Een klein onderhoud (30.000km) voor men 1.7cdti was 259€ een groot (60.000km) was 330€ ongeveer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
is niet plug an play. Het gaat maar dan moet er gesoldeerd worden in de bedrading van de wagenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Op mijn werk kreeg ik de keuze uit een BMW 116d, Ford C-Max, Volvo V40, Opel Zafira, Opel Astra 5-deurs & de Astra als Sports Tourer.
Ik heb zelf gekozen voor de sports tourer omdat dit de grootste auto en voor mij de meest praktische leek.
Het is een 1.7cdti ecoFLEX 110pk Enjoy versie met het fleet optie pakket "Gold".
Daarin zit bovenop de enjoy uitrusting:- Mistlampen
- Lederen stuurwiel
- Bleutooth telefoonvoorbereiding
- Park pilot achteraan
- Navi SD900
- Externe audio aansluitingen
- 7 luidsprekers
Het hierboven vermelde stond toch in de offerte van de garage waarbij besteld zal worden.
Nu vraag ik mij wel af of het navigatiesyteem een beetje goed werkt in verhouding met bijvoorbeeld een tomtom? Nu gebruik ik nog steeds de tomtom app op een iphone en dat werkt eigenlijk wel goed.
Comment
-
Ik heb juist nen trekhaak besteld voor achter den Astra. Ik heb gekozen voor een vast model. Scheelt meer dan de helft in prijs en ik weet toch dat hij er bij mij altyd op zal staan. Dus geen problemen da ze hem zouden pikken of dat er eventuele speling op kan komen. Ik heb hem besteld op http://www.rameder.be. Zéér goedkoop en verkoopt bekende merken. Heb 233€ betaald voor een vaste trekhaak met een 7 polig kabelset voor CANbus. Als het weer het toe laat zal ik hem er ne keer onder hangen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Met dat u nu begint over een trekhaak,... ik las in de gebruikshandleiding van de Astra, dat er een "afdekkapje" bestaat voor wanneer u een afneembare trekhaak hebt. Welnu, ik heb een afneembare trekhaak laten monteren, en ze hebben een stuk uitgezaagd onderaan mijn bumper. Nu vraag ik me af of zo'n origineel "afdekkapje" er zou opgaan.
Comment
-
Trekhaak wil ik al lang,maar was wat aan het rondkijken voor verschillende prijzen.
Opel zelf vraagt 600 eur voor een vaste trekhaak,auto5 bv 350.
Inc montage natuurlijk,nu ga ik nog eens horen voor een afneembare bij auto5 wat dat zou kosten.
Zelf monteren zie ik niet echt zitten (betreffende electriciteit en parkpilot)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk BerichtenMet dat u nu begint over een trekhaak,... ik las in de gebruikshandleiding van de Astra, dat er een "afdekkapje" bestaat voor wanneer u een afneembare trekhaak hebt. Welnu, ik heb een afneembare trekhaak laten monteren, en ze hebben een stuk uitgezaagd onderaan mijn bumper. Nu vraag ik me af of zo'n origineel "afdekkapje" er zou opgaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenHebt ge een OPC kit ?
Comment
-
Bij mij was het 623euro voor een afneembare trekhaak van het merk Bosal. Laten monteren in de garage (wel zonder afdekkapje). Dit was wel zonder korting. Want de garage heeft nog een korting gegeven, omdat ik dit samen liet doen met het tinten van mijn ruiten. En ook bij de aankoop van de wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk BerichtenNeen, jammer genoeg niet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenTrekhaak wil ik al lang,maar was wat aan het rondkijken voor verschillende prijzen.
Inc montage natuurlijk,nu ga ik nog eens horen voor een afneembare bij auto5 wat dat zou kosten.
Zelf monteren zie ik niet echt zitten (betreffende electriciteit en parkpilot)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenTrekhaak wil ik al lang,maar was wat aan het rondkijken voor verschillende prijzen.
Zelf monteren zie ik niet echt zitten (betreffende electriciteit en parkpilot)DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Hier is de montage handleiding van mijn bestelde stekker. Kgaan de kabels al trekken gelijk ze moeten liggen en dan moet de garage ze maar aansluiten en programmeren Tis wa ingewikkelder dan da ik dacht
Last edited by Volvo_Bjorn; 29/12/2012, 00:06.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbodiesel Bekijk BerichtenBel eens naar alpha shop in Hasselt, voor mijn vorige astra F betaalde ik daar incl.plaatsing dezelfde prijs als bij een andere autoshop niet geplaatst voor dezelfde bosal trekhaak en zeer profesioneel geplaatst.
Maar hasselt is nu wel redelijk ver,waardoor die korting weer gereduceerd wordt door de naft.
Maar toch bedankt voor de tip
Comment
-
Gisteren heb ik men Astra uitgerust met een dashcam Eén met camera vooraan als achteraan. Als ik tijd heb dan moet ik de draden nog mooi weg werken en de stekker continu aansluiten achterop de sigarettenaansteker.
eerste testfilmpje
https://<a href="http://www.youtube....e=youtu.be</a>DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
Comment