaal waar de vuiligheid niet inkruipt. Ik krijg nu mijn kofferbak al niet meer proper.

Laatste weken hier last van de versnellingsbak die nogal stroef schakelt, misschien toch maar eens voor een onderhoud naar de garage gaan (ook al staan er nog geen 30k km op, 21k voor de moment).

@ Stijn: mooie GTC! Eerste GTC op het forum zeker ? Meer foto's mogen altijd.

Comment

Working...
                                          X