Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
    Garage Jos in Essene... wij (Van Der Haegen) inderdaad niet.
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    verder van u maar wel garages die het doen

Gysens te Zele
    willy te Wetteren
    willy te Nazareth
    Thx voor de tips, heb ondertussen al een afspraak voor woensdag, heb een dagje verlof genomen. Had al genoeg rondgebeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Wanneer heb je die besteld? Ik gok op oktober voor de mijne
      de levering van die van mij is verschoven van begin September naar eind September. TJU !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
        Vergeet het maar.
        Veeel te duur.
        Alles is mogelijk maar reken maar al makkelijk op 3000 euro.
        Kabelbaan, scherm , silverbox, antenne....
        Hmm oke,weer maar eens een enorm domme stoot van me.
        Als ik achteraf bekijk,had ik voor het zelfde prijs dat ik nu heb ook de *sport* kunnen nemen waar vele opties al std opzitten.
        Ach een mens leert uit zijn fouten,en ik ben tevreden met wat ik heb,vroeg me het aleen even af .
        Bedankt.

Comment

• 2.0 BiTurbo CDTI - 195pk 400Nm

Bijgevoegde Bestanden
          Last edited by ; 29/08/2012, 23:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spark Bekijk Berichten
            de levering van die van mij is verschoven van begin September naar eind September. TJU !
            Ja lap, dan hangt de mijne er dus ook aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
              2.0 BiTurbo CDTI - 195pk 400Nm

Netjes !

Comment

• Comment

Gij wilt ons een beetje laten watertanden of wa ?

Comment

• Die kan toch met gemak langs de jouwe staan?

Ik vermoed dat deze ook de OPC line hebben, maar dat is (in België alleszins) nog niet bestelbaar. Ofwel hebben de BiT's standaard een ander uiterlijk.

Comment

Damn das ferm.

Comment

• awel se ik vind de facelift (enkel het front) echt geen verbetering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darky_111 Bekijk Berichten
                          awel se ik vind de facelift (enkel het front) echt geen verbetering.
                          Awel momenteel vindt ik het ook niet erg dat ik nog net het model zonder facelift heb gekregen (levering eind juni -2 maand terug)
                          Grill vindt ik van het huidige model al mooier dan de nieuwe grill,of het moest een kwestie van wennen zijn.

Comment

• Gisteren bij de dealer geïnformeerd of we nog een optie kondne toevoegen aan onze bestelde Astra ... was niet meer mogelijk omdat hij al in het productieproces zit.

Wat betekent dit? Dat hij al is ingegeven in de 'centrale' computer of dat hij effectief al gemaakt wordt? We gaan hem sowieso voor de geplande leveringstermijn van midden november hebben!

Comment

Gisteren bij de dealer geïnformeerd of we nog een optie kondne toevoegen aan onze bestelde Astra ... was niet meer mogelijk omdat hij al in het productieproces zit.

Wat betekent dit? Dat hij al is ingegeven in de 'centrale' computer of dat hij effectief al gemaakt wordt? We gaan hem sowieso voor de geplande leveringstermijn van midden november hebben!
                              Je moet weten in welke "EVENT" code hij is om te weten of hij geproduceerd wordt. De dealer kan dit zien.
                              Event 25 wil zeggen dat hij in bestelling is.
                              32 : bestelling naar de fabriek is doorgestuurd.
                              33 : gepland voor productie.
                              42 : dat hij naar de transporteur is
                              48 : dat hij bij de transporteur staat en klaar is om naar de dealer te komen

Vanaf event 32 kan er dus niks meer veranderd worden

Comment

• Deze week zal ik eens een bezoekske brengen aan APEC met mijne 1.7cdti 110pk. Ben is benieuwd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door proximus638 Bekijk Berichten
                                  Deze week zal ik eens een bezoekske brengen aan APEC met mijne 1.7cdti 110pk. Ben is benieuwd!
                                  Zeker laten weten hoe het gegaan is Proximus638 .

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Vandaag eerste onderhoud gehad (30.000km). Melding gemaakt van het feit dat mijn radio/navi soms even uitvalt en ze hebben een software update gedaan. Volgende week moet ik nog eens langs, ze hebben nog een cd besteld voor nog een update te doen van het systeem.

Collega had het ook al voorgehad, volledige systeem valt uit en herstart na enkele seconden.

Comment

• Resultaat Apec tuning Astra 1.7 CDTI 110pk

Oorspronkelijk geplaatst door bartvdg Bekijk Berichten
                                        Zeker laten weten hoe het gegaan is Proximus638 .
                                        Ontvangst was prima. De technieker ging zeer vakkundig tewerk, zowel de demontage als montage van de MMU (Motor Management Unit).
                                        Na de aanpassing van de MMU werd een op maat aangepast programma opgeladen. Waarna wat fine tunen op de testbank. En enkele ritjes door de technieker en mezelf.

Ondertussen de wagen onderworpen aan enkele test, zoals file bij warm weer (oververhitting), autosnelweg inhaal en herpak bewegingen.
                                        Gewoon rustig toeren is een immens verschil. De Astra rijdt enorm soepel op lage toeren.

ter info: de 110pk versie is eigenlijk een geknepen 125pk.

Sweep test in bijlage.

grtz
                                        Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by ; 07/09/2012, 12:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                          Vandaag eerste onderhoud gehad (30.000km). Melding gemaakt van het feit dat mijn radio/navi soms even uitvalt en ze hebben een software update gedaan. Volgende week moet ik nog eens langs, ze hebben nog een cd besteld voor nog een update te doen van het systeem.

Collega had het ook al voorgehad, volledige systeem valt uit en herstart na enkele seconden.
                                          Zelfde bij mijn corsa, nu een update gehad en nog geen problemen ondervonden, hopelijk blijft het zo.

Comment

Working...
                                          X