Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja duur zal het zijn is logish,gps was als optie ook 1100 eur,dus maar vroeg me af of het mogelijk was.
    Alvast bedankt !

groetjes

Comment

• Kan iemand mij vertellen waar het brandstoffilter bij het 1.7 CDTI blok precies zit? Zit dat achteraan vanonder aan het blok misschien dat ik het niet direct terug vind?
      2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Een vraagje ivm het infinity sound system bij Opel astra j sport.
        Heb mijn wagen van juli 2012 (opc sport 1.7 CDti 130pk) en vroeg mij af of de kans bestaat dat die eerdere problemen ivm het geluid er nog in zitten met dit systeem? Volume verandert nu en dan bij het spelen van sommige liedjes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
          Ik heb eens een vraag aan de kenners vh model.
          Nu heb ik sinds enige tijd mijn wagen,super car alles wat ik nodig heb.
          Aleen hoor ik nu steeds vaker van thuis uit,waarom heb je in godsnaam die navi er niet bijgenomen .
          Nu zit je met da *lelijk spel op u ruit*
          Nuja toen ik me wagen ging bestellen ,had ik er niet echt oog in,gezien mijn gps nog vrij recent gekocht is.
          En in de gtc zat deze std,als ik me niet vergis (heb die ook gaan testen,en overwogen die te kopen)
          Maar ja nu,heb ik mss toch wat spijt dat die navi er niet heb bijgenomen,alez spijt is een groot woord.
          Ik geef ze nu gewoon gelijk
          Dus nu is iig mijn vraag,kan je dit bij de dealer evt nog laten in plaatsen achteraf of niet ?
          Want bij opel acc,kan je bvb zover ik zie nog achteraf een leder interieur of wat dan ook laten plaatsen (@ 1300 eur)
          Was dus benieuwt,of je bij opel dealer evt die navi nog kan laten naplaatsen.
          Aftermarket ofwat dan ook,wil ik niet,dan rijd ik wel verder met dat spel aan me ruit
          Vergeet het maar.
          Veeel te duur.
          Alles is mogelijk maar reken maar al makkelijk op 3000 euro.
          Kabelbaan, scherm , silverbox, antenne....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
            Denk dat het praktisch onmogelijk is om GPS achteraf te laten inbouwen.

Ben zelf op zoek naar 16 of 17" LM-velgen om winterbanden op te laten steken. Weet iemand een goed adres/site hiervoor? Hoeft absoluut niet OEM te zijn.

En hoe vind ik welke velgen op een 1.4T 120pk passen? Ik ben daar absoluut geen held in.

De zomerbanden die op de PZW-velgen komen te liggen zijn 225/45 R18 - 91V.
            Je hebt normaal een steek met 5 x 105 voor deze wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomje Bekijk Berichten
              Een vraagje ivm het infinity sound system bij Opel astra j sport.
              Heb mijn wagen van juli 2012 (opc sport 1.7 CDti 130pk) en vroeg mij af of de kans bestaat dat die eerdere problemen ivm het geluid er nog in zitten met dit systeem? Volume verandert nu en dan bij het spelen van sommige liedjes!
              Aha post eens wa foto's van uw ding !
              En zijn die volumeschommelingen nu nog niet opgelost ?
              Ik ben toch blij dat ik geen infinity heb genomen en een subwooferke geplaatst heb.
              Werkt perfect zonder schommelingen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomje Bekijk Berichten
                Een vraagje ivm het infinity sound system bij Opel astra j sport.

Tschijnt dat het nog altyd slechte versterkers zijn die ze blijven verkopen! Onbegrijpelijk toch!
                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Zijn er mensen die een trekhaak op hun Sports Tourer gemonteerd hebben? Ik zou graag weten of deze stoort op de achteruitrijsensoren. Ben aan het twijfelen tussen een vaste of een afneembare. Maar een vaste is vele malen goedkoper en hij werkt nog goed bij mensen die niet zo goed kunnen parkeren . Maar blijven de achteruitrijsensoren piepen omdat deze de trekhaak zien??
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• u sensoren zullen niet blijven piepen als uwen trekhaak op de correcte manier is aangesloten.
                    is een fabeltje dat verkopers iedereen aannaaien dat je geen vaste trekhaak met parking sensors kan nemen...

