Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daar slaan ze spijtig genoeg de bal een beetje mis (voor ons belgenlandje)
1.4 Turbo 140pk -> Hadden ze een BIV aantrekkelijke 136pk van kunnnen maken.
De 1.6 Turbo 180 pk -> Hadden ze ook een BIV-aantrekkelijke 163pk van kunnen maken.
Daar slaan ze spijtig genoeg de bal een beetje mis (voor ons belgenlandje)
1.4 Turbo 140pk -> Hadden ze een BIV aantrekkelijke 136pk van kunnnen maken.
De 1.6 Turbo 180 pk -> Hadden ze ook een BIV-aantrekkelijke 163pk van kunnen maken.
Mss knijpen ze die nog wel een beetje dicht naar fiscaal vriendelijkere waarden.
2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Hoeveel van die motoren gaan ze hier in België verkopen?
De regering mag dan nog de prijzen van diesel omhoogtrekken.... Tegen dat de Belgische, dieselgezinde, bevolking (mij incluis hoor) die knop heeft omgedraaid.
Ik vraag me eigenlijk af wie voor die 1.4 turbo gaat kiezen, de 1.6 turbo is maar 2000 euro duurder en je hebt heel wat pk's meer, ik zou er allersinds niet aan twijfelen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik vraag me eigenlijk af wie voor die 1.4 turbo gaat kiezen, de 1.6 turbo is maar 2000 euro duurder en je hebt heel wat pk's meer, ik zou er allersinds niet aan twijfelen.
Een paar redenen waarom de 1.4 turbo beter gaat verkopen is tax en verzekering.
BIV scheelt de helft
rijtax per jaar toch ook een veelvoud van 10Euro
en verzekering voor jonge bestuurders zal ook wat schelen.
reken dezelfde auto met 1.4turbo motor en 1.6turbo motor en het zal een paard duizend euro verschillen tegen dat hij op de baan is, daarbij zullen de prestaties niet zoveel verschillen denk ik.
2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Ikke zou de 1.6T kiezen, 180 pk
Alhoewel de 1.4T ook wel zal meevallen denk ik, 140 pk is ook wel de moeite.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Vandaag zien staan in het sportpaleis. Hallo kroket, zet maar af, knapper dan eender welke concurrent! Opel is goed bezig
Inderdaad, na de Insignia weer een mooie Opel d'r bij.
Ze zijn terug goed bezig. Hopelijk doen ze zo ook voort.
De Meriva ziet er allersinds ook al goed uit.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Vd week heef mijn schoonbroer een vrachtwagen gespot vol nieuwe Astra's, zag er zeer goed uit!
Volgens De Autogids heeft de 2.0 cdti een overboost van 380 Nm
Dat is eigenlijk het eerste wat ik er van hoor
Comment