Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vind dat hij soms wel vrij koude lucht blaast, zelfs met de airco aan. Heb mezelf al meerdere malen betrapt dat ik hem op 22 of zelfs 23 zet omdat hij te koud blaast bij 20 en 21.
Ik heb ook gewoon de spicy/red besteld en heb allen de deurbekleding en stoelen met rood erin het dashboard heb ik gewoon zwart gelukkig wel want ik vind dat rood dashboard toch wat te veel van het goede.
Ik dacht dat dat aan het land lag want ik heb tot nu toe alleen in belgie rode dashboard gezien.
Die grafische display: Is dat zoals bij mijn Corsa? Dat oranje scherm met de klok? Of is dat dat ding waar ge s'nachts blind van kunt worden? Heb geen navigatie genomen... Dan heb je zo geen "blind" makend scherm zeker?
Momenteel een 32.000km's op de teller.
Men ruitenwissers zijn versleten Ondertussen al 2 weken nieuwe besteld, maar nog steeds niet binnen.
Vind dat men stuur wat scheeftrekt als ik het loslaat. Best nekeer laten uitlijnen met de winterbanden om te wisselen.
Met de dieseltank doe ik nog steeds maar een 680kms.. Niet meer & niet minder
Egt bizar van mensen dat afkomen met waardes van 1000kms met dezelfde motor.
Van de zomer den auto is testen in de bergen Kga een maandje naar Almeria.. 2200km's.. Ben benieuwd..
Als ik de mistlichten vooraan aanzet krijg ik geen melding op het dashbord dat ze aan staan? is dit normaal? Bij mistlichten vanachter komt het er wel op??
Men ruitenwissers zijn versleten Ondertussen al 2 weken nieuwe besteld, maar nog steeds niet binnen.
Vind dat men stuur wat scheeftrekt als ik het loslaat. Best nekeer laten uitlijnen met de winterbanden om te wisselen.
Van de zomer den auto is testen in de bergen Kga een maandje naar Almeria.. 2200km's.. Ben benieuwd..
Als ik de mistlichten vooraan aanzet krijg ik geen melding op het dashbord dat ze aan staan? is dit normaal? Bij mistlichten vanachter komt het er wel op??
Hier met de 1.7 CDTI 110 pk doe ik ook gemiddeld 650 a 700 km met 1 tank. Vorige week zo zuinig mogelijk gereden en toen heb ik er 770 km uitgekregen, was net op het tijd in het tankstation denk.
Ik heb een 1.7cdti 110pk.. Wel ene van bouwjaar 2010..
Toch vreemd dat het lampje van de mistlampen vooraan niet werkt op het dashbord???
Inderdaad vreemd dat sommige 1000km rijden met een tank.. Hebben die dan de ecoversie?
Die van mij is de gewone versie.. Precies alsof die versies van 2010 meer zuipen dan de recentere.. zou ook tch ni mogen.
Raar dat jouw dash zwart is, die van mij is eveneens in het rood zoals in de deuren...Heb jij dat zo kunnen kiezen? Of is er een verschil in uitvoering?, die van mij is van begin 2010!
Toch vreemd dat het lampje van de mistlampen vooraan niet werkt op het dashbord???
Inderdaad vreemd dat sommige 1000km rijden met een tank.. Hebben die dan de ecoversie?
Die van mij is de gewone versie.. Precies alsof die versies van 2010 meer zuipen dan de recentere.. zou ook tch ni mogen.
Ik heb de 1.3 cdti ecoflex sports tourer en kan zonder moeite 1000 km bollen met een tank.
Als je echt gaat letten op een zuinige rijstijl dan kom je snel aan 1200 km .
Ik doe wel weinig korte afstanden en probeer om regelmatig ( 1 keer per maand) de bandendruk te controleren en als er geen airco nodig is dan staat die ook gewoon uit.
Als ik mijn verbruik (met 10000 km op de teller)bereken na een tankbeurt zit ik momenteel tussen de 5 en 4,5 liter.
Met mijn zafira 1.7 125 pk zat ik aan ongeveer 6,5 tot 7,3 liter.
Comment