Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vraagje , ik zoek 2 goede zomerbanden niet de beste maar ook geen goedkope ? ik bedoel geen 300 € per band maar 150 of zo ? iemand goede raad ? ( de maat trouwens ) 235/45/18
bedankt
Ge kunt voor da geld beter de Irmscher matten nemen ipv de standaard, die heb ik ook en zijn véél schoner en hééééél goeie kwaliteit! Ze zitten er nu 30.000km in en er is niks op te zien terwijl men standaard matten daarvoor bij 30.000km al een gat had
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Ebay int oog houden, en soms komen die matten daar goedkoop voorbij. Ik zou LED verlichting ook op Ebay kopen. Ik vind GM-Tuningparts alty véél te overprijsd
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
jooooot, gewoon erin klikken en zien dat + en - correct staan (anders branden ze niet). Ge moet wel zien da ge LED voor canbus auto neemt anders gaan ze flikkeren. Denk wel dat ge een foutmelding ga krijgen op uwe BC dat de kentekenplaatverlichting zogezegd kapot is. Kheb ook LED plaatverlichting gehad (speciaal voor canbus en met ingebouwde weerstand) maar toch bleef ik die foutmelding krijgen. Dus gewoon terug origineel gezet.
Ge kunt voor da geld beter de Irmscher matten nemen ipv de standaard, die heb ik ook en zijn véél schoner en hééééél goeie kwaliteit! Ze zitten er nu 30.000km in en er is niks op te zien terwijl men standaard matten daarvoor bij 30.000km al een gat had
Ge moet daar voor zijn he Bjorn, ik heb het zo niet met dat rood accent...
@ bsomers : ik heb altijd op al mijn wagens uniroyal rainsports gehad goed qua prijs kwaliteit na mijn mening. Op mijn vorige c4 betaalde ik die 120/band op 16 inchers,normale breette.
Ivm die velgen zou ik ook wel eens willen weten want ik ben van plan na de zomer toch eens te kijken voor een opc setje 18 inch dacht ik ? Maar ging dat met std onderstel ? . Ik dacht namelijk dat 19 inch niet ging ?
Ivm die velgen zou ik ook wel eens willen weten want ik ben van plan na de zomer toch eens te kijken voor een opc setje 18 inch dacht ik ? Maar ging dat met std onderstel ? . Ik dacht namelijk dat 19 inch niet ging ?
Sent from my iPad 3 using Tapatalk
Je moet enkel naar de steek,ET en remklauw kijken. Maar aangezien je groter wil is die laatste niet belangrijk.
ey ik heb een astra 1.7 ecoflex en zou graag ook die 18 inch PZW velgen hebben mijn steek is 5x115 zou ik deze ook kunnen steken? greetz
Ik rij een 1.7 ST (geen sport) en heb de 18' pzw eronder met steek 5x115 (ipv 5x105 wat ook onder de astra gebruikt wordt).
Ik heb deze auto echter tweedehands gekocht en lees net in de consumentenprijslijst (zowel 2011 als 2012) dat je de 18' vanaf fabriek alleen bij een sportonderstel of flexride kan aanschaffen.....
Last edited by ; 20/11/2012, 09:54.
Reden: extra info
Ik rij een 1.7 ST (geen sport) en heb de 18' pzw eronder met steek 5x115 (ipv 5x105 wat ook onder de astra gebruikt wordt).
Ik heb deze auto echter tweedehands gekocht en lees net in de consumentenprijslijst (zowel 2011 als 2012) dat je de 18' vanaf fabriek alleen bij een sportonderstel of flexride kan aanschaffen.....
Ja dit vraag ik me dus ook af,er van uit gaande dat je u auto al thuis hebt zonder sport onderstel en je wilt nadien 18 of 19ers plaatsen ?
Polleke zegt net dat het geen probleem is ?
@ polleke : et waarde,naafgat oid spreekt voor zich weet ik maar,de vraag was of dit gewoon kan/kon met een std onderstel (lees : geen sport dus)
Ja dit vraag ik me dus ook af,er van uit gaande dat je u auto al thuis hebt zonder sport onderstel en je wilt nadien 18 of 19ers plaatsen ?
Polleke zegt net dat het geen probleem is ?
@ polleke : et waarde,naafgat oid spreekt voor zich weet ik maar,de vraag was of dit gewoon kan/kon met een std onderstel (lees : geen sport dus)
Ik zie niet wat het probleem daarvan zou kunnen zijn ? Sportonderstel, Flexride of niet maakt niet uit. Heb je een astra met de juiste steek en ga je groter van velg dan uw originele, dan passen die, ALTIJD ! Ik heb een cosmo 5dr met standaard 17 inch velgen (kon geen andere bestellen). Heb een setje identieke velgen gekocht maar dan in 19 inch. Passen perfect zonder probleem...
Comment