Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkele vraagjes. Hulde aan degene die mij kan helpen.

1/ Iemand enig idee wat de huidige levertijd bedraagt voor een Astra 5d 1.4T ? Gaat dit dan al een facelift versie zijn ?

2/ Is er veel verschil tussen de 120 en 140 pk versies ? Die met 140 pk heeft een uitlaatsierstuk, waardoor de achterkant toch nog 10x strakker oogt imo.

3/ Op de configuratie van Opel is 'technical grey' niet meer te verkrijgen. Is die kleur vervangen door 'asteroid grey' ?
    Last edited by ; 15/07/2012, 23:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
      Enkele vraagjes. Hulde aan degene die mij kan helpen.

1/ Iemand enig idee wat de huidige levertijd bedraagt voor een Astra 5d 1.4T ? Gaat dit dan al een facelift versie zijn ?

2/ Is er veel verschil tussen de 120 en 140 pk versies ? Die met 140 pk heeft een uitlaatsierstuk, waardoor de achterkant toch nog 10x strakker oogt imo.

3/ Op de configuratie van Opel is 'technical grey' niet meer te verkrijgen. Is die kleur vervangen door 'asteroid grey' ?
      Sowieso facelift.

140 pk is vlotter, lijkt mij logisch ...
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

1) Zal een 10 tot 12 weken zijn
        2) Meer koppel, maar pk, maar dan aan hetzelfde verbruik, zal iets gewilliger zijn, 140pk is toch aan te raden, de astra is geen kleine wagen meer.
        3) Klopt, nieuwe kleuren MY13
        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

2/ Die 120 pk versie kunnen ze net zoals de 140 pk versie chiptunen naar 170 pk

Comment

• Hoor je het pompje zoemen als je aan de hendel trekt,zoniet is de zekering 9/10 stuk!!Bij Astra H kwam dit evhter ook wel vaker voor...

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Ik zit met een andere probleem eigenlijk. Ruitwisser vloeistof zit vol, maar als ik de hendel gebruik gebeurt er niks. De ruitewissers werken wel, maar geen vloeistof te zien. Iemand enig idee?

Comment

• Deze morgend deden mijn automatische ruitenwissers ambetant. Ze ging meteen in de snelste stand (werken met de regeling hielp niet) Het was zo van dieje miezer regen waarbij ge eigenlijk om de 10sec ne wisser verwacht. Maar twas altyd drekt naar ne maximum stand. Mss wat vettige waas op de ruit. Zal em eens kuisen en zien wat het dan geeft bij de volgende bui.
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Net bij een Opel dealer geweest (eentje waar we wel werden geholpen!). De verkoper wist helemaal niets af van de kleine Astra facelift die er zit aan te komen.

Hij had heel veel moeite om mij te geloven toen ik zei dat oa de grille iets wordt aangepast.

Goed bezig.
                Last edited by ; 18/07/2012, 20:44.

Comment

• Duidelijk eentje die niet mee is met zijn tijd.

Comment

• Iemand ervaring met het sportchassis? Kost "maar" 150 euro, is het dat waard?

Voortaan kan je blijkbaar ook LED dagrijlichten apart van de xenons verkrijgen. Betekent dit dat de dagrijlichten dan de witte LEDs zijn boven de dimlichten, terwijl de dimlichten gewoon geel halogeen zijn? Als je dan bijvoorbeeld in een tunnel rijdt en de dimlichten springen op, gaan de LEDs dan automatisch uit?

Comment

• Zeker sportchassis, loopt mooi strak op de weg. Hou er wel rekening mee dat het de wagen zo goed als niets verlaagt ,(wat van mij wel mocht;3cm)
                      Leds blijven altijd branden en zijn idd. de witte.

Comment

• In men vorige GTC had ik de "Happylightshow-module" steken. Een chip die je in je OBD stekker kunt steken en je hebt een hoop leuke elektronische optie's erbij. Na lang wachten is eindelijk de happylightshow-module voor de Astra J uit. Het kriebelt weer om er eentje te kopen want der zitten weer plezante extra's op.
                        zoals bv: - Afstand park assist wordt weergegeven op de BC
                        - Olie en turbodruk wordt weergegeven op de BC
                        - Spiegels die je kunt laten inklappen via de afstandsbediening
                        - ......

Ook hebben ze de happyfog module uitgebracht, hiermee heb je bochtverlichting

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Iemand ervaring met het sportchassis? Kost "maar" 150 euro, is het dat waard?

Voortaan kan je blijkbaar ook LED dagrijlichten apart van de xenons verkrijgen. Betekent dit dat de dagrijlichten dan de witte LEDs zijn boven de dimlichten, terwijl de dimlichten gewoon geel halogeen zijn? Als je dan bijvoorbeeld in een tunnel rijdt en de dimlichten springen op, gaan de LEDs dan automatisch uit?
                          Bij mij blijven de leds steeds branden, ook al gaan de dimlichten aan.

Comment

• Bedankt. Heb het daarstraks met mijn eigen ogen gezien en da's eigenlijk geen zicht. :s

Daarstraks met de Astra van het werk op onderhoud geweest. Schakelt terug erg soepel nu. Had gevraagd of ze de uitgebreide boordcomputer konden installeren (om verbruik te zien), maar dat was geen mogelijkheid tenzij ik zou bijbetalen. Ook werkt de automatische pinkerfunctie (1x duwen of trekken = drie keer pinken) nog steeds niet, ook al had ik op voorhand gezegd dat ze daar zeker naar moesten kijken.
                            Die nieuwe GMAN garage in Wilrijk is echt wel gigantisch.

Op de Duitse Opel site kan je de facelift al configureren (de Belgische loopt nog wat achter, ook de brochures voor het nieuwe modeljaar zijn nog niet binnen), blijkbaar heeft de 1.4T 140 pk geen verchroomd uitlaatstuk meer. Voortaan dus enkel bij de 2L diesel en 1.6L benzine.
                            Last edited by ; 23/07/2012, 23:13.

Comment

• Mijn dealer Barto Hoogstraten heeft de BC gratis en voor niks geïnstalleerd zonder er moeilijk over te doen. Ben echt super tevreden van die garage! En de meeste garagisten weten al dat ik een niet snel tevreden man ben maar hier nog nooit moeilijkheden gehad.

Comment

• Als ge 2 weken geleden een astra tourer zou besteld hebben, krijgde dan ook de facelift?

Comment

• Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Als ge 2 weken geleden een astra tourer zou besteld hebben, krijgde dan ook de facelift?
                                    Ik heb eind vorige maand een Zafira Tourer besteld, en volgens de garage is dit al een MY13, weet niet of het met de Astra hetzelfde is, maar de kans is er zeker!

Comment

• Azo, mijn werk heeft dus een astra sports tourer besteld voor mij, een goeie 2 weken geleden. Nu zag ik net de foto's van de facelift en die vind ik echt wel knapper. Hopen maar! Nu nog te weten komen hoelang de levertermijn is, gaat om een 1.7 ecoflex met 110pk

Comment

• Ik ben benieuwd of bij de facelift de automatische lichtfunctie verbeterd is.

De raambediening op afstand is met dit weer een geweldige functie.
                                        Vooral met m'n leren zetels.

Comment

• Facelift is nu te configureren op de website. Op het eerste zicht niet al te veel veranderd.

Comment

Working...
                                          X