Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de instellingen worden opgeslagen in uw sleutel. Ik maak uit uw bericht uit dat de afstandsbediening = de sleutel is?

Mss heeft het daar iets mee te maken dat alles begint te flippen?

Zolang u gps zich vergist in aantal km is het goed, als de auto ook begint op te tellen :p

Comment

• inderdaad, de sleutel in de afstandsbediening.

Kilometerteller werkte normaal.

Daarnet de gps nog eens getest en die deed het ook weer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
        Ik wil U niet bang maken maar dan is hij in het slechtste fabriek geproduceerd van Opel...
        Eens een deftige rondgang langs uw auto doen en alle gebreken, hoe klein ook, melden zodat ze opgelost worden. De kwaliteitszorg in die fabriek is matig en die is enkel nog open omdat de uitvoerkosten lager liggen dan in ons land, en omdat Reilly een Brit is...

Wel, ik kan enkel zeggen dat ik super tevreden ben van m'n Opel ( 3de) ! Bouwkwaliteit is dik in orde en hij rijdt superstrak !
        Ik volg al enkele jaren het Astra en Insignia forum en ook het Duitse Motor-talk dus ik wist waar ik op moest letten en welke opties ik moest laten links liggen.
        Als het goed is mag het ook eens gezegd worden hè !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
          Wel, ik kan enkel zeggen dat ik super tevreden ben van m'n Opel ( 3de) ! Bouwkwaliteit is dik in orde en hij rijdt superstrak !
          Ik volg al enkele jaren het Astra en Insignia forum en ook het Duitse Motor-talk dus ik wist waar ik op moest letten en welke opties ik moest laten links liggen.
          Als het goed is mag het ook eens gezegd worden hè !
          Gelukkig !

Comment

Ik wil U niet bang maken maar dan is hij in het slechtste fabriek geproduceerd van Opel...
            Eens een deftige rondgang langs uw auto doen en alle gebreken, hoe klein ook, melden zodat ze opgelost worden. De kwaliteitszorg in die fabriek is matig en die is enkel nog open omdat de uitvoerkosten lager liggen dan in ons land, en omdat Reilly een Brit is...
            Mijne Heeft ook nr.8 Dus gebouwd in Ellesmere... Had ik al gedacht... VEle kleine mankementjes zoals rammeltjes in het dashboard ed..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
              Mijne Heeft ook nr.8 Dus gebouwd in Ellesmere... Had ik al gedacht... VEle kleine mankementjes zoals rammeltjes in het dashboard ed..
              Mijne is daar ook gemaakt. Vroeger kon je dit kiezen, nu niet meer. Als de bestelling in Duitsland binnen komt wijzen die een "plant" toe.
              Mijn "probleempjes" :
              - zoals je al kon zien op de foto's is de afdekplaat van de trekhaak in de bumper niet aanwezig
              Reden : er waren 2 bevestigingspunten afgebroken en ze hadden die afdekplaat met plakband vastgeplakt. De eerste keer dat ik de trekhaak gebruikte kon ik natuurlijk die plaat niet terughangen...
              - 2 stofjes onder de vernislaag in de rechtse voorgardebou
              - 2 "kappen" tot op de zwarte plastiek in de achterbumper
              - motorkap die niet goed ligt
              - boven het voorste kleine zijruitje aan de passagierkant is een chroom sierlijstje
              Deze staat bijna een cm naar buiten en sluit niet mooi aan op die van het portier
              - als het portier dicht is raakt het handschoenkastje de binnenbekleding
              - aan de sluitkant aan de bovenkant van de achterklep is een zwarte plastiek afdekking, daar mankeren twee van de vijf zwarte "pluggen" om die afdekking vast te zetten

Alles wordt geregeld nu de aanvraag van een nieuwe achterbumper is goedgekeurd.
              De twee stofjes blijven zitten omdat ik geen zin heb om die gardebou te laten spuiten met kleur- of structuurverschil ...
              En de chroomlijst kan misschien niet opgelost worden.

Comment

• Amaai Polleke2 zoveel problemen . Dat is gelukkig bij mij niet het geval.
                Ik ben amateur detailer en gelukkig nog geen lakdefecten gevonden. Ook van al u andere problemen bij mij geen last. Het enige dat me echt stoord is dat klepje aan men plafond waar normaal de bediening van het open dak komt. Dat rammeld verschrikkelijk. En mijn wagen trekt een beetje naar rechts.. Niet altijd maar af en toe. Blijkbaar heeft Opel wel op meerdere modellen hier last van volgens mijn bandenboer. Uitlijnen helpt niet (heb ik geprobeerd), bij Gman weten ze ook niet wat het kan zijn.

Ik herinner me dat bij het insignia gedeelte ooit trillende pedalen en stuur een gespreksonderwerp was. Weet je toevallig nog wat daar de oorzaak van was? Ik heb hier ook al enkele maanden last van. Bij Gman hebben ze geen idee wat daar de oorzaak van is. Misschien dat ik hun een beetje op de goede weg kan zetten .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
                  Amaai Polleke2 zoveel problemen . Dat is gelukkig bij mij niet het geval.
                  Ik ben amateur detailer en gelukkig nog geen lakdefecten gevonden. Ook van al u andere problemen bij mij geen last. Het enige dat me echt stoord is dat klepje aan men plafond waar normaal de bediening van het open dak komt. Dat rammeld verschrikkelijk. En mijn wagen trekt een beetje naar rechts.. Niet altijd maar af en toe. Blijkbaar heeft Opel wel op meerdere modellen hier last van volgens mijn bandenboer. Uitlijnen helpt niet (heb ik geprobeerd), bij Gman weten ze ook niet wat het kan zijn.

