Vorige week maandag wilde de wagen niet opengaan met de afstandsbediening, daarna geen probleem meer. Nu zondag aan het rijden, en viel de radio uit. Zelfs geen opel-teken, uur of datum op het scherm. 2x op de knop duwen, en de radio en scherm waren weer in orde. Vreemd?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk BerichtenHeb nu ook weer full omnium genomen hoor
Over wat was je bezig de chroom raamomlijstingen of de donkere cosmo lichten? bij gm ist 275 euro op bestelling voor een setje maar twijfel of ik er het geld zou aan geven
275 euro is best pittig idd, als ze er occasie moesten zijn had zelfs ik interesse,275 zou ik er nu niet meteen voor over hebben.
Maar het is maar net waar je belang aanhecht,ik heb mijn stootstrips in kleur tenslotte ook 228 euro betaald inc montage.
Ivm verzekering , ja man op een nieuwe auto zou ik niet anders durven met al die dromers en zotten op de baan
Full omnium blijft bij mij ook zoizo 2,5 jaar en dan terug naar een kleine.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk BerichtenVorige week maandag wilde de wagen niet opengaan met de afstandsbediening, daarna geen probleem meer. Nu zondag aan het rijden, en viel de radio uit. Zelfs geen opel-teken, uur of datum op het scherm. 2x op de knop duwen, en de radio en scherm waren weer in orde. Vreemd?
Scherm enzo werd plots zwart en na x-aantal seconden was alles terug in orde zonder iets te doen(misschien een reboot ofzo?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk BerichtenIk zoek wel originele en geen "tuningparts" ... weet niet of deze mij hier aan kunnen helpen?
je kan anders ook eens zien/bellen naar original car parts in NL.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk BerichtenWeet er soms iemand of het klopt dat je in het opel magazijn de raamsierstrips in chrome kan bestellen?? Heb dit op het opel forum gelezen?? Ok ja ik heb geen cosmo maar het oogt gewoon veel knapper dus als dit mogenlijk zou zijn ben ik wel benieuwd naar het kostenplaatje!
Bij de H moeten de "rubbers" volledig verwijderd worden en dergelijke. is geen gemakkelijke en kostelijke klus
Comment
-
lichten verduisteren is verboden. Krijgt ge ne "Verboden tot verkeer" voor op de keuring.
De mijne blijft volledig omnium verzekerd zolang het kan. ik doe teveel kilometers en kan den otto echt ni missen. En ge ga zien dak em zo plat als een mispel rijd als ik den omnium opzegDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichtenlichten verduisteren is verboden. Krijgt ge ne "Verboden tot verkeer" voor op de keuring.
De mijne blijft volledig omnium verzekerd zolang het kan. ik doe teveel kilometers en kan den otto echt ni missen. En ge ga zien dak em zo plat als een mispel rijd als ik den omnium opzeg
Tot 2.5 jaar krijg je waarde terug dacht ik (bij kbc + 10 % ) dus zolang het kan blijft ie full omnium.
Ot : vandaag eens naar de dealer gereden (was toch in de buurt) en toch eens naar motor laten luisteren,omdat ik toch vond dat ie wat te luid tikt.
Maar is volkomen normaal en zou toch een het geluid van een injector zijn die te horen zou zijn.
Zou die spoel zijn die open en toe gaat die je kan horen, voornaamste is dat ik toch even ben gerust gesteld.
En zoals ie zei motor moet zich nog wat zetten,is nog niet compleet ingereden bij 5200 km zoals ie nu is.
Verder mag ik volgende week bellen voor een uitbreiding van mijn bc .
Comment
-
Auto werd deze maand 3 jaar en had in februari besloten om van omnium naar mini te gaan. Scheelt me een grote boterham, zeker nadat de prijzen de hoogte in gingen.
Voordien moest ik 1400 euro per jaar betalen (3-maandelijks 344), nu werd dit zonder boe of bah 1600 op een jaar.
Dus ja, nu 216/ 3 maanden. Alleen hopen dat mijn vriendin niet tegen de haag BLIJFT rijden, volgende keer mijn bumper eraf (zoals onze oude vectra ooit voorhad) ipv enkel wat dikke krassen.
edit voor bericht hier onder: heb AXA en reisbijstand.
Comment
-
Ik betaal ook elke 3 maand 412€ voor ne Full omnium plus met rechtsbijstand plus bij ethias (en dan nog met vrijstelling van 450€). Een héél hap uit het budget elke keer maar ne nieuwe wagen kost meer. De mijne blijft 4 jaar omnium en daarna gaat het niet meerDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
idd dat vind ik en dan heb ik er nog 120€ (op het totaal bedrag) afgekregen omdat ik dreigde over te stappen naar een andere maatschappij. En heb dan nog nooit een ongeval in fout gehad . Tzijn bloedzuigers ja... maar ja ge kunt niet zonder. Maar als ge ne keer een deur zou moeten laten spuiten dan zijt ge uw vezekeringsbedrag ook al in één keer kwijt als ge het zelf moest betalen.... Dus ja... Liever goed verzekerd dan zever achterafDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Dan betaald gij toch ook 450€ per 3 maand, dus dan komt ge iets duurder uit dan mij (nu ja uw vrijstelling ligt wel lager en uwe motor heeft andere kwalificaties wat ook al verschil geeft)DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbodiesel Bekijk Berichtenik betaal 87 Euro/mnd voor full omnium bij DVV; prijsverschil kan wel met leeftijd te maken hebben.
staat via mijn ouders verzekerd en ik als courante bestuurder,compleet op eigen naam niet betaalbaar dan denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten(gratis bijstand van vdab - touring heb ik van opel zelf nog)'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment