Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb de link niet geopend, maar nu ben ik curieus wat erachter stond.
is hier ondertussen verwijderd, maar ik dacht dat ie in een ander topic ook staat/stond.
Trouwens die percentages van het oliepeil is niet hoeveel olie er in zit toch?? Dus als je 20% hebt betekend het tch ni dat je al een vijfde van u olie op gebruikt hebt.
Die percentage telt gewoon af om jou een indicatie te geven hoe ver je van u onderhoud zit.
Vraag me wel af of die een melding geeft als olie aangevuld moet worden.
ja ,je krijgt een melding als hij op 0 % staat,komt op je scherm ,ververs dringend je olie of zoiets ,heb het op mijn insignia voor gehad op net geen 15000 km,
Ze hebben de radio nagekeken en hebben vastgesteld dat er een Software Update moest gebeuren
De garage heeft het hele Pioneer systeem er moeten uithalen om dit na te kijken. De technieker heeft heel wat krassen gemaakt rond de radio en rond de vitessepook. Hiervoor ben ik teruggegaan naar Opel Garage Leplae om dit aan te tonen.
De baas van de garage was zeer onvriendelijk en zei dat je daar niet kon aan werken zonder dat te beschadigen. "Je kan geen ei bakken zonder het ei te breken" dat was zijn uitleg.
Hij was ook niet van plan om dit op te lossen en stelde voor dat ik er maar zelf moet aan werken. Ook was hij ervan overtuigd dat de schade die was aangebracht niet van zijn technieker kwam. Toen ik zei dat ik het niet zo ging laten werd de baas van de garage zeer boos en dreigde met fysiek geweld.
Amai ik was wel heel hard geschrokken van hoe die garage te werk gaat !
Enig idee wat ik hier kan aan doen ?
je moet eens bellen met opel kontich ,dat is de invoerder,of het gedeelte van het vroegere opel belgium ,ze zullen dan wel vlug zijn om het op te lossen,
Mijn Opel Astra wordt hier mogelijk verkocht omwille van de aankoop van een andere wagen. Heeft er iemand een idee wat een correcte vraagprijs zou kunnen zijn?
Het gaat om volgende wagen:
Opel Astra 1.4 Turbo Sport (140 pk)
Mei/juni 2010
+- 44 000 km
kleur: Black Sapphire
Interieur: Zwart Leder (sportzetels)
-DVD800NAVI (incl telefoonvoorbereiding Bluetooth)
-Adaptive Forward Lighting (AFL)
-Flexride
-Infinity Sound System
-Park Pilot (voor en achter)
-Elektrisch bedienbare ruiten achteraan
-Geblindeerde ruiten achteraan
-Lichtmetalen 5-spaaks velgen in 19"
Sinds september 2010 is de wagen verlaagd met vaste veren van Eibach (+- 4 cm, gekeurd).
Deze Astra is dus vrij volledig uitgerust en altijd zeer goed onderhouden geweest.
Kan er mij iemand zeggen hoe ik weer foto's plaats zoals hierboven ?
Ik ben da vergeten denk ik want het lukt niet meer van Picasa sinds de website hier is aangepast.
Ik heb gisteren mijn T20 canbus leds ontvangen maar tot mijn teleurstelling werken ze alleen als de stadslichten ook werken, bij klaarlichte dag gaan ze gewoon uit ipv helderder op te lichten en komt er een melding op de bc dat de dagrijverlichting defect is, als ze meewerken met de normale verlichting is er geen foutmelding, wat ik wel gezien heb is dat na ongeveer 2 min. branden dat de plastieken fitting reeds smeltsporen vertoont aan de aansluitdraden wat volgens mij totaal niet kan, ik heb dan ook direct een mailtje verstuurt naar xenonlamp.nl en ben in afwachting van een antwoord.
Dus ik zou zeggen voorlopig wachten met bestellen.
Mijn Opel Astra wordt hier mogelijk verkocht omwille van de aankoop van een andere wagen. Heeft er iemand een idee wat een correcte vraagprijs zou kunnen zijn?
