Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dag allemaal, gisteren mijn 1.4 turbo ontvangen.
    Heel tevreden tot nu toe maar deze nu zit ik ondertussen wel met een vervelend probleem.
    Ik kan de navigatie niet gebruiken, no navigation SD cart gevonden zegt hij, nogthans zit die er goed in... en het heeft gewerkt maar plots niet meer...
    help

(opgelost)
    Last edited by ; 28/04/2012, 20:44.

Comment

• Vandaag naar garage geweest,

Ze hebben de radio nagekeken en hebben vastgesteld dat er een Software Update moest gebeuren
      De garage heeft het hele Pioneer systeem er moeten uithalen om dit na te kijken. De technieker heeft heel wat krassen gemaakt rond de radio en rond de vitessepook. Hiervoor ben ik teruggegaan naar Opel Garage Leplae om dit aan te tonen.

De baas van de garage was zeer onvriendelijk en zei dat je daar niet kon aan werken zonder dat te beschadigen. "Je kan geen ei bakken zonder het ei te breken" dat was zijn uitleg.
      Hij was ook niet van plan om dit op te lossen en stelde voor dat ik er maar zelf moet aan werken. Ook was hij ervan overtuigd dat de schade die was aangebracht niet van zijn technieker kwam. Toen ik zei dat ik het niet zo ging laten werd de baas van de garage zeer boos en dreigde met fysiek geweld.

Amai ik was wel heel hard geschrokken van hoe die garage te werk gaat !
      Enig idee wat ik hier kan aan doen ?

Comment

• kwa klantonvriendelijkheid kan dat tellen.
        het lijkt mij dat je best contact opneemt met opel België en hen het gebeurde voorlegt.

Comment

• een radio uitbouwen moet je overlaten aan de vakman , een gewone garage kent er niets van
          1991 Audi S2 coupe
          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
            een radio uitbouwen moet je overlaten aan de vakman , een gewone garage kent er niets van
            Het was een Pioneer radio die geleverd is met de Zafira (2de wagen)
            En het is een Opel Dealer/Garage !

Comment

• ja , dat bedoel ik juist
              1991 Audi S2 coupe
              2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                ja , dat bedoel ik juist
                Als da onder garantie valt ga je gewoon naar de dealer en niet naar één of andere audioshop.
                Bij mijn Insignia hebben ze die er 4 keer uitgehaald en niks beschadiging.
                Zeggen dat de techniekers van de dealers er niks van kennen/kunnen is kort door de bocht.

Comment

• Dat moeten ze bij mij eens proberen! De meeste garagisten weten onderhand al da ik geen simpele zijn . Als ik binnenkom ist waarschijnlijk alty "daar is dieje zagevent weeral". Maar ik krijg den auto toch altyd netjes terug!
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Goedemorgen

Naar aanleiding van dit forum,, veel gelezen en ontdekt,, heb ik een Astra Sport 1.4 140 pk Sports Tourer met GT look besteld via mijn werkgever.
                    Deze heb ik afgelopen Donderdag 26-4 op mogen halen bij de dealer en ik kan niets anders zeggen dan, wat een mooie maar vooral fijne auto. Hij overtreft op alle fronten NU al mijn verwachtingen. Ik zal binnenkort foto's op het forum zetten, als ik weet hoe dat moet. Bedankt voor alle berichtenh die ik hier heb kunnen vinden en alle plus en min punten om op te letten bij het aanschaffen van zo'n auto. Ik zou nog wel graag weten, en ik heb het op het forum zien staan maar kan het niet vinden, waar mijn auto is gebouwd. Kan iemand mijn daar aan helpen door b.v. de pagina nr door te geven?
                    Bedankt alvast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico.B Bekijk Berichten
                      Goedemorgen

Naar aanleiding van dit forum,, veel gelezen en ontdekt,, heb ik een Astra Sport 1.4 140 pk Sports Tourer met GT look besteld via mijn werkgever.
                      Deze heb ik afgelopen Donderdag 26-4 op mogen halen bij de dealer en ik kan niets anders zeggen dan, wat een mooie maar vooral fijne auto. Hij overtreft op alle fronten NU al mijn verwachtingen. Ik zal binnenkort foto's op het forum zetten, als ik weet hoe dat moet. Bedankt voor alle berichtenh die ik hier heb kunnen vinden en alle plus en min punten om op te letten bij het aanschaffen van zo'n auto. Ik zou nog wel graag weten, en ik heb het op het forum zien staan maar kan het niet vinden, waar mijn auto is gebouwd. Kan iemand mijn daar aan helpen door b.v. de pagina nr door te geven?
                      Bedankt alvast.
                      Alstublieft !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                        Dat moeten ze bij mij eens proberen! De meeste garagisten weten onderhand al da ik geen simpele zijn . Als ik binnenkom ist waarschijnlijk alty "daar is dieje zagevent weeral". Maar ik krijg den auto toch altyd netjes terug!
                        zelfkennis!!

Comment

• Ge moogt gerust zijn :p! Ik weet da van mezelf ze . Maar als ik mijne wagen binnen breng dan veronderstel ik dat ik die exact hetzelfde terug krijg zonder één of ander mankement er aan. Tis allemaal al duur genoeg. Ge doet dan zelf u best om alles te onderhouden en netjes te houden en dan hebde der zo tussen zitten die er mee hun klak naar smijten.
                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• idd, ge moet uw werk goed doen, of ge doet het niet.
                            liever lang en goed dan rap en slecht.
                            rap en goed is natuurlijk het beste!

Comment

• Fotos van de schade aangebracht door de technieker

Comment

• How jom, die kreeg van mij geen euro eer dat da vervangen was ZONDER schade, wat een schandaal!

Comment

• Man,man,man, ik heb al voor minder...
                                  Je reinste schandaal, daar MOET de klantendienst op gezet worden.
                                  En ik zou een andere grote dealer uit de buurt contacteren en je wagen daar laten zien.
                                  Misschien dat zij wel het één en ander ik gang zetten.
                                  Het in ieder geval er niet bij laten...

Comment

• amai.... dit lijkt mij gepruts door iemand die niet weet hoe je de boel uit elkaar kunt halen (zonder schade)
                                    Ik weet het niet hoor bij jou systeem, maar is het niet zo dat er hiervoor speciale demontagesleutels voor bestaan?
                                    Ik herinner mij dat ik vroeger mijn pioneer radio demonteerde met zo'n speciale sleutels zoals op de foto hieronder.
                                    Als dit bij jou toestel ook het geval is, dan heb je tenminste iets om aan te tonen dat de fout wel degelijk bij hen ligt.

Bijgevoegde Bestanden
                                    Last edited by ; 30/04/2012, 16:34.

Comment

• niet op link klikken hierboven, er staat geen opel enkel maar reclame !
                                      Last edited by ; 30/04/2012, 18:05.

Comment

• Ik krijg zelfs geen foto te zien. Ik denk dat Carguy het slim heeft gespeeld een veel € binnen heeft gehaald per klik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk Berichten
                                          Ik krijg zelfs geen foto te zien. Ik denk dat Carguy het slim heeft gespeeld een veel € binnen heeft gehaald per klik!
                                          Heb een berichtje naar de mod gestuurd.
                                          Ze moeten die zijn IP adres maar schorsen.

Comment

Working...
                                          X