Comment

• Kheb vroeger zelf trekhaken gemonteerd toen ik nog bij den Opel werkte. En ik weet da de Vectra C break wel eens moeilijk wilde doen met zen sensoren. Daarmee dat ik zekerheid wil hebben

Comment

• bizar, ons pa had nen vec C (break) met trekhaak en nooit last gehad. Heeft nu nen H en gaat ook perfect
                        moet volgende week toch nog is in de garage zijn dan kan ik het ineens vragen ma volgens mij gaat da perfect

Comment

• Mijn Astra moet binnenkort binnen voor zijn eerste onderhoud (30.000km) Iemand een idee waar je een onderhoud op zaterdag kan laten doen in de buurt van Brussel en ruime omgeving?

Comment

• Ik ken een paar Opel-dealers in de buurt, waarvan ik zeker weet van de eerste dat de werkplaats niet open is op zaterdag:
                            - Vanderhaegen - Asse
                            - Mertens - Grimbergen
                            - VCD (?) Motors - Wolvertem
                            - Van der perre - Schepdaal

Comment

• met de meeste heb ik al contact gehad, geen onderhoud op zaterdag. Enkel CTC Moyson is open op zaterdag maar die doen dan enkel kleine interventies geen 30k onderhoud :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                Zijn er mensen die een trekhaak op hun Sports Tourer gemonteerd hebben? Ik zou graag weten of deze stoort op de achteruitrijsensoren. Ben aan het twijfelen tussen een vaste of een afneembare. Maar een vaste is vele malen goedkoper en hij werkt nog goed bij mensen die niet zo goed kunnen parkeren . Maar blijven de achteruitrijsensoren piepen omdat deze de trekhaak zien??
                                Met de sensoren heb ik de functie om die aan te passen met trekhaak.
                                Als die haak erop staat en die komt in het "gezichtsveld" van de sensoren gaan die piepen, zonder twijfel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                  Aha post eens wa foto's van uw ding !
                                  En zijn die volumeschommelingen nu nog niet opgelost ?
                                  Ik ben toch blij dat ik geen infinity heb genomen en een subwooferke geplaatst heb.
                                  Werkt perfect zonder schommelingen...

Polleke, waar heb je die Subwoofer en versterker dan gestoken?
                                  Ik had hiervoor een volvo met High Performance Sound, en die kwaliteit mis ik nu eigelijk wel een beetje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                    met de meeste heb ik al contact gehad, geen onderhoud op zaterdag. Enkel CTC Moyson is open op zaterdag maar die doen dan enkel kleine interventies geen 30k onderhoud :-(
                                    verder van u maar wel garages die het doen

Gysens te Zele
                                    willy te Wetteren
                                    willy te Nazareth

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartvdg Bekijk Berichten
                                      Polleke, waar heb je die Subwoofer en versterker dan gestoken?
                                      Ik had hiervoor een volvo met High Performance Sound, en die kwaliteit mis ik nu eigelijk wel een beetje.
                                      Is een actieve subwoofer van Pioneer met ingebouwde versterker en die ligt in de koffer.
                                      Is 8 cm hoog dus je verliest er nagenoeg geen plaats mee.

DSC04011.jpg

Comment

• [QUOTE=Polleke2;4947917]Is een actieve subwoofer van Pioneer met ingebouwde versterker en die ligt in de koffer.
                                        Is 8 cm hoog dus je verliest er nagenoeg geen plaats mee
                                        ]
                                        ok,netjes.ik zal er eens over nadenken.merci voor de info

Comment

• Garage Jos in Essene... wij (Van Der Haegen) inderdaad niet.

Comment

Working...
                                          X