Ik herinner me dat bij het insignia gedeelte ooit trillende pedalen en stuur een gespreksonderwerp was. Weet je toevallig nog wat daar de oorzaak van was? Ik heb hier ook al enkele maanden last van. Bij Gman hebben ze geen idee wat daar de oorzaak van is. Misschien dat ik hun een beetje op de goede weg kan zetten .
                  Dat had met fouten in de velgen te maken.
                  En ik ben ook amateur detailer en daarom had ik dat onmiddellijk gezien van die stofjes.
                  Toe ik die ben gaan afhalen heb ik bij thuiskomst meteen gekleid en in de wax gezet.
                  Tijdens het kleien heb ik dat gezien omdat die twee zwarte puntjes er niet af gingen...
                  Last edited by ; 09/03/2012, 10:28.

Comment

• Weet iemand waar kan ik ergens info over de velgen vinden van de astra gtc? Denk erover om mss andere velgen te halen voor in de zomer maar vind niet direct de et-waarde enzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn86 Bekijk Berichten
                      Weet iemand waar kan ik ergens info over de velgen vinden van de astra gtc? Denk erover om mss andere velgen te halen voor in de zomer maar vind niet direct de et-waarde enzo.
                      5x115 dat is al zeker dus als die van U deze steek niet heeft kan je het al vergeten...
                      ET waardes zijn verschillend naargelang welke grootte en breedte je wil nemen.

7x17
                      7,5x18
                      8x19
                      8,5x20

Comment

Dit zijn de recentere gegevens.
                        Antwerpen staat er niet meer tussen

• • 1 = Rüsselsheim
                        • • 2 = Bochum
                        • • 3 = Azambuja
                        • • 4 = Zaragoza
                        • • 5 =
                        • • 6 = Eisenach
                        • • 7 = Luton
                        • • 8 = Ellesmere Port
                        • • 9 = Uusikaupunki
                        • • B = Grugliasco Bertone
                        • • E = Cerizay Heuliez
                        • • G = Gliwice
                        • • H = Halol
                        • • P = Warschau
                        • • R = Rosario
                        • • S = Szentgotthárd
                        • • Z = Torbali

De mijne is in Rüsselsheim gebouwd . Enige afwerkingsmissers die ik heb, zijn een rammel ter hoogte van de passagiersstoel, en het inlegstuk van de handgreep (passagiersdeur vooraan) zit niet 100% goed vast...
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                          De mijne is in Rüsselsheim gebouwd . Enige afwerkingsmissers die ik heb, zijn een rammel ter hoogte van de passagiersstoel, en het inlegstuk van de handgreep (passagiersdeur vooraan) zit niet 100% goed vast...
                          . Kdacht dat enkel dat de Insignia in Russelsheim werd gebouwd.
                          2012 Opel Astra ST Ecoflex
                          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                            . Kdacht dat enkel dat de Insignia in Russelsheim werd gebouwd.
                            De insignia wel...de astra daarentegen...

Comment

• de mijne is van Gliwice.
                              Fouten die ik ontdekt heb is vooraan in mn rooster zitten er 2 gaten waar de optionele parkeersensoren zitten. daat zit er maar in 1 gat een spacer. in het andere gat en ze 1 vergeten steken...

anders geen problemen.

Comment

• Mijne is ook daar gemaakt (G = Gliwice) en heb hetzelfde hol gaatje voor een sensor. 1 gevuld, de andere niet.
                                Last edited by ; 10/03/2012, 18:58.

Comment

• Mijn 11de cijfer is thans een 1
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• hier ene van ellesmere,
                                    buiten de kofferklep en de zetel geen klachten (deze zijn trouwens netjes opgelost door de garagist)
                                    waarshijnlijk ene van midden in de week

Comment

• vanmorgen ook problemen met mn sleutel ontdekt...

ik wou mn auto opendoen met de afstandsbediening, maar mn auto reageerde niet..
                                      zeker 5 keer gedrukt..

dan hem opengedaan met de sleutel in het contact en dan terug proberen open en dicht doen met de afstandsbediening en dit ging terug.

ik weet dat ik een maand of 2 geleden ook hetzelfde voorhad, maar ik dacht dat het toen aan mij lag...

nog mensen die dit al eens tegengekomen zijn?

Comment

• Niet exacht hetzelfde, maar de mijne heeft al 2x slecht gestart doordat de auto de sleutel niet wou herkennen...
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Zonet na een ritje van 70 km over de autostrade bij thuiskomst vreemde, vrij luide tikkende geluiden waargenomen. Moeilijk te zeggen van waar het komt, lijkt een beetje van overal te komen. Precies of er iets op het metaal tikt. Nog nooit eerder gehoord.

Morgen terug zomerbanden erop, zal tijd worden!

Comment

Working...
                                          X