Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
    Interessant???
    "In de toekomst komen er geen OPC-modellen met V6-motor meer."
    Dan hoeft het voor mij ook niet meer.
    Ze gaan toch echt geen 4 cilinder in de Insignia (B?)OPC zetten. En heb nog ergens gelezen dat er nog iets boven de Insignia zou komen.
    Stiekem hopen op een V8?
    WhN voor de modale bestuurder is dit zeker interessant nieuws.
    Voor de happy few met een OPC misschien niet maar de meeste onder ons willen geen benzine slurpend monster !

Comment

• Vandaag de Opel Astra gekocht 1.4turbo 120pk

Ben naar onze garage geweest en die gaf zonder twijfelen "mijn" kortingen. Ale de kleintjes en ik had zoiets van "ewel ge speelt snel op de bal" Dus kom en ook alles overlopen enzo wa ik nog zou kunnen nemen. Wou digitale kmteller, maar dan moest ge navigatie nemen... En da moet ik niet hebben, dan koop ik liever om de 2j ne nieuwe gps van 99euro ipv 199 te betalen voor die cd-rom

Kga ni over de prijs nadenken en gewoon denken " Ge hebt ne goeie prijs!!!" neh

Begin mei zal hij er zijn !!! Dus nog ff geduld zeker

Wa ik mij nu wel afvroeg > Die radio is da ni licht s'nachts? Zo witte achtergrond?

Enfin iedereen bedankt ff in hogere sferen

sorry voor de vele smilies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hattrick25 Bekijk Berichten
        Vandaag de Opel Astra gekocht 1.4turbo 120pk

Ben naar onze garage geweest en die gaf zonder twijfelen "mijn" kortingen. Ale de kleintjes en ik had zoiets van "ewel ge speelt snel op de bal" Dus kom en ook alles overlopen enzo wa ik nog zou kunnen nemen. Wou digitale kmteller, maar dan moest ge navigatie nemen... En da moet ik niet hebben, dan koop ik liever om de 2j ne nieuwe gps van 99euro ipv 199 te betalen voor die cd-rom

Kga ni over de prijs nadenken en gewoon denken " Ge hebt ne goeie prijs!!!" neh

Begin mei zal hij er zijn !!! Dus nog ff geduld zeker

Wa ik mij nu wel afvroeg > Die radio is da ni licht s'nachts? Zo witte achtergrond?

Enfin iedereen bedankt ff in hogere sferen

sorry voor de vele smilies
        En welke kortingen heb je dan gehad ?
        Die witte achtergrond wordt blauwgrijs...

Comment

• en da blauw grijs is ook fel da heb ik serieus gedimt want mijn passagiers klaagde erover :p
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
            WhN voor de modale bestuurder is dit zeker interessant nieuws.
            Voor de happy few met een OPC misschien niet maar de meeste onder ons willen geen benzine slurpend monster !
            Kan goed zijn maar die 'happy few' gaan ze dan waarschijnlijk ook wel verliezen.
            Opel Insignia OPC
            BMW X5 3.0i
            Caterham Super 7

Comment

Kan goed zijn maar die 'happy few' gaan ze dan waarschijnlijk ook wel verliezen.
              Integendeel misschien, want ik denk dat je met zuinigere motoren een groter publiek kan bereiken voor dergelijke wagens. Ik zou ik ieder geval wel geïnteresseerd zijn om een OPC te kopen die maar 8 liter verbruikt tegenover de 16 liter nu...

Comment

• Denk je nu echt dat het, ook al is het maar een 4 cilinder, tegen dan +-350pk veel minder zal gaan verbruiken?
                En de souplesse van een V6 tov een 4 cilinder?

De 2l turbo verbuikt ook niet veel minder dan de 2.8 V6 nu he.
                Opel Insignia OPC
                BMW X5 3.0i
                Caterham Super 7

Comment

• Een collage van mij rijdt ook met de nieuwe astra j en die klaagt ook van de verblindende navigatie, ook al staat het in nachtmodus. Ik heb ook al even gezocht maar ik vind niet hoe ik het schermpje kan dimmen, iemand die weet hoe het moet?

Comment

Denk je nu echt dat het, ook al is het maar een 4 cilinder, tegen dan +-350pk veel minder zal gaan verbruiken?
                    En de souplesse van een V6 tov een 4 cilinder?