Het gaat om volgende wagen:
Opel Astra 1.4 Turbo Sport (140 pk)
Mei/juni 2010
+- 44 000 km
kleur: Black Sapphire
Interieur: Zwart Leder (sportzetels)
-DVD800NAVI (incl telefoonvoorbereiding Bluetooth)
-Adaptive Forward Lighting (AFL)
-Flexride
-Infinity Sound System
-Park Pilot (voor en achter)
-Elektrisch bedienbare ruiten achteraan
-Geblindeerde ruiten achteraan
-Lichtmetalen 5-spaaks velgen in 19"
Sinds september 2010 is de wagen verlaagd met vaste veren van Eibach (+- 4 cm, gekeurd).
Deze Astra is dus vrij volledig uitgerust en altijd zeer goed onderhouden geweest.
Hoeveel uw Astra nog waard is weetek nie, maar ik heb wel een vraagje.
Hoeveel comfort verlies je met die Eibach veren? Of valt da nog goe mee? En moet je met een auto jonger dan 4 jaar naar de keuring met een verlaging?
Comfort zult ge zeker verliezen. Ik zou er nooit mee beginnen. Wagen heeft keuring voor verlaging nodig zodra zen veren veranderd zijn, leeftijd speelt hierbij geen rol.
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
dat ge gaat inboeten qua comfort wist ik wel, kzou enkel eens willen weten hoeveel. Kan ik eventueel nog overwegen om ineens andere dempers(bilstein) te steken ook
die keuring is toch eenmalig, daarna wachten tot de auto 4 jaar is hoop ik?
kheb nog een vraagje i.v.m. keuring. Ik heb standaard 18" met 225/45/18. Nu zouek de 19" wielen met 235/40/19 willen steken, zoals origineel, maar die maat staat niet op mijn gelijkvormigheidsattest, mag dit?
Keuring is idd eenmalig en vervolgens moet hij komen als hij 4 jaar oud is. Kijk of al u papieren in orde zijn en dat de juiste veren eronder steken en dat hij op een reglementaire hoogte hangt (max 9cm laag met bestuurder!). Kosten van zo een keuring kunnen hoog oplopen als ge een paar keer moet terug komen. Keuring voor verlaging zit je al gauw aan 70€ voor één keuring!
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
dat ge gaat inboeten qua comfort wist ik wel, kzou enkel eens willen weten hoeveel. Kan ik eventueel nog overwegen om ineens andere dempers(bilstein) te steken ook
die keuring is toch eenmalig, daarna wachten tot de auto 4 jaar is hoop ik?
kheb nog een vraagje i.v.m. keuring. Ik heb standaard 18" met 225/45/18. Nu zouek de 19" wielen met 235/40/19 willen steken, zoals origineel, maar die maat staat niet op mijn gelijkvormigheidsattest, mag dit?
Hoeveel uw Astra nog waard is weetek nie, maar ik heb wel een vraagje.
Hoeveel comfort verlies je met die Eibach veren? Of valt da nog goe mee? En moet je met een auto jonger dan 4 jaar naar de keuring met een verlaging?
Ik zie dat de meeste vragen hier al beantwoord zijn. Nu over het comfortverlies:
Ik heb de flexride ophanging met 3 standen; Sport, Normaal en Tour. Op gewone vlakke wegen, of autostrade is de wagen nog ruim comfortabel, zeker in Tour-modus. Je verliest uiteraard wel wat comfort, maar dat is op gewone wegen echt beperkt. Op betonbanen is de wagen, zeker in Sport-modus, wel hard afgeveerd.
Op vluchtheuvels reageert de wagen wel opvallend anders. Ik raak zelden de grond (enkel als ik 4 mensen heb geladen en het extreem hoge vluchtheuvels zijn), maar de wagen is vooral opvallend korter afgeveerd. Je moet met andere woorden echt wel snelheid minderen om niet met je hoofd tot tegen het plafond te schieten.
Ik hoop dat ik je met deze uitleg wat verder heb geholpen.
Comment