Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net bestelbon getekend voor een Astra 5d Sport 1.4T 120pk (zonder start-stop) met als extra opties:

- Metaalkleur (Carbon Black);
    - Ergonomic seat comfort pack bestuurder;
    - LED dagrijlichten;
    - Verduisterde ramen achteraan;
    - Parkeersensoren achteraan.

Plus dan het Anniversary Pack voor 150 euro (= navigatie, bluetooth, USB & 18"-velgen).

Levering verwacht midden november.

Comment

• Proficiat met je aankoop Torchus!
      Nog eventjes geduld dus ...

Comment

• Proficiat met de aankoop.......nu rustig de dagen wegkruisen op de kalender tot levering......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
          Net bestelbon getekend voor een Astra 5d Sport 1.4T 120pk (zonder start-stop) met als extra opties:

- Metaalkleur (Carbon Black);
          - Ergonomic seat comfort pack bestuurder;
          - LED dagrijlichten;
          - Verduisterde ramen achteraan;
          - Parkeersensoren achteraan.

Plus dan het Anniversary Pack voor 150 euro (= navigatie, bluetooth, USB & 18"-velgen).

Levering verwacht midden november.
          Zonder start-stop ? Dat zou ik zeker altijd nemen...

Comment

• Is duurder in aankoop, en dat zou toch 80% van de tijd afstaan.

En dan hebben we ook geen Ecoflex badge.

Comment

• Vergelijking tussen huidig model en de facelift. Vanaf september/oktober zullen de eerste FL's bij de dealers toekomen.

205203283-w988.jpg

astra-j-vorher-nachher-5456514956243766454.jpg

Comment

Vergelijking tussen huidig model en de facelift. Vanaf september/oktober zullen de eerste FL's bij de dealers toekomen.

[ATTACH=CONFIG]91755[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]91756[/ATTACH]
                Mooie wieltjes op de facelift...

Comment

Vergelijking tussen huidig model en de facelift. Vanaf september/oktober zullen de eerste FL's bij de dealers toekomen.

[ATTACH=CONFIG]91755[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]91756[/ATTACH]
                  de facelift van de voorkant vind ik geslaagd, alhoewel ik er nog altijd veel mazda 3 in zie, niet dat dat slecht is want dat vind ik wel een mooie auto ook.
                  de achterkant vind ik minder geslaagd, minder sportief IMO, en trekt nu wel heel veel op de Seat Leon.

Comment

• Ik heb al ne facelift bj os opt werk gekeurd voor nen trekhaak een paar weken geleden. Ne Sports Tourer, twas wel ne stock wagen zei em.

Gisteren ritje naar Parijs en terug gedaan. Wagen met 5 personen gevult en vol geladen en airco vollenbak . Verbruik is tijdens het rijden gezakt naar gemiddeld 6.1L/100km 750km gereden en de naftbak stond op 3/4 als ik terug kwam. Wat me wel opvalt is dat hoeveel energie die airco trekt van de motor! Trekken is véél minder en als ge schakelt dan verloopt dat precies altyd met ne schok, okk als ge vertrekt uit stilstand moet ge flink gas bijgeven.
                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Heren,

blijkbaar is er later een optionele elektrisch instelbare bestuurderszetel mogelijk op de astra. Weet er iemand vanaf wanneer dit mogelijk is en voor welke prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stash Bekijk Berichten
                        Heren,

blijkbaar is er later een optionele elektrisch instelbare bestuurderszetel mogelijk op de astra. Weet er iemand vanaf wanneer dit mogelijk is en voor welke prijs?
                        De dealer gaat U daar zeker perfect op kunnen antwoorden...

Comment

Heren,

Is dit niet het ergonomic seat comfort pack waarbij de zetels in alle mogelijke richtingen verstelbaar zijn? 300 euro voor bestuurder, en 500 voor bestuurder en passagier.

Comment

Is dit niet het ergonomic seat comfort pack waarbij de zetels in alle mogelijke richtingen verstelbaar zijn? 300 euro voor bestuurder, en 500 voor bestuurder en passagier.
                            nee, er komt een optie waar dit elektronisch verstelbaar is.

Comment

• Dat hebben ze ons niet gezegd toen wij de onze hebben besteld vorige week ...

Staat ook nog niet in de prijstlijst en in de configurator.

Zijn die AGR zetels (seat comfort pack) niet elektronisch verstelbaar dan?

Comment

• Mijn Sports tourer FL komt komt binnen begin sept. normaalgezien

Comment

Dat hebben ze ons niet gezegd toen wij de onze hebben besteld vorige week ...

De huidige AGR zetels zijn niet elektronisch verstelbaar.

Ik heb het gevonden op de minisite van de astra. Ga naar astra sports tourer, dan interieur vervolgens op de AGR zetels klikken.

Comment

De huidige AGR zetels zijn niet elektronisch verstelbaar.

Ik heb het gevonden op de minisite van de astra. Ga naar astra sports tourer, dan interieur vervolgens op de AGR zetels klikken.

http://www.opel.be/minisites/astra/b...t_interior_agr
                                    Tja, dat had ik U ook kunnen vertellen. Enkel de lendensteun gaat elektrisch, voor de rest is het draaien, trekken en pompen.
                                    Maar uw vraagstelling was : blijkbaar is er later een optionele elektrisch instelbare bestuurderszetel mogelijk op de astra. Weet er iemand vanaf wanneer dit mogelijk is en voor welke prijs?
                                    Dan kan het er moeilijk nu al op staan hé

Comment

Dat hebben ze ons niet gezegd toen wij de onze hebben besteld vorige week ...

Zeggen ze normaal nooit. Soms weten die daar zelfs niks van en spelen maar aan de klant door wat ze mondjesmaat zelf via e-mail krijgen.
                                      Als ze zoiets zeggen en jij wilt dat, dan ga je daar misschien op wachten en koop je op dat moment misschien geen auto. Dat risico willen de verkopers niet lopen natuurlijk. Bij GMAN bv werken ze op commissie en gaan ze zeker hun loon van die maand niet laten afhangen of jij elektrische zetels wil tegenover gewone...no waaaay

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                        Tja, dat had ik U ook kunnen vertellen. Enkel de lendensteun gaat elektrisch, voor de rest is het draaien, trekken en pompen.
                                        Maar uw vraagstelling was : blijkbaar is er later een optionele elektrisch instelbare bestuurderszetel mogelijk op de astra. Weet er iemand vanaf wanneer dit mogelijk is en voor welke prijs?
                                        Dan kan het er moeilijk nu al op staan hé
                                        Mijn vraagstelling was:

Comment

Mijn vraagstelling was:

Daarom dat ik antwoordde dat u dat best aan de dealer vraagt. Die gaat U dat perfect kunnen vertellen.
                                          Die krijgen namelijk publicaties via e-mail over toekomstige veranderingen.

Comment

Working...
                                          X