De 2l turbo verbuikt ook niet veel minder dan de 2.8 V6 nu he.
                    Je zal altijd voor- en tegenstanders hebben van bepaalde zaken aan een auto.
                    Ik denk dat in deze tijden het verbruik van een wagen nog altijd een hekel punt zal zijn in de beslissing om deze aan te kopen of niet. Als ik spreek voor mezelf, toen ik 25 jaar was en mijn vectra GT kocht toen die 10 liter verbruikte interesseerde dat verbruik me gene bal, als de tank leeg was ging ik die gewoon terug vullen. Een paar jaar geleden wou ik een Antara kopen maar die verbruikt dus tussen de 10 en 13 liter diesel. Dat heb ik maar zo gelaten en toen ik in 2009 mijn Insignia kocht heb ik stiekem ook gekeken voor een OPC maar de kost om daarmee te rijden vond ik zo hoog dat ik mijn verstand i.p.v. mijn hart heb laten spreken. Ik zit met mijn astra nu rond de 5 liter diesel en dat is op dit moment met deze prijzen een leuke gedachte.
                    Cruise-controle op 100 km/u en ik rijd met 10 liter heen en weer naar mijn appartement in De Haan, toch zo'n 270 km in totaal van en naar Brasschaat. En voor veel mensen, dus een groter publiek, zal de benzinekost een argument zijn om geen OPC aan te schaffen, en als dat daalt zou het misschien kunnen veranderen.
                    Last edited by ; 28/02/2012, 10:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                      Een collage van mij rijdt ook met de nieuwe astra j en die klaagt ook van de verblindende navigatie, ook al staat het in nachtmodus. Ik heb ook al even gezocht maar ik vind niet hoe ik het schermpje kan dimmen, iemand die weet hoe het moet?
                      Het is zeker mogelijk, heb het ook kunnen dimmen, maar weet het niet meer juist, is al bijna een jaar geleden
                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                        Een collage van mij rijdt ook met de nieuwe astra j en die klaagt ook van de verblindende navigatie, ook al staat het in nachtmodus. Ik heb ook al even gezocht maar ik vind niet hoe ik het schermpje kan dimmen, iemand die weet hoe het moet?
                        lichtsterkte van het scherm hangt samen met de sterkte van de verlichting vd wijzerplaten.

is dacht ik in te stellen met een van de knopjes naast de lichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                          Integendeel misschien, want ik denk dat je met zuinigere motoren een groter publiek kan bereiken voor dergelijke wagens. Ik zou ik ieder geval wel geïnteresseerd zijn om een OPC te kopen die maar 8 liter verbruikt tegenover de 16 liter nu...
                          Opel zou beter terug een GSI uitbrengen, dat zou het gat tussen de 1.6 Turbo 180pk en de OPC van 280pk kunnen dichten. Zoiets als VW doet met de GTI en R modellen.

Comment

• Heb nog een vraagje: Die USB Premium Pack, is dat gewoon een usb aansluiting?

En kwa kortingen niks speciaal zenne: enkel reserve wiel en die kit er "gratis" bij...

Gisteren al terug moeten gaan, maar men mijn corsa... Voorste lamp kapot... Ben gewoon blij dat ik hem heb besteld, na al die garages en prijzen pfff zot werd ik ervan

Comment

• Die USB is toch iets verdomd handig! Niet meer sleuren met héél die CD map en liggen wisselen onderweg omdat de CD voor de tiende keer is rond geweest.
                              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                lichtsterkte van het scherm hangt samen met de sterkte van de verlichting vd wijzerplaten.

is dacht ik in te stellen met een van de knopjes naast de lichten.
                                Merci

Comment

• Volgens de mijne is 't vandaag al 1 maart.

Comment

• Hebde gene regionale zender opstaan?? Die zenden van tijd verkeerd uur en datum uit die uwe radio dan over pakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                      aub:

Raar dat jouw dash zwart is, die van mij is eveneens in het rood zoals in de deuren...Heb jij dat zo kunnen kiezen? Of is er een verschil in uitvoering?, die van mij is van begin 2010!

Groeten,

Bounceken

Comment

• Heeft iemand ook last van dit probleem :

Mijn verwarming staat meestal op 20 graden of 21 graden..
                                        Nu laatse week blaast deze op 20 graden steeds koude lucht.. Echt irritant...
                                        De airco staat uit... verwarming op 20 grade.. Dan ga ik uit veronderstelling dat het warme lucht blaast... Niet dus..

Comment

• vind dat hij soms wel vrij koude lucht blaast, zelfs met de airco aan. Heb mezelf al meerdere malen betrapt dat ik hem op 22 of zelfs 23 zet omdat hij te koud blaast bij 20 en 21.

Comment

Working...
                                          X